Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 494.

mandag, 5. september 2011, 23:22

Forfatter: Sethos

Telenor Router - Købe min egen?

Tak for svaret, Ja kan jeg godt se nu - Det betyder vil man også skal erhverve et modem også. Jeg vil selvfølgelig gerne have en enkelt enhed. Nu faldt jeg lige over denne, http://www.proshop.dk/Netvaerk-Router/D-…L2-2237935.html som har det hele, samt går som begge dele - Dog er denne på fjerlager alle steder, så det ender nok med jeg først har den fredag hvis jeg bestiller nu. Står og vil meget gerne have fingre i en erstatning Torsdag. Så noget alternativ i den retning der også er mere...

mandag, 5. september 2011, 23:01

Telenor Router - Købe min egen?

Hej, Nu har jeg gennem længere tid døjet med en af de 'fantastiske' routers man får smidt i nakken af Telenor, mere præcist en ZyXEL Prestige 2602R-61. Dog har jeg på det seneste døjet med en masse stabilitets problemer samt port forwarding den ikke helt forstår. Nu orker jeg det ikke mere, er nået til et punkt hvor jeg bliver smidt af spil og den står og kløjser i YouTube videoer, på flere maskiner der er sat til! Nu har jeg besluttet mig et købe en der er lidt mere kvalitets præget og kan fors...

torsdag, 17. april 2008, 14:51

Starte på gennemført uddannelse igen?

Fjernet for at undgå tweak.dk kævl. Men tak for svaret Burger.

torsdag, 1. november 2007, 12:23

Harddiske Ikke Fundet!

Nu bliver det for mærkligt, Undskyld jeg laver nye posts, men altid godt med seneste information. Under start, prøvede jeg at trykke F8 et par gange, hvor jeg så kunne vælge Vista som start OS. Nu sidder jeg i Windows Vista, dog stadig med start problemer, mit Harddisk lys blinker rødt ... hvad fanden!

torsdag, 1. november 2007, 11:50

Harddiske Ikke Fundet!

Hvordan skal jeg så gøre det herfra? Jeg har en USB key og adgang til nettet via denne bærbar, hvis jeg skal smide nogle drivers ind, dog ved jeg ikke lige hvor dælen jeg skal starte

torsdag, 1. november 2007, 11:46

Harddiske Ikke Fundet!

Dette er på en "Gammel" Vista install, så disse drev har jeg haft installeret før under samme Vista hvor de virkede fint. Jeg har smidt dem i portene kaldet "SATA_1, _2 osv." RAID portene holder jeg mig fra. Har prøvet at finde drivers til disse diske ved at indlæse disk drivers i Vista med Asus CD'en, den finder dog intet. Må dog prøve at boote fra Asus CD, selvom det lyder usansyneligt?

torsdag, 1. november 2007, 11:34

Harddiske Ikke Fundet!

Jeg prøvede nu at starte Vista installationen, for at se om den finder drevene, det gør den. Men får en fin lille advarsel i bunden der siger, "Denne computers hardware understøtter ikke start til disken. Kontroller, at diskens controller er aktiveret i computerens BIOS menu" Hmmm, kan se alt hvad der skal bruges er aktiveret? hvad er det for noget jeg skal aktivere her?

torsdag, 1. november 2007, 11:22

Harddiske Ikke Fundet!

Hej, Den boot priority er sat til at prøve Harddisk først, under et andet faneblad er er de begge sat up som en slags "Primary Boot".

torsdag, 1. november 2007, 11:14

Harddiske Ikke Fundet!

