Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 9. december 2007, 16:05

Forfatter: miniebbe

data mellem 2 pc'er

derfor jeg bruger mac og ikke windows :p Men nogen gange skal min n00b bror ha hjælp

søndag, 9. december 2007, 16:00

data mellem 2 pc'er

det går godt nok langsomt :s

søndag, 9. december 2007, 15:36

data mellem 2 pc'er

Kan du forklare mere præcis, hvor henne jeg gør dette? Har googlet det men uden held.

søndag, 9. december 2007, 15:27

data mellem 2 pc'er

Har forbundet dem med et netkabel. Hva gør jeg så?

søndag, 9. december 2007, 15:24

data mellem 2 pc'er

Hey derude, Sidder med to windows pc'er og skal ha overført data fra den ene til den anden. Kan man gøre dette ved udelukkende at forbinde dem med et ethernet kabel`?

lørdag, 23. juni 2007, 00:34

gammel harddisk på ny computer?

Jeg har mange post af den grund at jeg i sin tid, nok 2-3 år siden, skulle samle min egen comp og derfor kom jeg utrolig meget på dette fremragende forum Men da jeg så skiftede til Mac stoppede jeg med at følge med i comp udviklingen og er derfor newb på mange områder... Nok om det. I morgen prøver jeg at følge jeres råd Så må vi se hvad der sker Tak de brugbare svar!

fredag, 22. juni 2007, 14:07

Det er en seagate barracuda ATA V 60 gb. Er det så ik en IDE? I så fald hvad mener du præcis med at sætte den til slave? Beklager jeg er newb

fredag, 22. juni 2007, 13:23

Hejsa tweakers, Jeg står har et spørgsmål til løsningen af et problem: Fra en gammel død comp kunne jeg godt tænke mig at få hentet data frem fra harddisken som ikke fejler noget. Jeg er blevet fortalt at man bare kan sætte den gamle harddisk til en anden comp, og så fra det eksisterende styre system læse alt data fra den gamle harddisk. Er det virkelig så simpelt? Og hvordan sikres det at man booter fra styresystemet på den computer man låner? Håber i kan hjælpe Hilsen Mathias

søndag, 11. marts 2007, 17:31

På nettet med tussegammel bærbar?

Hejsa, Som overskriften lyder, skal jeg på et trådløst netværk med en gammel bærbar. Har installeret win xp på den, så helt gammel er den dog ikke . Jeg har kigget på en WLAN 54 Mbps USB adapter, men der står det er til USB 2.0, og jeg er stensikker på at bærbaren kun har USB 1.0. Så det går vel ikke, eller hva? På bærbaren er der også en udgang til de gamle 56k modems, men jeg ved ik om man på en eller anden måde derigennem kan få den på mit ADSL internet. Bud på løsninger er meget velkomne! Hi...

torsdag, 14. september 2006, 19:28

Nintendo ES

Hello Tweakers, Ved ik om det er det rette sted at poste det her spørgsmål. Anyways here goes: Jeg har en gammel Nintendo ES (første nintendo) som skal repareres, men aner ik hvor den slags kan blive gjort, hvis det da overhovedet findes Nogen foreslag?

mandag, 10. juli 2006, 13:57

Computer kaput!

Hmm når jeg sætter harddisken til og starter op siger den bare "no system disk error. Replace and strike enter" Hvad gør jeg forkert?

mandag, 10. juli 2006, 13:07

Computer kaput!

Og hvordan undgår jeg lige at boote fra det windows der ligger på disken? Vil compaqen under opstart spørge om hvilken Windows jeg vil boote fra?

mandag, 10. juli 2006, 12:51

Computer kaput!

Den kommer idet jeg sætter strøm til. Lyden er svag dog ikke til at tage fejl af...

mandag, 10. juli 2006, 12:43

Computer kaput!

Ja det må du meget gerne! Jeg vil forsøge at få adgang til min data på min HDD. Kan jeg godt sætte den over i den gamle compaq og så bare starte op fra compaqens windows og så finde data på det "nye" drev? Eller hvordan fungere den slags?

mandag, 10. juli 2006, 12:17

Computer kaput!

Min bekymring er bare at skulle flytte CPU over i det "nye" mobo Er det ikke altid skide bøvlet og meget risikofyldt?

mandag, 10. juli 2006, 12:08

Computer kaput!

Har "rodet" lidt med CPU køleren og i et kort øjeblik hylede den ikke, men gav stadig intet billede på skærmen. Og nu hyler lortet igen

mandag, 10. juli 2006, 11:38

Computer kaput!

Nej det har jeg ikke rigtigt - vi har kun en gammel compaq til at stå og så en bærbar mac. Men hvis det er bundkortet hvordan får jeg så fixet problemet?

mandag, 10. juli 2006, 11:35

Computer kaput!

Der er masser af strøm, blæseren kører på kortet osv.

mandag, 10. juli 2006, 11:31

Computer kaput!

Hejsa Tweakers, Jeg har et problem: Når jeg sætter strøm til min comp. kommer der en forholdsvis høj pibelyd fra den og når jeg så tænder skidtet viser skærmen bare - no signal input (eller noget i den dur). Jeg har forsøgt at frakoble de forskellige bestanddele efterfulgt at et startup for at se om det var en af de komponenter der var skyld i min computers død - men uden held. Jeg har på fornemmelsen at det er bundkortet, men er ikke sikker på hvordan jeg får bekræftet dette. Hvad tror i det er...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.