Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 10:48

Forfatter: emilpapis93

1080p vs 1440p?

Som Ronin også er inde på vil jeg sige det er klart at foretrække 1440p@high kontra 1080p@ultra. De ekstra pixels gør faktisk også Antialiasing lidt mere ligegyldigt hvor hvis du på en 1080p skærm skruger ned for AA, ja så ligner det sgu lidt noget lort. Så der er også lidt ydelse at "spare" på den front. Den største problematik, for mig at se, er hvis man gerne vil over 60hz så skal man altså bruge noget af et bæst.

søndag, 15. april 2018, 19:21

Ny computer build

Citeret fra "ficus4p" virkelig ingen som har noget at sige?? så har jeg et spørgsmål, det bundkort jeg har valgt støtter PCIe 8x/8x/4x, så der er 2*8x til grafikkort også 4x til M.2 harddisk, er det passende ? En 8600k er rigtig god og til 1080p gaming er den kongen. Så Hvis du spiller 1080p så helt sikkert go for it. Spiller du højere opløsning ville jeg sige en 2600 med x470 bundkort. https://www.computersalg.dk/i/1101831/co…ign=PriceRunner Nogle RAM til 35kr mere men en del hurtigere ...

tirsdag, 10. april 2018, 19:48

Få kvittering fra IMEI nr

Citeret fra "Don_Jabbe" Jeg har ikke personligt erfaring med det, men hvis sælger mener at det er muligt, så bed dem om at skaffe den? Det gjorde jeg netop og han skrev det er for "kompliceret" så det bliver ikke den telefon. Enten er han dælme doven eller så er det noget fusk. Uanset hvad må jeg lede videre

tirsdag, 10. april 2018, 09:02

Få kvittering fra IMEI nr

Jeg vil gerne købe en brugt telefon, men der er ingen kvittering. De nævner dog at man kan få det udleveret ved telia gennem IMEI nr. Er der nogen der har erfaring med det? God dag!

torsdag, 5. april 2018, 15:40

Hjælp til hardware til Ryzen APU build

RAM er ret vigtigt med Ryzen så sørg for 3000mhz+ og gerne CL15 eller under. CL 16 er også fint. Om du skal have 8 eller 16 skal du jo nok overveje nu da de færreste mini itx understøtter 4 RAM slot og du "skal" have 2 moduler i for at udnytte dual channel.

onsdag, 21. marts 2018, 17:54

Mus til tegnearbejde bred hånd

Citeret fra "Master-T" Jeg kan anbefale Logitech MX Master. God bred mus der kan lige det du efterlyser. Det virker faktisk som præcis den mus jeg skal bruge! Tak for svaret!

tirsdag, 20. marts 2018, 18:52

S: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB SOLGT

Citeret fra "Tanis80" Seneste bud er på hol med 950kr Okay så springer jeg over

tirsdag, 20. marts 2018, 14:22

Mus til tegnearbejde bred hånd

Jeg sidder og får ondt i hånden af den mus jeg bruger på arbejdet, den er simpelthen for smal til mig. Nogle forslag til en mus uden alt muligt lir der dog stadig har tommelfinger knapperne eventuelt "free scroll" funktion? Det er en m705 jeg sidder med.

tirsdag, 20. marts 2018, 13:03

S: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB SOLGT

Kunne godt være jeg ville købe dem, skriver lige igen når jeg har testet min nr 2 RAM blok

tirsdag, 20. marts 2018, 09:59

Salg af 1700x til april

Overvejer lidt at udskifte min 1700x med en af de nye 2xxx serie, så vil gerne se hvad man kan få for sådan en satan. Umiddelbart tænker jeg omkring 1700kr? Jeg sælger selvfølgelig ikke før jeg har modtaget den nye CPU. Den har aldrig været over 76 grader og sidder med en god køler der i hverdagsbrug holder den under 60. Kan fint køre 100% stabilt ved 3,9 dog har jeg ikke haft held med mere. Jeg tænker dog et bedre bundkort kunne hive den op.

onsdag, 14. marts 2018, 12:32

KONKURRENCE: Vind et MSI GTX 1070 Ti Gaming 8G grafikkort på Tweak.dk

OG så ser man det først nu 31 minutter efter den er sluttet! Satan Men tillykke til hvem end der fik kortet, det er sg uen lækker sag, specielt i disse tider

mandag, 12. marts 2018, 12:08

V: / S: X79 Setup.

