Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 69.

torsdag, 26. marts 2009, 16:14

Forfatter: CAHS

Snydt af Claus houmann.

Citeret Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren Citeret Oprindeligt indlæg af CAHS Altså hvem jeg giver mit privat tlf nr ud til er sq min sag, har fortalt knægten at jeg ikke har nogen funktionel tlf ligenu og det jeg havde et cam i var min bærbar som jeg solgte til Metric herinde fra, så hvad er det lige præcis du vil have jeg skulle gøre ?. Kan godt være vi lever i et frit land, men har du nogensinde hørt om data beskyttelses loven ? , hetz mod nogen online er ulovligt i det her land og hænge ...

torsdag, 26. marts 2009, 16:10

Snydt af Claus houmann.

Anyhow jeg er færdig med og besvare flere beskyldninger imod mig i den her tråd, de involverede partnere kan kontakte mig via PB's på det her board.

torsdag, 26. marts 2009, 16:06

Snydt af Claus houmann.

Altså hvem jeg giver mit privat tlf nr ud til er sq min sag, har fortalt knægten at jeg ikke har nogen funktionel tlf ligenu og det jeg havde et cam i var min bærbar som jeg solgte til Metric herinde fra, så hvad er det lige præcis du vil have jeg skulle gøre ?. Kan godt være vi lever i et frit land, men har du nogensinde hørt om data beskyttelses loven ? , hetz mod nogen online er ulovligt i det her land og hænge nogen ud er ligeså. Nå ja det skal så også lige siges at jeg har modtaget trusler ...

torsdag, 26. marts 2009, 15:49

Snydt af Claus houmann.

Nej msn virker godt nok for mig lige pt. er bare ikke online da jeg som sagt arbejder fra mandag - torsdag fra eftermiddag ~ nat. Hvad jeg snakker med Jesper om er vidst mellem mig og ham , og ikke din sag, du skal ikke begynde og lege politi overfor mig. Et billede af kvitteringen skulle hjælpe dig hvordan ? , har ikke nogen funktionel tlf lige pt. da stadig afventer den N85 som jeg ville have som er i restordre så sidder med en tlf hvor lcd skærmen ikke rigtig virker, så kunne ikke tage et bil...

torsdag, 26. marts 2009, 08:57

Snydt af Claus houmann.

Citeret Oprindeligt indlæg af Firedog Citeret Oprindeligt indlæg af CAHS For det første hedder jeg ikke Claus houmann , hvilket jeg har forklaret personen op til flere gange , der er lidt flere personer end mig der hedder det navn i danmark, ja jeg har handlet med Metric hvor jeg havde en byttehandel med min LG X110 + penge til hans HTC Touch Diamond, hvor jeg sendte pakken til ham om mandagen og han sendte hans til mig. Ja jeg har handlet med Max og en Jesper fra mobildebat, begge pakker skull...

torsdag, 26. marts 2009, 03:16

Snydt af Claus houmann.

For det første hedder jeg ikke Claus houmann , hvilket jeg har forklaret personen op til flere gange , der er lidt flere personer end mig der hedder det navn i danmark, ja jeg har handlet med Metric hvor jeg havde en byttehandel med min LG X110 + penge til hans HTC Touch Diamond, hvor jeg sendte pakken til ham om mandagen og han sendte hans til mig. Ja jeg har handlet med Max og en Jesper fra mobildebat, begge pakker skulle være sendt med GLS men den unge kvinde / pige som jeg indleverede pakken...

fredag, 20. marts 2009, 05:18

Idiotiske Sælgere

Citeret Oprindeligt indlæg af JuiCe Nu har jeg ikke læst samtlige indlæg helt igennem men lagde mærke til det med forsikring på en oplader til 150kr? Jeg arbejder selv i Fona som deltidssælger og vi kan altså ikke tegne forsikringer på produkter med værdi under 600kr, så forstår slet ikke at du har været i den situation? Og mht. dårlig opførsel fra sælgers side er det sikkert fordi han er bagud med sin provision Det forsvare dog ikke hans opførsel. Du skulle så nok aldrig have skrevet du arbejd...

