Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 18. april 2018, 12:24

Forfatter: nitan

Hvilken gaming Chair (Stol)

Jeg er selv stor tilhænger af DX-Racer, havde sidste år en reklamationssag pga. gascylinderen ikke kunne holde, og den gradvist sænkede sig hele tiden, indtil den gik i bund naturligvis . Jeg skrev ind til Webdanes, som jeg havde købt stolen ved, med lidt video og billeder som bevismateriale, der gik mindre end en uge før jeg havde fået tilsendt en ny cylinder med posten fra DXRacer. Man kan selvfølgelig være heldig med kundeservice, men jeg har hvertfald ikke haft en dårlig oplevelse omkring de...

fredag, 30. marts 2018, 08:23

CS:GO - For få fps.

Citeret fra "BPM" jeg kommer aldrig til at forstå den FPS hunt, det giver ingen mening... ligger din fps stabilt på 100 så der jo intet problem overhoved, du kan alligevel ikke se forskel på 100 fps og 300 fps... sorry for men ellers som HerrMansen, der er en million forslag til hvordan det kører "bedst" men så længe det kører stabilt må det vel være sagen... Synes at mindes, tilbage fra CS 1.6 eraen, at hvis man kom op på 120 FPS, så kunne du tømme dit magasin dobbelt så hurtigt som en der kør...

torsdag, 29. marts 2018, 08:18

Fuppet på DBA

Det er desværre altid nemt at være bagklog. Men blev også for en del år siden snydt på Tweak.dk af brugeren Raymond, og det gjorde at jeg desværre mistede totalt tillid til privat handel på nettet, hvorfor at jeg ved større ting altid vil foretrække at hente selv. Den tråd hvad TolaGarf har skrevet synes jeg egentligt er super god, fordi der kan man hurtigt se om der er tale om snyd eller ej. Men tror desværre ikke at du ser mere til dine penge eller grafikkort. Til info kan jeg oplyse at sagen ...

mandag, 12. marts 2018, 06:56

Computer fryser, genstarter og giver blå skærm

Hej. Prøv evt. at bruge Windows Event Log, til at sluse dig frem til problemet. Har fundet denne side, som giver en fin forklaring på hvad du skal lede efter. Det bedste er egentligt at starte Event Log lige efter den har genstartet, så burde det være sidste hændelse der er sket inden den crashede du skal kigge efter.

mandag, 26. februar 2018, 19:47

PC Fryser, ingen BSOD eller Event Log.

Citeret fra "doitttt" sjov nok har jeg ,det samme problem fryser bare i perioder, fryser bare fast jeg har sat rammen ned 2660mhz til 2100mhz et eller andet med samme timing som 2660mhz det begynde da jeg skifter mus på bundkort usb 2 hvis kan hjælpe dig, skift til usb 3 til musen det kan være noget software måske måske grafik driver mange gange er det skurken lan driver eller antivirus håber det hjælpe dig lidt nb har seasonic x760 hvor 7 års garanti på i pc ,tror ikke det er skurken et lille ...

lørdag, 24. februar 2018, 19:42

PC Fryser, ingen BSOD eller Event Log.

Hej Tweak. Inden for den seneste uges tid er min PC'er begyndt at have random freeze event, hvor billedet står stille, lyd slukkes og intet reagere what so ever. Jeg får desværre ingen Event Log messages ud over at når PC'en er startet op at den er blevet lukket uventet (Kernel error 41) - der er ingen dump fil genereret heller. Det er sket både når jeg har set netflix (Fra Google Chrome), spillet GTA: SA samt GTA 5. Jeg har kørt en stresstest i nat, med Prime95, Memtest86 og Furmark på samme ti...

fredag, 23. februar 2018, 12:14

C6250emr

Har du tilfældigvis WiFi i dit bundkort, eller andre enheder tilsluttet til PC'er der benytter 2,4Ghz frekvens? Tænker næsten at det 2.4Ghz signal der kommer fra Routeren bliver "neutraliseret" af en anden enhed som benytter 2.4Ghz. Måske lidt et long shot..

torsdag, 18. januar 2018, 12:14

144hz gaming skærm

Har selv haft Asus VG248QE skærmen i en del år.. og selvom den ja.. er ved at være gammel, så får du faktisk en rigtig god skærm for pengene synes jeg.

