Søg i resultater

Søg i resultater 1-9 af 9.

mandag, 20. juni 2011, 19:56

Forfatter: Skew

Hjælp til skærmkøb fra udland

Jeg har netop solgt min 21" piano-lakeret Samsung skærm da jeg var træt af at foden ikke var justerbar og jeg ikke magtede at afstøve den hver halve time længere. Derfor har nu set lidt rundt, først havde jeg set mig varm på en Dell U2311 skærm, men så faldt jeg over denne sag: http://www.amazon.co.uk/BENQ-XL2410T-23-…r/dp/B00412Z31E BenQ XL2410T til lige godt 2800-2900 kroner i Danmark, en lidt pebret pris, da jeg slet ikke havde regnet med at spendere mere end 2000 kroner, men for mulig...

mandag, 16. april 2007, 08:19

Windows XP

Nå, de godtog nu alligevel min ordre igår på 94 kr, så mon de ikke kommer jamrende snart? Jaja, der kom den godt nok. Citeret Der har desværre været en prisfejl hos vores leverandør og den pågældende vare kan derfor ikke leveres til den opgivne pris i bestillingen.

søndag, 15. april 2007, 17:29

Windows XP

Ja, det mente jeg da også. Men det er jo snart for billigt til at være sandt. Nåh, I'll try my luck. Tak for hjælpen.

søndag, 15. april 2007, 15:47

Windows XP

Pis! Er der nogen der kan forsikre mig at det er Windows XP og ikke bare SP2? Jeg skal have det afbestilt hvis det ikke er Windows XP.

søndag, 15. april 2007, 15:01

Windows XP

Javel ja.. Jeg har intet imod at bruge et engelsk Windows XP, da jeg allerede bruger engelsk Ubuntu linux. Men jeg vil bare forsikre mig at det her 100 kr køb ikke går hen og bliver 2 ugers vente tid på noget jeg ikke kan bruge som normalle XP styresystemer..

søndag, 15. april 2007, 14:43

Windows XP

Har den pakke alle funktioner som et normalt Windows XP, og kan jeg bruge alle "Windows Genuine" funktioner?

søndag, 15. april 2007, 14:37

Blokering af WoW

Citeret Originally posted by Freakshow Citeret Originally posted by Ghe2 Hvorfor ikke bare lade vær med at spille ? - eller er du på vej i behandling for ikke at have et liv ved siden af ? Hvis du ikke bryder dig om WoW, hvad pokker laver du så inde på en WoW tråd??? Dette er et pragt eksempel på hvorfor man først bør bruge internettet når man er 14-15 år, når man har udviklet bare en nogenlunde form for almen sans.

søndag, 15. april 2007, 14:25

Windows XP

Jeg synes stadig at +600 kr er for meget for et Windows styresystem. Er der nogen der kan finde det billigere?

søndag, 15. april 2007, 11:40

Windows XP

Jeg skal bruge en kopi af Windows XP, er der nogen der kan linke mig til en forhandler der sælger det billigt?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.