Hej, Her til morgen modtog jeg mit Asus P5W DH Deluxe, efter jeg har 'ødelagt' mit P5B Deluxe. Jeg sætter det hele op til et 12 tal, så prøver jeg at starte skidtet op. Jeg når til en skærm som siger "Searching for Drives Done. No Drives Found" - Hmmm, jeg genstarter for a checke BIOS. Herinde ser jeg den finder begge mine 500GB WD Sata drev, i position 3 & 4, så de er jo fundet? Boot Sequence er sat til begge drev og jeg er lidt på bar' bund ... Hvad skal jeg gøre? Hilsen Sethos

onsdag, 31. oktober 2007, 11:06

Crysis demo idag

"mod" Det er jo noget der tager 10 min. at lave selv.

onsdag, 31. oktober 2007, 09:33

P5W DH Deluxe Spørgsmål

Tak for svarene, Men har dette P5W samme "EZFlash" option gennem BIOS? Så ville det ikke være noget problem lige at hoppe på bærbaren og smide en opdateret BIOS på min USB key, derefter få den opdateret der i gennem. ( P5B'eren kunne man redde BIOS med USB Key, så burde vel også være muligt her? ) Alt dette er jo kun i tilfælde af, det ikke virker.

onsdag, 31. oktober 2007, 00:54

P5W DH Deluxe Spørgsmål

Hej, Jeg har for nyligt gjort mit P5B Deluxe ubrugeligt, for at sige det pænt så jeg fik et tilbud på et P5W DH Deluxe af en ven på omkring 700,- som jeg ikke kunne sige nej til. Jeg har dog læst få steder, den BIOS der kommer med dette motherboard ikke understøtte mange C2D processorer? Jeg har en X6800, mange folk kommer med en løsning som "De bare lige havde en anden Socket 775 CPU liggende" Ja, men hvis man ikke LIGE har det? ... Nogen der kunne fortælle mig om dette er sandt og hvad jeg kan...

fredag, 5. oktober 2007, 23:31

Getmore Mister E-mærke - Igen?

Nå kommer her aldrig alligevel Så jeg undskylder.

fredag, 5. oktober 2007, 23:29

Getmore Mister E-mærke - Igen?

Faldt lige over denne artikel på Ekstra-Bladet. "Som kup! i lørdags kunne afsløre, så er langt fra alle kunder tilfrede til netfirmaet Getmore. Og det få nu konsekvenser for firmaet. Grove og gentagende overtrædelser af e-mærkets retningslinier betyder nu, at Getmore er blevet midlertidigt suspenderet fra i tre måender. E-mærket burde være forbrugernes sikkerhed for, at man trygt kan handle med firmet. Og det lever Getmore ikke op til, vurderer e-handelsfonden. " Læs videre: http://ekstrabladet....

torsdag, 20. september 2007, 23:47

Multimedia-Experten Spørgsmål

Citeret Oprindeligt indlæg af Falsk Hehe.. Multimedie-experten og SHG er det samme Mja, SHG har opkøbt Multimedie-experten som ligger længere ned af vejen fra SHG, dog bruger de stadig hver deres butik. Så det køre ikke på samme lager system og arbejdspres.

torsdag, 20. september 2007, 18:13

Fordi jeg snakkede med deres Live Support, de havde over 1300 pakker at skulle ekspedere, så han var næsten sikker på den ikke var fremme før mandag el. tirsdag. Og nej, jeg ville da ikke ha' haft den her til morgen? Derfor

torsdag, 20. september 2007, 17:16

Hejsa, Jeg har fået bestilt et stks. grafikkort fra Multimedia-Experten.dk, som var en af de eneste butik med kortet på lager. ( Havde SHG også, men de havde for "Travlt" til at sende min pakke 2 dage i træk ). Spørgsmålet går egentlig bare på, jeg har fået en bestillings bekræftelse og 2 timer senere en ordrer bekræftelse. Nu behøves en ordrer bekræftelse ikke nødvendigvis at betyde skidtet er sendt af sted, så ville høre om nogen andre der havde handlet hos dem, om jeg så kan regne med at have...

tirsdag, 12. juni 2007, 23:41

Din mor

Så kan man jo zappe væk. Vi kan jo ikke alle se Hammerslag og Matador. ( Lige til mit eget forsvar, ser jeg aldrig MTV )

tirsdag, 29. maj 2007, 16:44

RE: Gode online-butikker

Du har også lige registreret dig med samme navn over på Xboxlife, du kan godt lide at gøre reklame

mandag, 28. maj 2007, 23:09

Søger det bedste Antivirus program

Bruger NOD32 - Men vil faktisk sige, bruge Kaspersky.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.