Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 99.

torsdag, 2. februar 2006, 11:03

Forfatter: BET^ZeNo

RE: Tweaked status (Horde)

laver en horde dr00d når jeg kommer hjem, kommer nok til og hedde igotmilk

torsdag, 26. januar 2006, 13:22

Mega lag issues?

Citeret Originally posted by ^Genzo^ hehe jeg lagger sgu aldrig, få jer en ordentlig forbindelse lol.. jeg har da en 22megabit forbindelse og jeg havde det vildeste lag igår på sunstrider.. mellem 600 og 10000ms

torsdag, 26. januar 2006, 13:18

Scholomance - Western Plaguelands

haha.. vi klarede scholo 4 mand igår på en times tid vores rogue blev ved og og disc så vi smed ham ud til sidst

onsdag, 25. januar 2006, 11:59

RE: Hvilket lir har du fået fornyligt?

gejl og gejl.. fik min shammy op på 60 i søndags og har næsten full elemental

onsdag, 25. januar 2006, 11:56

RE: Tweak guild eller ej?

jeg er med hvis det altså ikke bliver easy mode.. Horde FTW

mandag, 23. januar 2006, 09:55

hvor spiller i

60 Tauren shaman @ sunstrider 60 UD rogue @ sunstrider men har overvejet og starte på en ny server... søger nye udfordringer

fredag, 2. december 2005, 08:57

Shaman?

jeg har selv en tauren shaman på lvl 46, de har jo warstomp samt 5% mere hp samt 10 nature resistance samt så ser det også fedt ud når de får earthfury samt den opkommende opdatering til det nye uddseende af ten storms se selv her: The Earthfury

tirsdag, 8. november 2005, 15:04

Warriors - Nerfed?

Citeret Originally posted by PolluX^ Citeret Originally posted by BET^ZeNo omg... hvorfor skal warriors nu nurfes..??? en "kriger" <- dansk oversættelse, er da både stærk rent fysisk hård at brude ned.. det er da helt sikkert det er dem der er "den stærkeste" class.. overvej det.. nurf en warrior så kan kun kan bruge mail, han kan nu ikke bruge skjold og kan heller ikke dual-wield, hvad er en warrior så..??? en anden del siger da også at warriors ska da både kunne tage imod skade samt give skad...

tirsdag, 8. november 2005, 12:20

Warriors - Nerfed?

omg... hvorfor skal warriors nu nurfes..??? en "kriger" <- dansk oversættelse, er da både stærk rent fysisk hård at brude ned.. det er da helt sikkert det er dem der er "den stærkeste" class.. overvej det.. nurf en warrior så kan kun kan bruge mail, han kan nu ikke bruge skjold og kan heller ikke dual-wield, hvad er en warrior så..??? en anden del siger da også at warriors ska da både kunne tage imod skade samt give skade, ellers så er warriors lyttesløse WARRIORS aka TANKS inGame ska overhoved ...

mandag, 19. september 2005, 22:37

Rouge

Citeret Oprindeligt indlæg af Jezuz2tm Rogue = noget klamt owerpowerd lort! Blizzard kom igang med at negrader dens spllels! + kig på Paladin! du skulle måske starte med og stave rigtigt inden du træder ind på et enme hvor du ikke har nogen anelse om hvad du snakker om..

fredag, 16. september 2005, 13:26

Rogue PVP Sword Build, ideer.

Citeret Oprindeligt indlæg af g00s3 Hvilke swords bruger du? og hvilke daggers brugte du? det er nu lige omvendt.. bruger disse daggere: Finkle's Skinner og lifeforce Dirk og er på jagt efter disse.. skullforge reaver og Argent Avenger

fredag, 16. september 2005, 12:51

Citeret Oprindeligt indlæg af g00s3 Citeret Oprindeligt indlæg af BET^ZeNo det er faktisk et nice build.. havde sådan et lignende tidligere på min rogue før jeg blev dagger rogue.. men ska have skiftet over til sword only rogue da jeg synes at daggers er for "hurtige" og for lidt i skade... Dagger rogue - for lidt i skade Jeg er lost... du må have et monster nedern build som dagger rogue, hvis du siger det giver for lidt i skade okay.. sagde det nok forkert.. mine daggers giver for lidt i skade...

fredag, 16. september 2005, 08:45

Citeret Oprindeligt indlæg af g00s3 Har hugget dette fra vores eneste 100% aktive swordrogue Han ligger normalt top 3 i MC på DM Assassination Talents (17 points) Improved Eviscerate - 3/3 points Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%. Malice - 5/5 points Increases your critical strike chance by 5%. Ruthlessness - 3/3 points Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target. Relentless Strikes - 1/1 point Your finishing moves have a 20% chance per ...

fredag, 16. september 2005, 08:31

Rouge

Citeret Oprindeligt indlæg af Pyro22 Citeret Oprindeligt indlæg af BET^ZeNo Citeret Oprindeligt indlæg af Madsass Citeret Oprindeligt indlæg af BET^ZeNo tag og prøv en undead.. de holder tag nu bare Will Of Forsaken.. den er jo blevet mega meget nerfed.. den er kun på 5sek nu..! why..? btw allience stiner.. Undead er grimme. De ødelægger deres armor så det ser dumt ud fordi deres knogler stikker ud. Og de er krumryggede. UD's er da max nice.. har selv 60 undead female rogue på sunstrider med na...

tirsdag, 13. september 2005, 21:50

Hvad for en guild er I med i?

Fragglerne @ Sunstrider aka Hildegard fragglerne

tirsdag, 13. september 2005, 21:48

K: grafikkort

hey! ja så kom det endelige tidspunt for mit nuværende grafikkort radeon 9800XT.. er meget interesseret i et brugt kort da det ville være vildt fedt og så kunne jeg komme til og game lidt wow igen prisklasse: max 1000,- det villle ikke gøre det dårligere af at du boede i odense

tirsdag, 13. september 2005, 21:13

weird pixel fejl

Citeret Oprindeligt indlæg af Fragman så er kortet jo næsten sikkert defekt. æv hvor nederen.. så så må jeg jo bare ud og invistere i et nyt.. mangler bare lige pengene.. EDIT: nogen der har et gfx til salg?? det villle være super fedt hvis du boede i odense.. EDIT: jeg lukker nu denne tråd.

tirsdag, 13. september 2005, 18:26

weird pixel fejl

jeg har nu fået arctic cooler'en monteret... og har lagt mærke til at der pixel fejl ved windows XP start skærmen

mandag, 12. september 2005, 17:10

Rouge

Citeret Oprindeligt indlæg af Madsass Citeret Oprindeligt indlæg af BET^ZeNo tag og prøv en undead.. de holder tag nu bare Will Of Forsaken.. den er jo blevet mega meget nerfed.. den er kun på 5sek nu..! why..? btw allience stiner.. Undead er grimme. De ødelægger deres armor så det ser dumt ud fordi deres knogler stikker ud. Og de er krumryggede. UD's er da max nice.. har selv 60 undead female rogue på sunstrider med navn Hildegard FOR THE HORDE!!! FUCK THE ALLIENCE!

mandag, 12. september 2005, 16:41

Rouge

tag og prøv en undead.. de holder tag nu bare Will Of Forsaken.. den er jo blevet mega meget nerfed.. den er kun på 5sek nu..! why..? btw allience stiner..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.