Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 108.

mandag, 27. december 2010, 22:04

Forfatter: KINGPIN

Hvad er det bedste man kan få til 7K

Hej Forum. Min bærebar er gået hen og er død, så nu skal jeg dælme ha en ny comp. For at være ærlig, så ved jeg ikke en skid om hvad der er godt eller skidt, så jeg blev ikke meget klogere efter at havde surfet nettet og været inde på bla. Shg og Midtdata. Altså vil jeg gerne have hjælp til at finde en stationær gamer computer til 7K, som jeg kan spille Starcraft 2 og Fallout New Vegas. :-) Hvad er det bedste man kan få til 7K (-:

lørdag, 20. oktober 2007, 03:44

Hvad skal Jeg købe af Comp for 6-8000

Hej Drenge! Hvad skal Jeg købe af Comp for 6-8000 Jeg har kigget på denne Comp http://midtdata.dk/asp/index.asp?mainkat…e&mainfunc=link Hvad synes i? Det skal være en gamer comp, og den skal være støjsvag! har i nogle ideer?

mandag, 26. december 2005, 21:45

Tips til håndvægte..

en treide ting er at 20-40 reps giver udholdenhed få med tung vægt 1-5 reps = styrke mellem få med medium vægt 5-15 = store muskler mange med let vægt 20-40= udholdenhed

fredag, 11. november 2005, 20:49

at slette sine spor

tak drenge det var mere end nok og til de nysgerige så bruger jeg Windows98-XP

fredag, 11. november 2005, 19:31

at slette sine spor

hvad skal jeg gøre hvis har besøgt en hjemmeside, og jeg så ikke vil have at det kan ses

fredag, 30. september 2005, 19:30

INTET VISA kort

ja men det er en amerikansk side og tror i de tager imod visa elektron

fredag, 30. september 2005, 19:02

INTET VISA kort

jep visa dur kun. ingen omkring mig har visa og jeg er jo kun 17 så jeg kan ikke få visa endnu

fredag, 30. september 2005, 18:56

INTET VISA kort

jeg er 17år og jeg har intet visa kort( Jeg er jo kun 17) Jeg tænkte på om der ikke var nogen tjenester på nettet hvor til man kan sende penge fra sin kontie og så bruge denne tjeneste som en form for visa jeg ved intet om det og vil gerne have nogle råd De sider jeg ønsker at handle på tager kun mod visa så je har jo et problem Jeg ønsker kun seriøse svar

tirsdag, 9. august 2005, 18:47

Jeg tænker på at købe en bærbar

Jeg tænker på at købe en bærbar jeg har 12000.kr hvilken en skal jeg købe. den skal bruges til spil

tirsdag, 7. juni 2005, 18:31

eksamenskarakterer

Jeg går i 10 og har taget eksamen derefter undtaget tysk hvori jeg tog 9 er max skod til tysk Skriftelig Dansk 8 Engelsk 10 Matematik 8 Mundtlig Engelsk 11 Tysk 7 Fysik/Kemi 7 Matematik 8 (Har ikke været oppe i Dansk endnu men regner med 10 eller over) OSO 9 Synes selv det er godt nok taget i betragtning at jeg ikke har lavet en disse

onsdag, 6. april 2005, 17:27

jeg græder

problemet er loadtid og lidt hakker i Doom3 indimellem. nu køber jeg ram og det burde ændre lidt på det. det er ikke og jeg gentager grafikkortet der fejler noget det er jeg síkker på.

lørdag, 2. april 2005, 13:04

jeg græder

Her til den 13 får jeg penge så har jeg bestemt mig for, at købe nogle flere ram. Så jeg tager en kiks og tøre øjenen.

onsdag, 30. marts 2005, 20:38

jeg græder

jeg græder, hvorfor er det grande spørgsmål og svaret er altså at jeg ikke ved hvad grunden til at jeg har max dårligt ydelse. jeg har kastet mange penge efter et x800 og det blev max god grafik i fx Doom3. Men og jeg siger MEN, det hakker lidt og der er pisselang loading tid. Og i Civ.3 når jeg er næsten færdig er tiden det tager at skifte turn, blevet så sindsyg lang, at jeg er på kanten til at kaste lortet ud af vinduet, og migselv bagefter. jeg har som nogen af jer nok bemærket postet en tre...

tirsdag, 29. marts 2005, 18:08

Zalman Reserator 1 Vandkølingskit

hvis jeg købte en Zalman Reserator 1 Vandkølingskit ville dette ikke forbedre min ydelse i visse spil og krævende opgaver

torsdag, 3. februar 2005, 14:47

Ikke Mere End 20500 Hvorfor

jeg er på efterskole så jeg kan først tjekke det om en 10 dage. jeg vil fomatere og geninstaler alle driver, og måske købe vandkøling til min cpu og så clock lortet.

tirsdag, 1. februar 2005, 10:50

CHIPSÆT = BUNDKORT ELLER HVAD

mandag, 31. januar 2005, 21:41

jeg tror nu nærmere at det er et spørgsmål om hardware end software, har instaleret og geninstaleret driver, har som sagt mistanke til bundkortet og processoren

mandag, 31. januar 2005, 21:35

Min comp hakker i meget kraft krævende spil .Det ikke grafikkortet det er galdt med. jeg har en mistanke om at min prcessor bliver for varm men det kunne også være mit bundkort, hvad tror i.

mandag, 31. januar 2005, 21:29

Jeg score kun 20500.Point i 3DMarkSe2001SE Hvorfor ikke mere er det bundkortet eller processoren.

mandag, 4. oktober 2004, 20:05

Nyt Grafikkort til 4000.kr

GrillRotte du er godt nok sjov i dag hva, kom med et ordentlig svar istedet for det hø

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.