Det er vidst et system der kræver nogle billeder Jeg kan dog ikke vurdere vandkølingen særligt godt. CPU: 1200-+ Motherboard: 800-1300 RAM: 500-+ GPU: 800-1000 PSU: 600-900 SSD: 800-+ Til den rigtige køber kan du få de højere priser, desværre er det svært at få en god pris på high-end ældre dele. Simpelthen fordi det er brugt og nyere lige så gode dele kan fåes relativt billigt. Jeg er slet ikke skarp i selve mobo og CPU da det er lidt en klasse for sig og er i mellem stadiet i at være relevant/...

fredag, 9. marts 2018, 17:34

Har du set et godt tilbud? Så del det da med os andre!

Ærligtalt bare de virker til den pris er alt andet jo nærmest ligegyldigt

søndag, 25. februar 2018, 15:19

Rate my setup.

Hvis jeg husker det kommer der et billeder når min skærm er tilbage fra RMA Men hold nu kæft nogle fede builds i kommer med her Mit er meget mere "praktisk"(læs uæstetisk) anlagt, men det klare jobbet og larmer ikke for meget, så er fint tilfreds Dog skal jeg måske også lige have smidt vandkøleren på min GPU for at færdiggøre mit build som det var tiltænkt Den køleblok til Dopess CPU er jeg helt pjattet med! Fra mig får i sgu begge et flot 9-tal, der er jo altid plads til forbedring

søndag, 25. februar 2018, 15:00

Vurdering af gamer pc

Et Ryzen system det er klart her du får mest for pengende. En Ryzen 1600 kan fint OC's til at køre lige så hurtig som en 8400 og så har du lige hyperthreading som i5'eren ikke har. Igen Ryzen vil kun blive mere interessant når spil i fremtiden kan udnytte de 12 tråde og spare dig penge på fremtidige opgraderinger. Og så er det ikke de 200-300mhz på coren der kommer til at betyde det store når du har et kort som 1070ti/1080. 8400 er dog stadig super fin og langt bedre end en 7500, nok nærmere 40-...

søndag, 25. februar 2018, 13:17

Vurdering af gamer pc

Hop på et ryzen system med et b350 og R5 1600x der følger også en okay køler med til dem. Nok de eneste stock kølere på markedet der kan holde til lidt OC Den 7.gen i5/i7 er en død ende. Med for få cores til 2018/2019's spil og det bliver kun værre fremadrettet. Det er dog ret vigtigt at få nogle hurtige RAM(3000mhz/3200mhz) og et bundkort der faktisk har VRM køling. Hvis det er et Ryzen system. https://www.komplett.dk/product/914767/h…lus-socket-am4# Et af de bedre motherboards til OC og...

mandag, 12. februar 2018, 21:51

Hold igen med mobilspillene på tønden

Citeret fra "Uber" Det lyder vist som en røv-irriterende oplevelse http://www.dailymail.co.uk/news/article-…ong-toilet.html Føj for satan Godt man er lynskider!

mandag, 12. februar 2018, 18:12

Min eventviewer går amok, spil crasher fra idag konsekvent

Citeret fra "HerrMansen" Labtech er slet ikke en dum ide, da vi typisk kører alle de tests jeg har nævnt, samt bytter lidt rundt på hardware og software for at finde eventuelle fejl. (Siger manden der arbejder der ) Jamen du siger bare hvor du er så kan du få dig den og lege med Nu er jeg lige kommet hjem og har kørt både GPU test(superposition) og CPU test(prime95). Har prøvet uden OC på CPU og prøver nu med OC. Indtil videre er den helt stabil. Men lagde mærke til noget mærkligt, med et OC hv...

mandag, 12. februar 2018, 12:55

Citeret fra "HerrMansen" Boot op i noget MiniXP/7/10 (Gandalf's er udmærket) og køre en omgang Furmark og se om den holder stabil. Derefter RAM med Memtestx86 bootet fra et USB stik (udenom en OS) og derefter Furmark. Ikke meget for end at køre hele omgangen desværre. Ja ellers tror jeg laptech data kan få lov at tjekke den igennem det gør de nemlig gratis. Er bange for det er noget CPU/bundkort/PSU fejl og dem har jeg ikke mulighed for at udskifte. Har nemlig også prøvet anden GPU. Det er dog ...

søndag, 11. februar 2018, 22:15

Så jeg har oplevet lidt problemer med min PC. De sidste par uger har den været mærklig til tider, med crash hvor computeren fryser og blæserne køre 100% på grafikkortet. Også fået en meddelelse om den ikke kunne finde en disk med styresystem, her har jeg kunne tage strømmen fra den og så kom den fint videre. Havde egentlig troet det var grafikkortet der fejlede, men efter at have skiftet det her iaften til mit gamle titan er der ikke nogen ændring. Der er også flere, men gider ikke til lave wall...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.