Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 60.

mandag, 9. maj 2011, 10:13

Forfatter: Blitzher

Rift

Jeg overvejer kraftigt at starte på Rift Men har brug for lidt mere uddybning.. Er det ligesom wow, at rogues banker alt og alle, så kommer der en update, så banker warriors alt. og Clerics og mage er lidt i baggrunden. ?? Hvordna er pvp status lige pt? Er det rogues der vinder mest? Jeg har overvejet en warlock, necromancer ( lidt i tvivl, om det sidste ) Hvordna er chancerne for sådan en dps i raids ? Eller ville det være bedre hvis man tog en support class ? hvis ja, hvad hedder de? Er bare t...

mandag, 9. maj 2011, 10:03

Titan Quest Immortal Throne

Hej Tweakers. Jeg har et lille problem, eller en nærmere bekymring. I TQ- IT når jeg skal til at løbe ind i Hades rummet, hvor der er 3 golems, lagger min computer voldsomt meget. Det undre mig en del, om man skal have noget bestemt til TQ - IT, altså noget som DirectX ( har dog 11) Men en lignede software, som understøtter lige præcis det spil. Min computer ligger i den dyre ende af skalaen. Rampage VII MB I Core 5 Sandy Asus GFX kort, ASUS EAH6970/2DI2S/2GD5 (2 GB) 8 gb ram kingston Det undre ...

søndag, 17. april 2011, 00:25

PhotoShop Adobe

Tak for jeres hurtige svar. Det da dejligt som du lige kan konkludere at man er en "cracker" eller hvad du kalder det. Det er dog muligt at finde steder, hvor der er 30 dages prøvetid, så synes det er noget kun tåbeligt at du sidder og kaster med sten. Jeg kender intet til nogen af de filer du før benævnte. Jeg bruger dette forum til at hente informationer omkring et program under forumet " Software " er det forkert ? Siden du kan komme og konkludere det ene eller det andet ? Jeg har vel lige så...

lørdag, 16. april 2011, 22:11

PhotoShop Adobe

Ja jeg ved det godt. Jeg mangler bare den der " generale" viden omkring programmet, learn it for dummies, endten via PDF fil eller ligende. Mange tak for jeres hurtige svar, sætter jeg stor pris på. Jeg ved ikke en klap om programmet, og kunne se hvordna man sætter to billeder over hinanden, men da jeg ikke mener dette er på begynder plan, ville jeg høre folk herinde.

lørdag, 16. april 2011, 21:17

PhotoShop Adobe

Nu har jeg fået nallerne i Adobe Photoshop, og kunne godt tænke mi at udvide min horisont angående dette produkt. Er der nogen Tweak´er, som er en ørn til det? Det er ikke noget bestemt jeg gerne vil vide indenfor dette program, bare forstå det i helheden, have sådan en general viden omkring emnet? Evt. Vejledninger eller ligende

onsdag, 13. april 2011, 13:12

ny bærbar til fruen

Jeg har haft en HP Pavillion 7 et eller andet. Den er givet til min svigermor nu, men har overlevet en tur til Afghanistan, ude mit i ingenting, og hjem igen. Dette har selvfølig gjort den lidt langsommere, og blæseren siger da nogen sjove lyde i ny og næ. Den er sat til Blue Ray, men kan ikke selv trække opløsningen. Men at i alt har den bestået mine forventninger med Braviour. HP er god til hygge pc osv, men bestemt ikke til spil osv. måske lidt, men ikke som en Tweak bruger ville gøre. HP kan...

torsdag, 7. april 2011, 06:58

AMD driver problem

Er det AMD Catalyst vi har fat i her? Fordi jeg overvejer at gøre det selv samme til mit Asus Readon 6979 Det laver også noget irriterende ring. Så vil da lige prøve

torsdag, 7. april 2011, 06:53

Asus Eah6970 Fejl og ligende

Jeg kan prøve at evt smide dem i en anden socket, altså rammen? Bare for at se om det gør en forskel

torsdag, 7. april 2011, 06:48

Jeg var lige inde og kigge på der hvor jeg skulle teste mine ram. Jeg kunne ikke rigtig finde hoved og hale i noget som helst, hvad skal jeg tage af de DL til at teste mine ram med ? Jeg har lige kørt en Benchmark, med nogen virkelige flotte resultater.

onsdag, 6. april 2011, 22:28

Der skal lige tilføjes til alt ovenstående, hvilket egentlig burde rykke denne her tråd over i Hardware osv. Min computer er samlet, men nu da jeg skulle spille diverse spil har udfaldet været katastrofalt. I Crysis 2 - Går den kold og lagger efter få sekunder inde i spilelt. Dragon Age II - Lukker og siger den har udført en ulovlig handling. Battlefield Bad Company - Gik kold efter 10 minutter og skærmen blev hvid. Selv Titan Quest gav mig lag lige da jeg døde og min tomb stone kom frem. Til si...

