Søg i resultater

Søg i resultater 1-12 af 12.

onsdag, 24. maj 2006, 08:14

Forfatter: mono

RE: Duenmaul

Jeg spiller på dunemaul, har en 57 shaman og en 26 UD rogue som jeg er ved at spille op. De hedder Ghad og Kyrr

onsdag, 26. april 2006, 12:25

Nyttige addons til den erfarende spiller :)

dit link til nurfed virker ikke

tirsdag, 25. april 2006, 11:19

conter strike source

Citeret Originally posted by Fragman bind "\" "toggleconsole" bind "´" "toggleconsole" de 2 mener jeg det er der binder den til ½ tasten hvordan skulle han kunne binde når han ikke har nogen console? du skal gå ind i din cfg og sætte toggleconsole til "\" ja

onsdag, 12. april 2006, 14:11

RE: træt af hordes

hehe kom selv fra en anden pvp server og til Dunemaul, og jeg må sige den tager sit pvp navn alvorligt, har aldrig oplevet at blive ganket så mange gange i stv på en dag af lvl 6o'ere. spiller dog Horde men tro ikke i har det anderledes.

onsdag, 5. april 2006, 14:48

RE: Cs : Fps

lagget kan skyldes de forskellige mods serverne kører med, min fps ryger f.eks. ned på 30-40 når jeg dør og AMX bringer resultaterne op om hvem jeg har ramt og omvendt. Når de forsvinder ryger fps'en op på 99 igen.

fredag, 31. marts 2006, 11:14

RE: hjælp

stil jer og råb i Org/IF det virker altid

fredag, 31. marts 2006, 11:13

RE: Problem Account Management

du har husket at gå ind på eu siden ikk?

fredag, 31. marts 2006, 11:12

Efter 1.10 Patch

Citeret Originally posted by Madsass Citeret Originally posted by Slain er der nogen der kan forklarer mig hva faen det egentlig er??? evt hva den gør om det er en slags wand eller noget Læs patch notes for en i helvede. Det er blevet sagt så mange gange, og det er ikke for sjov skyld at de er lavet. der står jo ikke hvad de gør vel?

mandag, 6. marts 2006, 16:58

RE: Viscidius nede på US

synes da også det loot er godt til pala, men det synes de åbenbart ikke..

torsdag, 2. marts 2006, 18:32

RE: The Illegal Danish

hehe nice lavet

mandag, 30. januar 2006, 18:06

Guild Wars addons

Ville høre om der var nogen der kendte nogle sider med forskellige addons til Guild Wars. Har set screenshots hvor interfacet ser helt anderledes ud, men har ikke haft held til at finde nogen selv. pf tak edit: og med addon, mener jeg kosmetiske og ikke cheat og autobots. som f.eks addons i Wow.

mandag, 23. januar 2006, 19:36

RE: Ogame

im in

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.