Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 260.

lørdag, 21. oktober 2017, 20:00

Forfatter: Raziel

Opgrader fra 980Ti til 1080Ti

et GTX 1080Ti er absolut et god kort til dine specs og krav - jeg ville dog overveje, om det er en opgradering som haster lidt, eller om man evt. skulle overveje at vente på den nye serie? Kommer dog nok først slut Q1 eller start Q2 2018.. men altså, GTX 1080ti er virkeligt et awesome kort, og vil være springet værd. argumenterne er sådan set allerede smidt på bordet, så ingen grund til at jeg gentager det samme

lørdag, 21. oktober 2017, 19:55

Ny arbejdshest af en bærbar

Jeg har lige selv fået en ny ekstra Lenovo P51 (mener det var en P51), med en i7 7820HQ, 64GB RAM og en Quadro 2200M (til ved siden af min primære computer) - har ikke brugt den overdrevet meget endnu, men so far, er jeg nu ret glad for den - Anyway, jeg vil dog helt klart anbefale den Asus der... Asus er et mærke jeg aldrig har haft andet end top erfaringer med!

fredag, 21. april 2017, 09:21

Unigine benchmark: Superposition. Nyt benchmark program.

Hmm, så vi har et andet GTX 1070 som får 3630 "points" - Asus GTX 1070 OC - Jeg ved ikke lige om den har været sat til sin default gaming mode på 1835 MHz eller til OC mode på 1860 MHz.. så igennem min OC til blot lidt over 1900 MHz, og VRAM OC til 9000MHz, kommer jeg op og ramme 3918 points istedet. så jeg opnår altså 108% performance med den lille smugle OC der? for blot ca 2 fps mere i avg og ca 2½ mere i max.. Så vi har et GTX 980 ti med i7 4790k som rammer 3839 et GTX 980 med i7 som rammer ...

torsdag, 20. april 2017, 22:43

Unigine benchmark: Superposition. Nyt benchmark program.

http://peecee.dk/upload/view/466436 Dette er hvad jeg får - har mit GTX 1070 sat til custom OC profilen - den lå stabilt på 2100MHz i core clock under testen, og temp på 64-65 grader - kom vist op og ramme 66 en enkelt gang tror jeg.. Har dog sat min CPU ned til stock her for en uge siden.. og har ikke lige installeret den sidste nVidia Driver.. andre med GTX 1070? men wow, imponeret over folk som rammer 4k+ og endda 5k+ ?! Crazy stuff!

onsdag, 19. april 2017, 12:43

Freesync virker ikke?

"The Image menu offers a few picture tweaks like Trace Free (overdrive) and VividPixel, which adds some edge enhancement. Trace Free has five levels of operation of which 80 (out of 100) represents the sweet spot between blur reduction and ghosting. You’ll need to scroll down to the second portion of this menu to find the FreeSync control, which is turned off by default. You won’t get any other indication of its status either by an OSD message or the color of the power LED. Turn it on here, rebo...

onsdag, 19. april 2017, 10:56

Opgradering eller Ny PC ?

Det er et rigtig fedt setup du har fundet dig. Du kunne spare lidt ved blot at købe en GTX1060 til dit behov, men altså, det er i hvert fald et setup du nok vil blive glad for!

onsdag, 12. april 2017, 14:12

Citeret fra "emilpapis93" Jeg syntes alle der nævner at intel er marginalt bedre til gaming samt de gamle spil ikke udnytter 4+ cores fuldstændig glemmer at Ryzen 5 stadig spille alle spil uden nogle problemer. Hvorfor så have fokus på et ekstra bump nu her kontra et ekstra bump når flere kerner understøttes? Jeg kan virklig ikke for stå det.. Vil du hellere have 130 fps kontra 110 nu her? Ryzen vil i fremtiden, hvor flere kerner udnyttes bedre, være hurtigere og mere stabil imod en quadcore i5...

onsdag, 12. april 2017, 12:53

erhm.. ikke for at pudse brændstof på den Intel vs Ryzen diskussion igen, men... med mindre de primære spil som spilles er sådan noget som civilization og der arbejdes meget med video encoding osv, så vil Ryzen ikke hamle op med Intel i pure gaming performance. langt de fleste spil får mere ud af hurtigere cores, frem for flere, og det er simpelthen blot faktum Ryzen vil i syntetiske benchmarks oftest nå flere points... Corona og CineBench MultiTreading.. 7-zip... video encoding, osv, men i de f...

onsdag, 12. april 2017, 10:10

Er følgende et godt setup til alm. gaming?

No problem altså den er ikke for dyr, hellere - det er absolut et godt bundkort, det er slet ikke det - var mere at du egentligt godt kunne have nøjes med et billigere, men havde det været mig, ville jeg skam absolut selv have valgt det bundkort over et af de billigere... :p plus du så også har muligheden for evt. at overclocke dit setup lidt i fremtiden, hvis du får dig en ordentlig køler. Det er ikke fordi du skal være bange for, at din maskine brænder sammen.. Standard køleren som medfølger k...

tirsdag, 11. april 2017, 15:18

Citeret fra "ShoutingSeeker" Hejsa, Personligt ville jeg skippe en opgradering og købe noget nyt HW. Din CPU er fra 1. gen. i5. Bevares den kan bruges men den vil være flaskehals med et nyt grafikkort. Kig efter noget Intel Core i5 7600k + et Z270 bundkort og nogle 16 GB DDR4 RAM. Hvis du laver andet end at spille såsom at redigere eller streame, så overvej en AMD Ryzen 5 eller 7. Ryzen 5 har enten 4 kerner/ 8 tråde eller 6 kerner/ 12 tråde. Ryzen 7 har 8 kerner/16 tråde. Alle Ryzen CPUer kan o...

