Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 12. maj 2018, 21:02

Forfatter: sehested

8700k og varme

Citeret fra "jesper101996" Citeret fra "sehested" Er nok lidt hooked på den i5 8600k, den har power til 1777kr, så er det hvad board og ram man skal vælge ? den er boxed, mon den køler der følger med er nogenlunde ? https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/dat…d-cpu/p-601549/ Skal du overclock? Eftersom du har valgt en "unlocked" CPU Tag et Asus/MSI bundkort, som har de funktioner, du ønsker. Hyperx, Corsair & Crucial er alle gode RAM mærker, du tager bare hvad der er billigst. Her er et for...

lørdag, 12. maj 2018, 14:03

8700k og varme

Er nok lidt hooked på den i5 8600k, den har power til 1777kr, så er det hvad board og ram man skal vælge ? den er boxed, mon den køler der følger med er nogenlunde ? https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/dat…d-cpu/p-601549/

lørdag, 12. maj 2018, 11:34

8700k og varme

Citeret fra "jesper101996" Hvilke spil bruger du tid på lige p.t.? Spiller udelukkende Escape From Tarkov.

onsdag, 9. maj 2018, 18:55

8700k og varme

Du er velkommen jeg er stadig ikke blevet klog nok på om det skal være i7 eller i5

tirsdag, 8. maj 2018, 07:20

8700k og varme

Har heller ikke endeligt besluttet mig endnu hvad jeg skal købe, er ikke engang sikker på om det skal være i5 eller i7....men har som tidligere nævnt ikke rigtigt fulgt med i hw udviklingen så håber at få en masse inputs fra eksperterne herinde..🖒😁

søndag, 6. maj 2018, 19:49

8700k og varme

Kunne måske være man skulle købe enkelt dele i stedet for et pakke tilbud

søndag, 6. maj 2018, 19:48

8700k og varme

God feedback...

lørdag, 5. maj 2018, 10:13

8700k og varme

Super glæder mig til at læse, men puha har ikke rigtigt interesseret mig for hardware de sidste mange år, det eneste jeg har gået op i, var om de spil jeg spillede performede acceptabelt.....men det er alligevel +5k der skal bruges, og vil så nødig købe katten i sækken.

fredag, 4. maj 2018, 16:11

8700k og varme

Citeret fra "HerrMansen" Jeg ville personligt nappe 8600K til gaming i stedet for, da de ekstra hyperthreads ikke giver dig noget i praksis i langt, langt de fleste spil. Jeg kan dog se at Komplett kun har den pakke med en 212X køler - Hvilket ikke er en dårlig køler til stock ydelsen, men den er ikke helt så stille som H60'eren. Den fylder vel osse en del mere end H60

fredag, 4. maj 2018, 06:35

8700k og varme

Maskinen skal udelukkende bruges til at spille på, og regner ikke med jeg skal OC.....budget er ca. Hvad den pakke koster, ville du/i vælge noget andet ?

torsdag, 3. maj 2018, 21:29

8700k og varme

Hejsa har kigget seriøst på denne her pakke fra komplett. https://www.komplett.dk/product/964161/h…-core-i7-8700k# men bliver advaret om at den vandkøler ikke kan holde den under 70-85 grader.... er der nogen der har erfaringer med dette sæt ? eller skal man istedet vælge en stor klodset luftkøler, det er jeg bare ikke meget for....

torsdag, 7. september 2017, 16:38

Trådløst headset ? hvilket

Vil have mig et trådløst headset, med god komfort og god lyd. i prisklassen 1000kr-måske 1500kr

onsdag, 28. juni 2017, 21:48

Skype problem med lyd

Hat løst "problemet" hun tilsluttede headset efter hun havde startet skypemødet

onsdag, 28. juni 2017, 10:42

Skype problem med lyd

Hejsa Fruen har en bærbar hun bruger til skypemøder, når opkaldet starter virker alt fint....efter 10-15 min kommer den med en besked om at højtaler ikke virker, og at man skal prøve med en anden enhed. Nogen der har oplevet dette.

mandag, 24. oktober 2016, 12:03

reinstall af win10

Hejsa, har en gammel installation af win 7 som jeg opgraderede til win10. Men synes efterhånden min maskine kører ret dårligt i forskellige spil osv. Den der nulstil pc, er det ligeså godt som en gammeldags format C Eller skal jeg ha fat i en win 10 iso og så HELT forfra ?

onsdag, 6. juli 2016, 10:25

Stationær pc vil ikke starte

Prøvede lige at med at køre med en enkelt ramklods, ingen forskel der heller

mandag, 4. juli 2016, 11:02

Det var osse min umiddelbare tanke, har haft fat i gutten der ejer maskinen og sagt han må finde et andet bundkort...hvis det var ram, ville den så ikke melde en fejl ?

søndag, 3. juli 2016, 11:12

For lidt oplysninger ?? Eller ingen der har en ide ?

lørdag, 2. juli 2016, 17:42

Sidder og roder med en kammerats pc som ikke vil starte, når jeg trykker på powerknappen, lyser den lige kortvarigt i hd led lys og power on le.....cpu blæser spinner lige 1sek. Maks. Har skiftet psu som fungere fint....hvad kan det ellers være ? Har lyst bagved boardet, og der er ikke noget der kortslutter....kan det være et dødt mobo? Eller er der andet jeg kan tjekke......skal lige nævne når jeg har fået den til at lyse, så kan jeg ikke gøre det igen, medmindre jeg slukker for psu.

lørdag, 25. juni 2016, 19:11

1plus3

Super tak, så kan jeg godt bestille en 👍😃

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.