Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 432.

fredag, 5. maj 2006, 12:49

Forfatter: mulvad

RE: Hvilket digitalt spejlrefleks kamera skal jeg vælge?

Hvis dit budget på nogen måde kan holde til det vil jeg klart anbefale en D200. Du kan med stor sikkerhed genbruge dine linser fra dit film-baserede apparet. Dog skal du være opmærksom på at brændvidden er anderledes på digital foto end på traditionelle filmbaserede kameraer. Dette skyldes primært målene på CCD'en, der er mindre end de 35mm som er størrelsen på almindelig film. Som en tommelfingerregel skal brændvidden i en filmbaseret optik ganges med 1,5-1,6 i forhold til anvendelse på et digi...

onsdag, 3. maj 2006, 15:34

hardisk mærke

20 gb .. det var ikke meget - Hvis du alligevel vil op med 400 må du kunne gøre det bedre. Hvad kan man bruge 20 bg til i disse tide ;-)

torsdag, 6. april 2006, 14:20

RE: DVB-T modtager

Jeg har anskaffet mig en Terratec Cinergy Hybrid T USB XS og er temmelig tilfreds med funktionaliteten. Billedet står knivskarpt. Denne modtager er dog i den dyrere ende - måske fordi der følger en antenne samt fjernbetjening med. Alt fungerer i hvert fald upåklageligt. Link: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=167485

onsdag, 22. marts 2006, 15:50

Bedste grafikkort til 2500

Ok..mange tak for hjælpen!!!

onsdag, 22. marts 2006, 15:22

RE: Bedste grafikkort til 2500

Ok..Hvad med ASUS - jeg fandt et link på EDB-priser til 2.300. Er der en catch her? http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=194400 /Henrik

onsdag, 22. marts 2006, 14:57

Bedste grafikkort til 2500

Jeg skal have et nyt grafikkort og vil gerne undgå, at give meget mere end 2500 for det. Kan nogen herinde hjælpe med det bedste bud på et kort indenfor denne prisramme? På forhånd tak /Henrik

tirsdag, 21. februar 2006, 22:14

Catalyst 6.2 problemer

Det er korrekt, at det kun er det helt store kort, der kræver CCC. Mit problem er, at for at kunne enable tv-out m.v. skal man have adgang til funktioner, der ikke umiddelbart ligger i driveren alene i seneste version. I tidligere versioner fik man disse funktioner til rådighed i CP, hvis man ikke installerede CCC. Det kan da godt være, at jeg er lidt touchy men jeg synes nu ikke CCC er vildt fedt at vente på blive loadet, hver gang jeg starter min computer. Så mange nye features er der heller i...

tirsdag, 21. februar 2006, 17:58

RE: Bruger nu selv CCC

Ok...tjekker ATI-tools - tak for det Jeg har fundet et sted, hvor man kan downloade Catalyst 6.2 med CP. Det ser dog ikke umiddelbart så tillidsvækkende ud - Nogen der har erfaringer med denne udgave? Og kan det virkelig passe, at ATI skal diktere anvendelse af CCC for at kunne udnytte kortet fuldt ud. ... Det er først med den seneste version, at mine muligheder for at tweake via CP er forsvundet.

tirsdag, 21. februar 2006, 16:42

Catalyst 6.2 problemer

Jeg har lige installeret de nyeste Catalyst 6.2 drivere. Da jeg synes Catalyst Control Panel er en anelse sløvt at arbejde med og ikke giver langt flere fordele end driverens udvidede funktionalitet i skærmindstillingerne, plejer jeg at fravælge Control centret under installationen af driveren og i stedet benytte ATI's udvidede funktionaliteter i driveren alene via fanen "avanceret" under skærmindstillinger Tilsyneladende kan dette ikke længere lade sig gøre. Hvis jeg ikke installerer Catalyst C...

tirsdag, 18. oktober 2005, 12:31

Råd om køb af grafikkort

Jeg skal bruge et PCI-express grafikkort til en AMD 64 3500+ maskine og ville gerne finde noget, der holder sig under 2.000 kroner. Har I nogle gode forslag/ideer og er det ATI eller Nvidia man pt. skal satse på. På forhånd tak! /Henrik

tirsdag, 9. august 2005, 14:10

RE: Commadore 64 VideoKabel

Brug en pc-emulator i stedet for - det er lettere og faktisk som at være der selv :-)

tirsdag, 9. august 2005, 14:02

RE: Kørekort, gode/dårlige steder i kbh området...

Tjek evt. Valby Køreskole - reelle priser og en fornuftig ambition om at få folk igennem hurtigst muligt uden at slippe galninge løs i trafikken. http://www.valbytrafikskole.dk/ Glem de skoler med de fedeste biler - der er alligevel ikke meget ved at lære at køre i en porche - man får aldrig lov til at slippe kræfterne løs.

mandag, 2. maj 2005, 21:35

Sjov Hjemmeside...

Jeps...Ret crazy .. men meget meget gammel..

torsdag, 28. april 2005, 11:02

ikke så extreme Sport???

Jeps - eller golf - det kan man spille til man dratter død om med hjerteslag på banen

torsdag, 28. april 2005, 11:00

ny køler i stedfor min box køler

Nej jeg tror at du har ret. Hvis du ikke kan komme til dit bundkorts bagside uden at tage det ud, er den god nok. Der skal til AmD monteres den sorte plade du nævner. Det er selvfølgelig en ulempe - men den Zalman blæser er altså det bedste jeg har gjort for min P4.

torsdag, 28. april 2005, 09:30

ikke så extreme Sport???

Jeg er meget nysgerrig efter at få at vide, hvordan roning - en sport hvor en eller flere personer sidder ned og river i en åre kan være en ekstremsport??? Jeg er sikker på at det kan være hårdt nok at ro...men ligefrem ekstrem sport er vel at tage munden lidt for fuld.

torsdag, 28. april 2005, 09:04

Vurdering på bærbar!

Stadig ikke over 5K Dell er elendig kvalitet i forhold til en række andre bærbare på markedet. Jeg har selv lige fået en ny Dell fra arbejdet og den driver mig til vanvid pga. den dårlige kvalitet i tastatur, pegeplade samt generelt manglende finish - Før havde jeg en Thinkpad - det er sgu kvalitet til fingerspidserne! Min nye Dell knirker sgu plastisk, bare man åbner og lukker den.

torsdag, 28. april 2005, 09:01

Advarsel

Nu kan man jo ikke helt regne med, at det ikke er tilfældigt at du får denne mail. Der er mange spammere, der sender mails til tusindvis af tilfældigt generede e-mail adresser. Endvidere høstes der i stor stil e-mail adresser fra hjemmesider m.v. til brug for spam. Det lyder nu også lidt mærkeligt, at du efter 5 år på nettet kun har droppet din mail det ene sted.. Jeg medgiver dog at der naturligvis kan være en sammenhæng, men som Bentzin også siger kan man ikke regne med bullet-proof sikkerhed ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.