torsdag, 19. marts 2009, 01:11

SensibleSoccer spilles stadig

Vildt ! , kan godt huske det , spillede det selv dengang , føj man fik ødelagt nogle joysticks :p

onsdag, 18. marts 2009, 00:17

Årsopgørelsen

Citeret Oprindeligt indlæg af Skjold Fik selv 13k. Men har fået forbud mod at købe noget hardware for konen. Så de går bare til afdrag på huset. Weeeeeeeeeeeee haha , er det hvad man kalder for en tøffelhelt ? , det er dine penge brug dem som du har lyst , hvis hun får penge tilbage kan hun gøre det samme, hvis hun så intet har fået tilbage eller skal af med penge er det jo hendes fejl :p

mandag, 16. marts 2009, 16:53

Årsopgørelsen

Citeret Oprindeligt indlæg af HyPe Jeg kan også se min årsopgørelse, selvom den er sat til kørsel på torsdag! Jeg får 1600 kr. tilbage Neat , selv får jeg 27500 tilbage i skat , måske jeg skulle lære og justere mit skattekort efter min indkomst når man er faldet i løn o_O

mandag, 16. marts 2009, 13:51

Opgradering - mest for 1500-2000 kr

bundkort , cpu er fint i mine øjne men ja et nyt gfx kort ville gøre underværkere , har set nogle folk sælge deres 8800 GTX 768mb for ingen penge nu om dage , vi snakker en 4-500,- max på de forskellige hardware sider. Hvis jeg var dig ville jeg nok anskaffe mig sådan et , men til gengæld så er det gtx260 216 nu også et kort og blive forelsket i Men ja det er overkill til din cpu og ram, så enten foretage en halvvejs overhall eller udligne det, med det mener jeg et 8800 kort og når du så har pen...

mandag, 16. marts 2009, 13:47

Respekt for fart.

Jeg vil så tillade mig og give dig et klap på skulderen da jeg synes det er noget godt du har gjort for dig selv og omverdenen når du nu har taget det her kursus sammen med de andre unge Nu er jeg selv 28 og har ført bil i 10 år , og ja man har vel kørt rådent da man var yngre men har aldrig været indblandet i noget alvorligt. Så dit næste skridt som ung ville være at få den der "sorte" boks installeret i din bil, så bliver din forsikring endnu billigere , og den aflæser de kun hvis det er du kø...

mandag, 16. marts 2009, 13:39

er 14 dages returret rimelig?

14 dages returret er fint i mine øjne men det skal jo kun bruges hvis det er sådan at varen er defekt / lettere defekt da man modtager den , ville ikke gøre det bare for og tage den i brug og så inden de 14 dage returnere den igen . Det mener jeg til gengæld er direkte svinsk og udnyttelse af reglerne, hvis man køber noget online har du ligesom også selv et ansvar for det du bestiller og betaler for online igennem IT shops. Citeret Jeg synes ikke det er fair man må prøve tingene også returnere d...

søndag, 15. marts 2009, 23:26

S: Xbox360 + spil/tilbehør

Solgt til Zalam

søndag, 15. marts 2009, 04:48

Salg af Zepto Nox A15!!

Forstår ikke hvordan du kunne misforstå den :p Det jeg mente, de fleste køber sådanne ting "varme" , personligt køber og sælger jeg kun ting med kvittering på

søndag, 15. marts 2009, 03:22

Salg af Zepto Nox A15!!

Citeret Oprindeligt indlæg af DenGustnePung Ja må jeg indrømme. Men da jeg kun bruger den der hjemme og har en anden bærbar, så skifter jeg til stationær. Havde ellers håbet på at der var kommet nogle som var interesset.... Jeg må indrømme de fleste jeg kender hvis de skal have sådan en bærbar der så køber de den gerne mens den er lidt halv gusten hvis du ved hvad jeg mener

lørdag, 14. marts 2009, 16:06

SV: SV: SV: SV: S: HTC Touch Diamond

Citeret Oprindeligt indlæg af Triple1.6 1300 pp er det en handel?? Sorry , den er solgt nu via hol.dk Lukker tråden her.

lørdag, 14. marts 2009, 15:27

SV: SV: S: HTC Touch Diamond

Citeret Oprindeligt indlæg af Triple1.6 Jeg er interreseret og villig til at give 1500kr for den men er der kvit og garanti? Ja det skulle jeg mene , den er ikke moddet eller noget, så alt skulle stadig være gyldig på den

lørdag, 14. marts 2009, 14:42

LG X110 Hvid

Lukker tråden, den er solgt.

lørdag, 14. marts 2009, 14:41

LG X110 Hvid

Citeret Oprindeligt indlæg af dimmidimmi Hey Jeg leder efter en bærebar til min kæreste og hun har kigget på den du har til salg, bare som ny. Men da du jo har den til salg kunne det være interessant at høre om man kan se den er brugt? Og kvittering fra laptops.dk, følger den med? Skriv endelig på: raven_nielsen@hotmail.com - det er lidt nemmere.. Mvh en interesseret køber Ah sorry havde glemt og lukke tråden, har solgt bærbaren til Metric herinde fra, sorry du gik forgæves.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.