Søg i resultater

Søg i resultater 1-7 af 7.

onsdag, 12. december 2007, 13:29

Forfatter: webber

forbrug af ram

Hvis du kører en virtuel PC så er det super med så meget ram som overhovedet muligt da du allokere XXX antal Mega/Giga til din virtuelle pc. Det betyder også at din egen maskine får minsket antallet af tilgængelige ram. Skulle du så få lyst til at spille så er der jo ingen grund til at lukke VPC'en ned hvis man har ram nok

tirsdag, 4. december 2007, 16:08

Ny computer - nogen forslag

Hej Jeg skal ud og have en ny computer da den gamle P4 2400 MHZ er stået af. Mit budget er 7500. Jeg har kig på denne her: http://www.compumail.dk/comp_grund_konfi…&type=computere Er dog lidt i tvivl om bundkortet er noget skidt. Forhandleren siger det er et bundkort i middelklassen men det eneste jeg har kunnet finde om det er et review på italiensk :-( Den skal bruges til at spille WOW, Crysis og call of duty 4. Har i forslag til andre computere i det prisleje gerne billigere. På forhån...

onsdag, 14. december 2005, 08:30

RE: Køb af surroundhøjtaler-sæt

Jeg har selv købt Creative Inspire T6060 og syntes ikke det er specielt godt. Subwooferen buldre og lyder ens ligemeget hvad man hører. højtalerne er lidt papagtige i lyden, de mangler lidt fylde. lydeffekter er sættet godt til men musik er det lidt skufffende til. Retfærdigvis skal det siges jeg kun har prøvet det på mit onboard lydkort (det der sidder på et asusp4p800-vm) og det måske kan have noget at sige. Jeg har købet en Maya II MK5 lydkort for at se om det kan løse problemet. fortsættelse...

lørdag, 21. februar 2004, 12:12

10596 i 3DMark2001 med FX 5900 XT, fornuftig ?

Hvorfor jeg ikke retunerede det ? For at gøre en lang historie kort så vil jeg selvfølgelig havde en hurtig pc med få midler. Derfor købte jeg en samlet pc hos EDBgiganten.dk og fik et andet grafikkort i. Jeg bestilte et Saphire Radeon 9600 Pro og fik et club3D Radeon 9600 pro. Det brokkede jeg mig selvfølgelig lidt over og fik at vide at jeg kunne prøve det og hvis jeg ikke var tilfreds så kunne jeg komme tilbage med det. Derefter testede jeg og OC for at se om det kunne det samme som de anmeld...

onsdag, 18. februar 2004, 10:13

10596 i 3DMark2001 med FX 5900 XT, fornuftig ?

Hej Jeg tror helt sikkert også det kan have noget med dit bundkort at gøre. Jeg er selv uvidende kommet til at købe et asus P4P800-vm og det tror jeg helt ærlig er noget L.... for det først kan man ikke OC med det og for det andet er netkortet langtid om at kunne findes når comp. startet op, og så tror jeg bare at det er et langsomt bundkort.(meget saglige argumenter :-)) Jeg har også haft et Club3d Radeon 9600 pro i maskinen og der performede den også enormt dårligt, fik 3100 i 3DMark 03. Så sk...

søndag, 11. januar 2004, 12:42

Godt og skidt om club3D kort

På POV 's hjemmeside står der at coreclock er 390, memoryclock er 680 og Memory Access Speed 2,8 ns. Club3d (selv om jeg er ked af at sige det :-) ) kører 700 på memoryclock. Er POV bedre end Club 3d ? Hvad er bedst hvis man clocker det ?

lørdag, 10. januar 2004, 15:11

Godt og skidt om club3D kort

Hej Jeg overvejer at købe et Gforce FX 5900XT fra Club3d. Jeg har tidligere haft et Radeon 9600 pro fra Club 3d og det kunne ikke overclokkes ret meget. Ydelsen uden OC var ikke den samme som f.eks Saphire radeon 9600 pro. Er der nogen der kender noget til Club3d, godt og dårligt ? Er der nogen alternativer til et Geforce FX5900XT fra en anden leverandør, jeg har nemlig ikke kunnet finde andre på edbpriser.dk ?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.