Søg i resultater

Søg i resultater 1-19 af 19.

torsdag, 18. december 2014, 16:13

Forfatter: SteenT

SLUT: Mini-julekonkurrence på Tweak.dk!

Skal vinde den fordi det var en tilsvarende jeg havde stoppet i kurven i søndags da jeg bestilte grafikkort men måtte indse at min ordre ikke kunne gå i gennem fordi der var for lidt på kontoen så måtte droppe et eller andet.

onsdag, 17. december 2014, 21:43

Hjælp til Ny pc

Jeg tænker bare. HVORFOR er jeg ikke udstyret med sådan en far. Når min datter om 12 år vil have en pc får hun slet ikke noget til den pris Jeg har lige købt et MSi gtx 970 4g gaming. Køre super med det jeg har prøvet med det. Har købt et logitech g510s tastetur fordi det kan skifte farve men synes virkelig at mellemrums tasten har en mærkelig lyd. Nok bare mig der er underlig men er skuffet over det.

onsdag, 17. december 2014, 06:08

The Crew

Ind til videre er jeg super overrasket over spillet. Er en rimlig god solo del. Problemet er bare at det er lavet som en team spil så uden team er det svært at komme i gang med mange opgaver og der er ikke vildt mange online i det. Må håbe der kommer flere efter jul 😉

tirsdag, 16. december 2014, 21:50

Hvilket grafikkort?

Så fik jeg nyt grafikkort i maskinen. Endte med dette: http://www.proshop.dk/Products/ProductSe…-%204GB%20GDDR5

tirsdag, 16. december 2014, 21:49

The Crew

Andre der spiller det? Tænker hvis man helst ville lave et dansk hold der i. Mvh Steen

lørdag, 8. november 2014, 14:17

Tweak.dk tester nye spilservere

Skulle man kunne skifte bane nu og hvordan gør man det? Jeg kunne godt tænke mig at man kunne spille De_rats_1337

tirsdag, 4. november 2014, 21:43

Citeret fra "Michael Lodahl" Det med skifte map er vi ved at se på Da der var flere på serveren tidligere skiftede vi bane. Er ved at være træt af den ene bane Synes det er super fint man kan øve mod bots og håbe på der kommer andre online

søndag, 2. november 2014, 08:34

Kan godt tilføje den med ikke komme ind Update: er lige kommet ind og spillede lidt mod bots

fredag, 31. oktober 2014, 21:50

Hvilket grafikkort?

Citeret fra "Sakkura" Det er vist bare Computersalg der har lidt rod i specifikationerne. Clocks på MSI-kortet er marginalt højere, så umiddelbart vil det også trække marginalt mere strøm. De 225W svarer til det som PCIe-porten og 8-pin PCIe-strømstikket er designet til at kunne levere. Men selve kortet trækker ikke så meget, med mindre man virkelig får et vildt overclock ud af det. De 148W på MSI-kortet svarer næsten til Nvidias officielle TDP for GTX 970, 145W. 3W ekstra, måske fordi det er f...

fredag, 31. oktober 2014, 17:03

Hvilket grafikkort?

Asus bruger 225w og MSI bruger 148w står der på hjemmesiden der bliver linket til

fredag, 31. oktober 2014, 14:56

Hvilket grafikkort?

Kan se at MSIen bruger mindre strøm men hvad er forskellen ellers? Skal man købe noget ekstra for at de kan kører i SLI?

fredag, 31. oktober 2014, 08:03

Hvilket grafikkort?

Har desværre dette monster af et kabinet http://www.coolermaster.com/uploadfile/f…_1361409194.jpg Det fylder meget men vil mene der kommer masser af luft i gennem. Og har vandkøler på cpuen og radiatoren sidder helt i front og har ikke haft cpuen over 40 grader endnu

torsdag, 30. oktober 2014, 21:48

Hvilket grafikkort?

Hvilket mærke skal man så købe et 970 i? Og hvad med strøm? Er der nok til 2 kort? Tænker at vente en måned eller 2 og så købe begge 2 på en gang hvis det er det som skal til

torsdag, 30. oktober 2014, 19:47

Hvilket grafikkort?

Kan se at mine ram er 1600mhz. Vil det være en fordel at købe 2 ens grafikkort? Jeg er ikke meget inde i det med hardware. Synes bare at det skal kører perfekt hvis det er muligt. Har handlet mig frem til dette ind til nu ved lidt bytte handel osv og ind til nu har dette kostet mig ca 3300kr: Intel i5 4570 @ 3.2 GHz Gigabyte GA-Z87-HD3 bundkort 16 GB Corsair Vengeance RAM 1x 2 TB Western Digital Green HDD 1x 240 GB Kingston ssdnow 300 XFX 650W PSU Cooler Master HAF XB kabinet Tastetur Logitech G...

torsdag, 30. oktober 2014, 12:47

Hvilket grafikkort?

Det har ikke kostet mig så meget endnu og vidste at grafikkortet skulle skiftes. Og har det sådan ikke et fast budget. Så hvis det er en pris forskel på 1500kr fra et der ikke kører 4k til et som gør så vil jeg hellere give det ekstra nu end at skifte om 2 år igen.

torsdag, 30. oktober 2014, 10:30

Hvilket grafikkort?

Grid autosport og lidt css.

torsdag, 30. oktober 2014, 10:01

Hvilket grafikkort?

Jeg fik skærmen af en makker som ikke kunne bruge den sammen med hans lenovo i en docking station. Har ikke noget fast budget men en 4000kr skræmmer mig ikke hvis det er det som skal til.

onsdag, 29. oktober 2014, 21:30

Hvilket grafikkort?

Citeret fra "Lars Jensen" Hvilke former for spil påtænker du, og ønsker du spillene skal kunne afvikles med alt eyecandy Jeg spiller en del Grid Autosport med xbox controller og kan godt se det ikke kører grafik særlig godt når jeg vælger max opløsning.

onsdag, 29. oktober 2014, 20:09

Hvilket grafikkort?

Hej Er ganske ny her inde men har brug for lidt hjælp. Jeg er begyndt at spille lidt pc igen efter flere års fravær Jeg startede ud med en byttehandel med dette: XFX Radeon 7750 Ghost Edition Intel i5 4570 @ 3.2 GHz Gigabyte GA-Z87-HD3 bundkort 16 GB Corsair Vengeance RAM 1x 2 TB Western Digital Green HDD 1x 250 GB HDD XFX 650W PSU Cooler Master HAF XB kabinet Efter køb startede jeg med at sætte en 240gb kingston ssd i. Har så i dag fået fingerne i en ny skærm: #mce_temp_url# Kører med denne som...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.