Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 285.

tirsdag, 24. april 2018, 17:55

Forfatter: Hymn

OpenCL fejler

Takker, det vil blive prøvet på fredag, hvor jeg alligevel skal bed ;-)

søndag, 22. april 2018, 20:02

OpenCL fejler

Hey Tweaks Jeg har endelig fået monteret mit nye Palit Geforce GTX 1050Ti KalmX blæser frit grafikkort og jeg kan atter downloade og installere Nvidias nyeste driver version 391.35 (har installeret den fulde pakke - ren installation), men når jeg kører PassMark testen får jeg fejl i OpenCL. Jeg troede at den blev installeret sammen med driveren. Men jeg får altså fejl med henvisning til at mine OpenCL filer fejler. Hvad kan jeg gøre ved det ? På forhånd tak!

onsdag, 28. marts 2018, 17:19

Fuppet på DBA

Citeret fra "Uber" Jeg synes alle alarmer mht. mailadresse må blinke. Kan du ikke få hjælp via banken, når det nu er en bankoverførsel? De har vel informationerne på en kontohaver. Banken har tavshedspligt. Politiet kan med en dommerkendelse få oplysningerne, men det gider de næppe. Lav en bankoverførsel på 0,01 kr og bed om at få en kvittering (koster normalt 10 kr) og voila!

onsdag, 7. februar 2018, 19:18

Windows 7 Pro

Ikke fordi jeg gider at skrive med mig selv men igår fik jeg bekræftet at det første køb ikke var gået igennem og blev bedt om at lave et nyt køb og det gjorde jeg så og fik min licensnøgle i dag. Alt i alt en fin handel, dog er det tyske firma ikke god til dansk

onsdag, 7. februar 2018, 19:12

Excel hjælp søges

En simpel løsning vil være at skyde 5 blanke linier ind imellem hver række af data. Det kedelige arbejde kan gøres med en makro. Der efter laver du referencer i en ny kolonne, hvor 4 celler kommer til at indeholde dataene. Denne blok med 5 celler kopiere du lystigt ned af. Se billede.

fredag, 2. februar 2018, 17:53

Windows 7 Pro

Lizengo oplyser i deres mail at jeg får licens nøglen når betalingen er gennemført, men det var nok den der kiksede forleden...

torsdag, 1. februar 2018, 17:10

Windows 7 Pro

1000 tak for jeres forslag! Kinguin som nævnt tidligere brugt og det gik fint, men sidst jeg besøgte siden fik de installeret en pop up reklame der hele tiden poppede op indtil jeg clearede alle cookies og andre 'ting' med CCleaner. Men selv om der gik noget galt i handlen modtog jeg en mail med en download mulighed, så jeg har nu downloadet et image. MEN det kunne jeg også have gjort fra Tweaks forum, og jeg skal kun bruge en licens. Jeg vil opgradere min nuværende Home Basic til Pro da jeg har...

onsdag, 31. januar 2018, 20:09

Windows 7 Pro

Jeg sværger stadig til Windows 7 og så at det var muligt at købe en meget billig Win 7 Pro licens hos Lizengo, nogen der kender dem ? Handlen gik ikke i gennem, "Ukendt fejl, kontakt butikken" Nogen der har erfaringer med dem eller kender et andet billigt sted at købe en Win 7 Pro licens ? Jeg har tidligere handlet hos Kinguin, men hold da op hvor mange pop op vinduer de fin installeret på PC'en (kunne dog fjernes med CCleaner)

lørdag, 27. januar 2018, 15:58

Godt lydløst grafikkort

Der er ikke nogen spil af betydning i tankerne ud over 7-kabalen. :-) Nej der er desktop og video afspilning (gerne i 4K). Har lige kikket på jeres EVGA anmeldelse og det ser lovende ud. Prisen er lidt 'forkert' men kommer kortet atter hjem til 13-1400 kr er det spændende. Nogen der ved om GigaBytes tilsvarrende kort og kun bruger blæseren ved høje temperaturer? Men tak for tippet, det vil blive undersøgt!

lørdag, 27. januar 2018, 15:28

Godt lydløst grafikkort

Nogen der kan anbefale et godt passivt kølet grafikkort, eller et grafikkort hvor blæseren kun sjældent kører? Det skal afløse mit nuværende Zotac GTX750 som har et problem med den nyeste nVidia driver, som Windows 7 update absolut insistere på at jeg skal installere. Opdateringen fejler og så skal jeg manuelt installere den gamle driver igen Jeg har haft fat i Zotac support, og de gav mig nogle gode råd, som ikke hjalp og da de fik serie nummeret (tak til ComputerSalg for at fremskaffe det) så ...

lørdag, 6. januar 2018, 21:59

Intel har offentliggjort listen over Spectre og Meltdown ramte processorer

Rolig nu! Amd, ARM, Apple, og mange andre er jo også 'ramt'. Ramt i pinger, da der ikke er konstateret nogen skade sket.

mandag, 25. december 2017, 14:46

Jeg har en 3 fase stikkontakt jeg gerne vil udnytte

Det er pisse livsfarlig og total ulovligt at pille ved den slags, hvis man ikke er udlært elektriker og det er du tydeligvis ikke når du stiller disse spørgsmål. Sker der nogen for for brand i huset er der ingen forsikring der dækker en så ulovlig konstruktion!

søndag, 19. november 2017, 17:31

Tweak.dk tester MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC

Tak for endnu en god video - sjovt også at kunne læse den ;-) Er det ikke lidt af en smutter at Z370 ikke er bagud kompatibelt med Skylake eller Kaby Lake cpuerne? Hvis mit Z170 bundkort smutter ville jeg da synes det var ganske smart at købe et Z370, velvidende at de nye funktioner der er i Kaby Lake og Coffee Lake selvfølgelig ikke er understøttet (fx HEVC). Gælder det generelt at: Z170 <=> Sky Lake Z270 <=> Kaby Lake Z370 <=> Coffee Lake ? Hold kæft det er svært at være kunde hos Intel.

onsdag, 8. november 2017, 19:41

Keylogger fundet i et MantisTek GK2 tastatur

Fuck hvor nederen, godt man ikke har købt det shit.

torsdag, 2. november 2017, 20:54

Gennemgang af af M.2 NVMe med Kingston KC1000 - Tweak.dk

Skide god video - og test! Fuck jeg var slet ikke klar over at der var så mange kombinations muligheder for de små M.2 kort. Da jeg byggede min PC købte jeg en Samsung 950 PRO MZ-V5P256BW 256 GB Dims og har siden været i tvivl om hvorvidt den kører optimalt, SATA/NVMe, men den tvivl kan jeg da vist glemme nu. Se venligst vedhæft. Det ser da ud til mit system kører ganske godt på Dims'en :-) Har jeg ikke ret i at den kører NVMe? Bundplade Asus Z170-A. Asus ville ikke oplyse om bundpladen og Dims'...

lørdag, 28. oktober 2017, 18:57

KØBES:Socket 775 motherboard

Jeg har et MSI 975X bundkort liggende. Jeg har fået det som et ombytter kort og har aldrig haft det monteret.Den antistatiske pose stadig er fabrikslukket. Der er kun delvis tilbehørs pakke fx ingen driver CD eller manual, begge kan dog findes på nettet (og jeg har manualen på pdf). For et par hunderede plus porto kan det blive dit. MainSpec i vedlagte fil.

tirsdag, 10. oktober 2017, 20:20

Tweak.dk tester Intel i5-8600K Coffee Lake

OK og roses skal du, det er en ganske god artikel og gennemgang af CPU'en!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.