Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 15. april 2018, 13:14

Forfatter: SenZer

Hvilken gaming Chair (Stol)

Det er temmelig svært at prøve dem. Jeg har selv kikket rigtig meget. Hvad jeg kom frem til er at folk der lavede test sagde at DX racer var bedre end Secretlab. Men igen det kommer jo meget an på hvem man er samt hvor stor man er. Personlig kommer jeg nok til at vælge DXracer Iron. en ven købte den og den er sweet! også selv om jeg kun vejer 85-88kg

mandag, 8. januar 2018, 18:32

Custom water cooling vs AIO

Prøvede lige at holde øje med temperturen i dag. jeg har lagt mærke til at det er ikke når jeg ser min manga den bliver varm, men når en af de lorte pops up kommer. Hvis jeg lukke den ned falder den ned. Det med ikke sagt. Jeg vil have et nyt kølesystem. Jeg har virkelig været i tvivl om hvad jeg skulle vælge, dels fordi jeg godt kunne tænke mig at prøve at selv lave noget. Virker til at være rigtig spændende. Men igen jeg tror som i også siger at en X62 vil kunne kunne gøre det. ydermere ser je...

søndag, 7. januar 2018, 18:43

Ah okay. Er der et program som er mere stabillt så? Jeg bruger CPUID HWMonitor

søndag, 7. januar 2018, 17:18

Citat jeg tror hermansen har ret angående forkert montage eller død pasta!men skulle det ikke være tilfældet ..er NZXT 62 langt under!! hvad du har brug for i dit tilfælde vil jeg anbefale ekstern køling som f.eks phobia nova 1080 extreme den virker !!jeg bruger selv 1 til CPU + 1 til grafikkortene på fleste spil med 3 skærme og ALT på high 8 af 10 kerner på 4,7 GHz når jeg 32 grader på cpu på 4 timer og 39 på grafikkort men Vreg når 64 grader men de er heller ikke vandkølede..endnu..jeg har 2 D...

søndag, 7. januar 2018, 16:59

Hej tak for svar. Jeg har jo liget samlet systemet. Jeg har brugt noget kølepasta som er lidt ældre som hedder arclie silver 5. Aner ikke om det kan blive for gammel. Det virkede fint på den gamle cpu, Min AIO H80 er jo ved at være lidt gammel. noget som jeg lagde mærke til da jeg afmonteret den Var at hvis jeg vende køleren så kunne jeg høre væsken flytte sig. Det mener jeg ikke at have hørt før. Men når i stiger væske mangle. så under jeg mig lidt. For jeg er mekaniker. og et kølesystem på en ...

søndag, 7. januar 2018, 15:15

Hejsa Jeg har lige fået en 8700K Og jeg har hele tiden tænkt over om varmen vil blive et problem. Det er sådan at i spil (PUBG) bliver den ca 65-70grader hvilket jeg nu synes er ok. Men når jeg ser film på nettet. Har den været oppe på 97 grader. Hvilket jeg synes er for meget. Lige pt køre jeg med en ældre Corsair H80 Jeg tænker nu på hvad gør jeg for at få den længere ned i temperatur.? 1 Køber en AIO har kikket på nzxt kraken x62 2 laver et custom vand køling system. Hvilket også gør at jeg s...

mandag, 1. januar 2018, 23:03

Gamer pc til maks 20.000

bærbar til gaming. hell no. samt du siger fremtidssikre! og det er der INTET i en bærbar. da du ikke om nogen år kan skifte et grafikkort. Hvis jeg havde 20.000kr så var der med sikkerhed en 8700k og et 1080ti i maskinen.

fredag, 15. december 2017, 20:45

kunne godt bruge lidt hjælp til vandkøling setup.

Herrmansen. Hvor stor en radiator kan der enlig være i sådan et kabinet.? Tænker nemlig også lidt på at prøve med noget vand Er det ellers lækkert?

torsdag, 14. december 2017, 20:30

8700K hvilken ram skal man vælge?

Jeg har ikke sparet. Jeg købe det dyreste jeg kunne få Jeg kan ikke bruge ATX til noget. det kan ikke være i mit kabinet.

lørdag, 25. november 2017, 23:25

Jeg ente med at købe disse. Hvad jeg kunne se flere steder skulle de være fine https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/dat…ign=pricerunner

fredag, 24. november 2017, 20:31

Er ved at købe 8700k og har fundet dette bundkort. Men hvilken ram skal man vælge? ASUS ROG STRIX Z370-G GAMING - Bundkort - micro-ATX https://www.computersalg.dk/i/3738708/as…ign=PriceRunner

onsdag, 1. november 2017, 20:36

Søger hjælp til byg selv computer - budget 10.000-11.000

Citeret Ryzen platformen er understøttet i 3/4 år fra release så ville helt sikkert hoppe på den. Du ved sgu aldrig hvad intel finder på af lort.. Som eksempelvis deres z370 som har samme mængde pins som 270, men de har lavet det om så man ikke kan bruge de gamle CPU'er. Hvad er det dårlige i det? Ja hvis du er en fattig bums (undskyld) Jeg vil da 100gange heller vide at mit hardware er total nyt og opdateret. De fleste mennesker skiftet ikke cpu ud hvert år. Som du faktisk også fortæller at de...

søndag, 29. oktober 2017, 00:21

Computer vil ikke starte.

Forstår ikke hvad du mener. Tingene ligger på en gammel harddisk. Jeg kan jo ikke sætte en USB på en gammel harddisk. og slet ikke når jeg ikke kan få strøm til den.

lørdag, 28. oktober 2017, 14:56

Jeg kan nemt få den i gang. Men jeg kan stadig ikke starte den med en gammel IDE hdd.

lørdag, 28. oktober 2017, 13:42

Hej derude Jeg har et lidt mærkelig problem. Jeg har en ældre computer med en ca 2 års gammel strømforsyning fra XFX 650W J eg har nogen gamle HDD med IDE Jeg skal lige have kikket på dem pga billeder, hvor de så skal ud. Men når jeg sætter det gamle strømstik på og vil starte computeren, så sker der bare intet! den er helt død. Hvis jeg tager strømstikket ud af PSUén. og resetter bios kan jeg få computeren til at køre igen. Den PSU burde have mere end nok strøm til den Intel E8400 + 460GTX kort...

søndag, 22. oktober 2017, 20:37

Ny High-end gaming pc

Siger du. som kalder dig amd fan Nu ved vi heller ikke hvornår han har købt cpuén.

tirsdag, 17. oktober 2017, 21:00

Plex og 4K

shield Det virker bare super

søndag, 17. september 2017, 15:37

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

Citeret Er du sikker på det SenZer? Ryzen har jo ikke iGPU, så jeg mener de stopper i POST hvis man ikke har nogen GPU sat til? Mente nu ikke at der vil blive billede. Men selve computeren vil jo starte op med blæser osv.

fredag, 15. september 2017, 21:27

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

Hvis dit grafikkort var i stykker vil den stadig kunne starte for computeren, du vil bare ikke få noget på skærmen.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.