onsdag, 6. april 2011, 22:23

Lagger når jeg spiller

Jeg forstår at du køre på en Notebook/Laptop ? Er dette korrekt opfattet ? Jeg har selv en MSI Notebook, som har meget styre kraft og yde evne end en normal computer, men grundet dets begrænsede køle muligheder, vil den blive varm utrolig hurtig. Dette passer også godt med at du siger den køre godt i starten, også går det galt, med lag spikes, delay og ligende. Jo større de bliver, jo varmere bliver de også - det vil reducere hardwarens ydeevne Jeg har/havde samme problem, det eneste jeg fandt m...

onsdag, 6. april 2011, 22:19

Crysis 2 problemer

Der skal lige tilføjes til alt ovenstående, hvilket egentlig burde rykke denne her tråd over i Hardware osv. Min computer er samlet, men nu da jeg skulle spille diverse spil har udfaldet været katastrofalt. I Crysis 2 - Går den kold og lagger efter få sekunder inde i spilelt. Dragon Age II - Lukker og siger den har udført en ulovlig handling. Battlefield Bad Company - Gik kold efter 10 minutter og skærmen blev hvid. Selv Titan Quest gav mig lag lige da jeg døde og min tomb stone kom frem. Til si...

onsdag, 6. april 2011, 19:47

Crysis 2 problemer

Cooler Master - Silent Pro 850 W Min computer står til at godt 600 - 650 W

onsdag, 6. april 2011, 14:47

Crysis 2 problemer

Hej Tweakers Jeg har nu haft den dejlige glæde af at spille Crysis 2 på min MSI notebook. Da jeg så endelig samlede spanden, med et Asus EAH 6970 Gfx kort, Asus Motherboard Extreme Revolution og Core I5, 8 BG Kingston plus det løse. Hver gang jeg spiller Crysis 2 på fuld skrue, kommer jeg til et random område og min computer går "kold" den fryser, nogen gange rebooter den selv, andre gang går der lidt tid, så køre den i 5 sekunder, og endnu et lag på 1 minuts penge kommer`? Nogen der har prøvet ...

fredag, 1. april 2011, 08:29

Crysis 2 - Hygge-CLan - PC

Hej Alle Tweak´s. Nu er Crysis2 kommet på gaden, og vi spiller det som sindsyge. Jeg vil forslå at vi laver en form for hygge Clan i Crysis 2, ligesom vi har gjordt i Heroes of Newerth. ? Hvis det er kan, jeg godt stå for denne del, for at skabe noget sammenhold ud over forumet Jeg ligger ikke inde med servere til Ventrilo, Teamspeak eller mun. Jeg bruger selv skype, hvilket er ret belastende, men vi skal nok finde ud af noget Bare lige kom med kommentare, også på evt Clan navn. Hvis dette her l...

torsdag, 24. marts 2011, 17:01

HOW TO REBOOT SYSTEM MSI GT 740

Hej Allesammen. Jeg har haft en dejlig MSI Notebook GT740 Men nu er tiden kommet til at "hun" skal formateres, og tænke, hvad er nemmere end lige suge alt ud af hende, også bare køre reboot systemet, som kommer med samtlige laptops/notebooks nu om dage. Men når jeg genstarter så kommer følngende op Press DEL for Setup = Bios Press F3 for OS Recovery Press F11 for noget andet. Jeg kan ikke huske om de to sidste er forkrete. HVAD SKAL JEG GØRE ??? Den skal bare komme i fabriks tilstand...

torsdag, 17. marts 2011, 14:27

CrossFireX / SLI

EAH6970 DCII/2DI4S/2GD5 Jeg har købt dette GFX kort der til, så jeg kan ikke lige se at det bliver en ring jeg skal bekymre mig om. Hvad siger du ?

torsdag, 17. marts 2011, 13:24

CrossFireX / SLI

Jeg har bestilt et Asus Republic Gaming Extreme IV MotherBoard Det står at det kan køre SLI / CrossFireX på samme tid. Jeg ved ikke engang hvad en af delene er ? kan nogen give mig nogen gode svar på hvad ovenstående egentlgi er ?

torsdag, 17. marts 2011, 10:27

Hacking??

Gi gas Foxx Du må meget gerne skrive Private mails til mig, eller PM. Du lyder til at have ret meget styr på hvordan det hele hænger sammen på godt og ondt. Jeg er meget nysgerrig på hvordan det virker, og kunne godt finde på at sætte en test computer op der hjemme. Bare for at lege hvis man kan kalde det, dét

onsdag, 16. marts 2011, 12:52

Hacking??

kan man egentlig godt "hacke" sig selv?? Der er jo koblet mine andre copmutere op på? Det kunne da være meget spændende at gå ind og se om man kan komme in på de copmutere ? Det er jo som sagt i øverste tråd, et test miljø, og jeg kan altid selv trykke på restart / reset knappen. Hvis jeg fucker for megt op? Men google - Hacking tools etc ? Også er min IP sikkert registeret på samtlige servere hehe

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.