tirsdag, 11. april 2017, 12:58

Nyt byg - godt eller skidt ?

det er et rigtig godt build du har fundet dig, og endnu engang må jeg sige, jeg nok er enig med HerrMansen her (this is starting to be a thing, eh? :p) den i7 er lidt af et overkill - spar istedet pengene og køb en i5 istedet - der vil ikke være nogen forskel i gaming performance, og hvis der er, er den absolut minimal. i5 er mere nok til spil generelt, og med mindre du skal video redigere eller køre live stream, så er der ingen grund til at gå op i en i7. CPU køler... fair nok, man kunne gå ned...

tirsdag, 11. april 2017, 11:43

Er følgende et godt setup til alm. gaming?

mht. netværks kort har du brug for at køre den trådløst? ellers sidder der nemligt et indbygget netværks kort i bundkortet, som er langt bedre (dog ikke trådløst). en anden ting... Hvor hurtig er din internet forbindelse derhjemme? Det trådløse netværks kort du har fundet køre nemlig med en lidt gammen teknologi, som ikke kan tage en ret høj hastighed, så hvis du f.eks. har fiber i hjemmet, vil den begrænse dig meget, men hvis du sidder på en mindre 20-30 mbit kobber forbindelse... men har du me...

tirsdag, 11. april 2017, 11:08

Hvor mange medlemmer har Tweak.dk?

Citeret fra "BPM" Citeret fra "Uber" Sjovt nok ser jeg slet ikke HwT som konkurrent :-) det der vidst heller ingen grund til præcis - tror skam heller ikke man burde se dem som "konkurenter" som sådan :p det synes jeg nu ikke de er det værd til at blive anset som haha, Jeg forstår hvad han mener, og nu er jeg selv lidt barnlig med den kommentar, I know I know :p but yeah.. in any case, keep up the good work! - as you can see, it is appreciated by people!

mandag, 10. april 2017, 12:51

Hvor mange medlemmer har Tweak.dk?

Nu springer jeg også lige med på denne - eftersom at jeg nok også har været en som er kommet og gået lidt fra siden.. Jeg oprettede mig vist først engang omkring 2011 eller 2012, tror jeg, men fulgte siden i hvert fald siden 2007-2008.. Jeg har i mindre perioder også været lidt rundt omkring de andre nævnte sider, men... Tweak er en jeg altid er kommet tilbage til. De sidste par år har jeg ikke selv været ret aktiv - mere blot pga. travlhed, og manglende tid... Når jeg endeligt havde tid, så var...

fredag, 7. april 2017, 09:32

Tweak og SSL

Citeret fra "SvenBent" Citeret fra "HerrMansen" Jeg kan snildt sidde og vente mindst fem sekunder på at Cloudflare stiller om til de sider jeg besøger som bruger det. Waste of time - desuden er vi ikke just i risikogruppen for DDoS angreb endnu. Tror sgisme aldrig vi har vaeret mere enige. den vente tide der gaa paa edbprsier.dk pga cloudflare er nok til jeg ikke gider hjalpe folk med pc builds i DK mere. Det er simpelhent for sloevt. dog ser jeg gerne https support som et plus naar nu man boer...

torsdag, 6. april 2017, 14:28

Ny GPU køler/blæser?

RIP, GTX Titan... haha, men grineren, det var lige præcist sådan et billede jeg havde håbet på at se well, temps ser nu alligevel acceptable ud. mon ikke det vil virke, hvis du bare sætter dens indbyggede blæser til max 55% (den viser ellers 59% i GPUTweak der?) og så evt. lader den blæser sidde på xD du skal dog nok finde noget andet at sætte den på med - det plastic eller hvad du nu har fundet.. hvis nu det smelter... tror jeg ikke lige det ville være for nice... eller lugte ret godt.

torsdag, 6. april 2017, 14:21

Tweak og SSL

Det tager for lang tid at komme igennem cloudflare? crawlers kan vel håndteres? blot ren nysgerrighed som får mig til lige at træde et skridt ind her :p

tirsdag, 4. april 2017, 16:02

Ny GPU køler/blæser?

Man kan vel sikkert lave nogen smarte små løsninger.. montere en random blæser på radiatoren eller sådan noget, men egentligt vil det bedste nok være, blot at finde en 3rd party køler, som dem fra Arctic. og ellers er det en eller anden lappe løsning med at gaffa-tape eller elastik/spænde.. et eller andet og spænde en SP blæser på radiatoren direkte :p - hvis du gør noget i den stil, må du sku meget gerne sende mig et billede

tirsdag, 4. april 2017, 15:22

Ny GPU køler/blæser?

Citeret fra "emilpapis93" Hej jeg havde for lang tid siden købt et brugt Titan og troede det var min gamle CPU der ikke ville virke med den. Efter at have opgraderet til Ryzen og det giver mig samme problemer, håber jeg nu det bare er køleren der ikke virker ordendligt. Og den derfor fucker med mig når jeg prøver køre 2 af dem da den jo så vil hive det andet kort ned i hastighed. Jeg vil derfor forsøge at udskifte enten blæseren eller hele køleren, men hvor fanden finder man en blæser til et ga...

tirsdag, 4. april 2017, 13:58

Ny skærm

I bund og grund, så vil selv sådan en skærm som denne være fin til dit behov. http://www.pricerunner.dk/pl/25-3032302/…mmenlign-Priser Jeg ved du spørger specifikt efter 27", men du skulle måske overveje en 29" også - der har du så opløsningen som hedder 2540x1080. Jeg har selv haft MX299Q fra Asus, som er deres designer serie http://www.pricerunner.dk/pl/25-2903420/…mmenlign-Priser og hold kæft, det er det smukkeste, rene og flotteste billede.. De rer den fordel, at du f.eks. i Di...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.