Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 665.

lørdag, 28. april 2018, 21:24

Forfatter: Igel

DE layout tastatur uden æ ø og å, HJÆLP! :(....

Har selv i mange år benyttet mig af tyske tastaturer, og ja, det eneste man skal vænne sig til, er at der står Ä, Ö og Ü, og at CTRL knappen hedder STRG.

torsdag, 26. april 2018, 14:16

Computer 6-8K

En AMD Ryzen CPU er et godt og mere budget venligt valg, hvis du vil spille og streame på samme tid

onsdag, 18. april 2018, 12:34

Hvilken gaming Chair (Stol)

Jeg er også selv ret glad for min stol, og ja, jeg har nok bare været uheldig, men at der går så lang tid er uacceptabelt uanset hvad eller hvor man køber

søndag, 15. april 2018, 19:06

Hvilken gaming Chair (Stol)

Af egen personlig erfaring, så vil jeg sige at jeg elsker min DXRacer D-series stol. Jeg kan uden problemer sidde i den en hel dag uden at få ondt i røven. Når det så er sagt, så er deres kundeservice virkelig skod, og jeg har lige fået at vide at jeg skal regne med at skulle vente til juli måned, med at få et nyt sæde, da stellet i mit gamle knækkede. Jeg sendte en mail til dem i december måned. Så ca. 7 måneders ventetid for en reservedel. Det skal også lige siges, at jeg i sin tid købte stole...

torsdag, 5. april 2018, 00:36

Hjælp til Elgato HD60 Pro

Dit system er mere end rigeligt til at kunne trække fin fps i spillet. Jeg streamer selv på twitch.tv/teamtweak, og der har jeg netop streamet Far Cry 5. Mit system består af en i7 6700K, GTX 970 og 16gb ram. Jeg har intet overclock, og jeg kører 1920x1080 opløsning med high preset, og der hiver jeg 64 fps i gennemsnit når jeg ikke streamer, og ca. 58 fps når jeg streamer. Jeg har prøvet at teste spillet på min kærestes computer også, som har samme grafikkort, men langsommere CPU og ram, og den ...

onsdag, 4. april 2018, 22:31

Din streaming opløsning er fuldstændig ligegyldig her. Det var din skærm opløsning på 1920x1080 jeg var ude efter. For om du streamer 720p eller 1080p til twitch (via din elgato) er fuldstændig underordnet i dette sammenhæng. Nå men siden vi har alle de info vi skal bruge, kan vi måske begynde at kigge på hvad der er galt. Så jeg vil bede dig om at tjekke følgende ting: Har du den nyeste driver fra Nvidia installeret? (391.35)Har du sikret dig, at dit skærmkabel (skal helst være DisplayPort elle...

onsdag, 4. april 2018, 21:15

Men sidder du med en 4k skærm eller 1440p eller hvilken opløsning kører du med? Din elgato preset har intet med din ingame opløsning at gøre.

onsdag, 4. april 2018, 19:17

Du bruger egentlig kun et capture card hvis du vil hive dit gameplay fra en pc over til en anden, eller hvis du vil optage dit gameplay fra en konsol over til pc. Det er stadig din CPU eller GPU (alt efter indstillinger) der skal encode. Med det sagt, så bliver jeg lige nødt til at vide hvilke indstillinger du kører i OBS, altså hvor høj er din bitrate? Desuden bliver du nødt til at fortælle os hvilken preset du kører inde i spillet (low, medium, high, ultra), hvilken opløsning du kører med (jeg...

lørdag, 24. marts 2018, 12:16

Kan jeg overclock min cpu

En Kraken X52 og andre AIO kølere i den størrelsesorden er i bund og grund på niveau med de helt store luftkølere som f.eks. Noctua NH-D14(15). Som Mansen også skriver, så afhænger ydelsen af en EKWB køleløsning generelt set af radiatorens størrelse og de monterede blæseres ydelse. Så du kan i princippet bruge en EKWB køleblok, men opnå samme dårlige ydelse som en stock køler, hvis du monterer en alt for lille radiator. Det hele afhænger af, hvor meget du har tænkt dig at overclocke, og mit umid...

lørdag, 24. marts 2018, 00:05

Kan jeg overclock min cpu

Om køleren er god nok afhænger jo 100% af hvor meget du har tænkt dig at overclocke. Mængden af varme der skal ledes væk fra din CPU stiger eksponentielt med tilførslen af spænding, hvilket vil sige, at et lille overclock ikke giver meget ekstra varme, og at din køler er god nok. Mens du på et tidspunkt vil møde muren, hvor din køler ikke er god nok mere, selvom du kun øger spændingen meget lidt. Hvor meget du kan overclocke afhænger også af, hvor heldig du har været i det såkaldte "silicon lott...

torsdag, 22. marts 2018, 18:15

HJÆLP til corsair lightning node pro

Har du tjekket om de er vist i Corsair Link softwaren?

mandag, 19. marts 2018, 21:03

guide til nyt gamer headset?

De kommer rimelig ofte på tilbud.

mandag, 19. marts 2018, 20:27

Det er også et rigtig godt headset, men det ville jeg ikke købe brugt, da prisen på et nyt et nyt ofte ligger under 500,-, og derfor ville jeg personligt foretrække et nyt.

mandag, 19. marts 2018, 20:25

GTx 1060 eller 1070?

GTX 1060 6gb (3gb kan også gå) er lige nu kongen af 1080p (1920x1080 opløsning). Så med mindre du har en 1440p eller 4k skærm, så ville jeg ikke købe et GTX 1070 lige nu, da de simpelthen er for dyre (hvis man da kan finde nogen til salg).

torsdag, 15. marts 2018, 18:22

Hjælp til fejlsøgning på samling af ny pc

Præcis. Det kan også være svært at vide, da de jo ligner hinanden på en prik.

torsdag, 15. marts 2018, 15:56

Hjælp til fejlsøgning på samling af ny pc

I teorien ja, men i praksis nej, da Ryzen socket ikke understøtter Intel CPU'er Men hvis det havde været en Intel I(3,5,7) CPU samt tilhørende bundkort, så havde du haft muligheden.

onsdag, 14. marts 2018, 21:51

Sennheiser G4ME ONE eller G4ME ZERO er rigtig gode headsets. Se om du ikke kan finde sådan et brugt. Så er du godt kørende.

mandag, 12. marts 2018, 23:29

adddictive spil til lan.

Hvis i har adgang til en Nintendo Switch, så kan Snipperclips anbefales. Ellers er der også Overcooked, som er blevet udgivet til flere platforme. Det kan godt få pulsen op

søndag, 11. marts 2018, 21:53

Der er rigtig mange gode bud derude, og i vidt forskellige prisklasser. Så hvor meget har du tænkt dig at ofre på det? Som udgangspunkt kan man sige, at de nogenlunde fornuftige headsets starter ved ca. 500,- hvorimod high-end ligger på ca. 1500,- og opefter.

mandag, 5. marts 2018, 21:02

Hjælp til Nokia 8

Virker det når du ikke har simkort i den? Du burde nemlig kunne sætte den op uden.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.