fredag, 24. november 2017, 13:02

Black Friday - hvad købte i

Lagde denne bestilling ved Komplett.dk kl 04:53 i morges. Delene skal bruges til kommende PC build. Corsair Hydro Series H110i CPU Køler Samsung 960 EVO 500GB M.2 PCIe SSD Acer 27" Predator LED G-Sync XB271HUA Cooler Master MasterCase Pro 6 - Blå Corsair TX850M, 850W PSU Dertil har jeg så i forvejen AMD Ryzen 7 1800X Processor ASRock Fatal1ty X370 Professional Gaming Bundkort ATX Socket AM4 G.Skill Trident Z RGB 3600MHz 16GB Og afventer stadigt køb af ekstra M.2. SSD på 1Tb samt et Grafikkort so...

fredag, 13. oktober 2017, 21:23

S:Ryzen 1800X,Mobo,Ram

Hej. Lige for god ordensskyld. Stumperne er afhentet i dag, og alt så umiddelbart ud til at være i skønneste orden Så til Betonmanden, jeg kommer med en melding i næste uge når jeg lige tester om de også virker. Men umiddelbart all good

onsdag, 11. oktober 2017, 12:20

S:Ryzen 1800X,Mobo,Ram

Byder 4500kr afhentet for det hele. Med forbehold for at du ikke lader tråden kører det næste års tid Hvornår forventer du at lukke for bud?

tirsdag, 26. september 2017, 20:03

1x GTX 1060 2x 144 Hz skærme

Hvilken kabel gør hvad, i forhold til skærmen? Hvis det er DVI kablen, så sikre lige at den er Dual-Link så den kan køre 144Hz Og sidst, hvis i skifter kablet mellem skærmene, er det så samme med at den er besynderlig og kun vil køre 60hz?

torsdag, 21. september 2017, 18:39

Vis os din seneste købte vare i 2017

Lidt i en anden boldgade.. Senest indkøbt "vare" er et nyt hus samt ny Toyota Auris Hybrid

fredag, 4. august 2017, 17:38

Udskiftning af gas cylinder på stol

Så lykkedes det faktisk og få skilt begge dele af og en "ny" DXRacer stol er blevet til... På understellet bankede jeg på selve cylinderen væk fra understellet og efter 3-5 minutter hoppede den fri. Foden var straks værre.. Men en skruetvinge i røven og spændt godt til samt nogle slag på siden også kom den også fri efter nogle minutter Ved ikke om jeg fik det sagt men..

fredag, 4. august 2017, 17:08

Så må man prøve med mere vold Skal nok uploade billeder hvis det ikke lykkedes, da billeder nogle gange kan være nemmere at forklare på.. Men om ikke andet, 1000 tak for input

torsdag, 3. august 2017, 17:32

Hej Tweak. Jeg har en DXRacer stol hvor jeg har fået tilsendt en ny cylinder fra forhandleren jeg har købt stolen, da den er gamle er defekt og ikke kan holde tryk. Men jeg kan simpelthen ikke for skilt det skrammel fra hinanden. Følgende ting er prøvet: Fået skilt cylinderen af så "foden" og understellet til sædet nu er separeretSlået i timestid med en Muggert uden at det rykker sig det mindsteGivet det WD-40 for at forsøge at løsne opPrøvet at varme metallet rundt om op, og derefter prøve at b...

onsdag, 2. august 2017, 12:14

Threadripper danske priser

Citeret fra "Uber" Citeret fra "nitan" Forstår godt at TR ikke bliver leveret med Stock Cooler Men hvis billedet viser hvordan indpakningen er for TR, så må man da sige at det ser fornuftigt ud at det ikke blot kommer i en lille pap æske til den pris forventer man også andet end en brun papkasse Tænkte lidt mere på Intel og deres I9 processor.. Der for farven bare en anden lyd :-)

onsdag, 2. august 2017, 11:21

Threadripper danske priser

Forstår godt at TR ikke bliver leveret med Stock Cooler Men hvis billedet viser hvordan indpakningen er for TR, så må man da sige at det ser fornuftigt ud at det ikke blot kommer i en lille pap æske

tirsdag, 1. august 2017, 07:07

Er det er godt eller dårligt køb?

Det som kræves ved at køre 144Hz kontra 60Hz kommer næsten udelukket fra dit Grafikkort, som skal yde ~2x mere på 144Hz kontra 60Hz. Hvad angår CPU Cores, kan jeg se at de fleste DX12 titler understøtter op til 8 kerner. Og sidst forskellen på de GTX1080 er at du betaler 300kr mere for at få presset mere ydelse ud af kortet, fra det billigste til det dyreste.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.