Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 20.

torsdag, 5. august 2010, 14:31

Forfatter: laurits

MSI GT 740 bærbar

Det er da utroligt, du linker til noget som du åbenbart slet ikke har læst: "Varer - når du vil fortryde et køb af en vare, skal varen tilbagesendes til sælgeren inden fortrydelsesfristens udløb Husk kvittering - du skal bevise, at du har fortrudt i rette tid. Husk derfor at få en kvittering fra posthus eller fragtmand" Fristen er overskredet, og jeg har ingen dok/kvittering for modtagelse... Lad nu være med at lege eksperter når i åbenbart ikke har tilstrækkelig viden. Slet eller lås tråden, sp...

torsdag, 5. august 2010, 14:15

MSI GT 740 bærbar

Hør nu her: Har lige haft www.edbstore.dk i røret, og 14 dages returret gælder jo kun hvis du IKKE har taget varen i brug! Den er brugt, 16 dage, allle overflødige programmer/bloatware er væk, og så finder jeg langsomt ud af at kortet, GTS 250 M, ikke formår at håndtere FSX, desværre.

torsdag, 5. august 2010, 14:07

MSI GT 740 bærbar

Kvittering ok, som ny, Viby J. 14 dages returret, det er for sent...

torsdag, 5. august 2010, 13:54

MSI GT 740 bærbar

Sælger min 16 dage gamle MSI GT 740, den er lynhurtig, men det kniber med Flightsim X, desværre. Intel i7 720QM 1,6 Ghz, TurboBoost op til 2,8 Ghz Grafik: Nvidia GTS 250M 2x2 Gb DDR3 1333 Mhz Ram 500 Gb Lynhurtig 7200 RPM Seagate HDD OS: Windows 7 64 bit Nypris: 8800 Min pris: 7000 kontant, ingen bytte

lørdag, 5. december 2009, 11:27

32" 1920x1080 HD LCD som monitor

Det lyder vældig positivt, hvilket game? Havde også overvejet bare at købe en 19" skærm mere og så expand desktop, men jeg er hysterisk visuel perfektionist, og kan ikke sidde og glo på 2 styks monitor-rammer midt i cockpittet/runway! Har også set de der Matrox Triple 2 Go, men altså igen... Billedet splittet op i 3 sektioner, nul, det går ikke. PS: Hvad er composite?

lørdag, 5. december 2009, 10:02

Ja, det er jeg også lidt bekymret over, men alligevel... Det er til MS Fligtsimulator X, og jeg havde tænkt mig at købe Track IR og bruge Virtuel Cockpit View, der SKAL man dreje hovedet for at nyde udsigten! "Alpha Hunden" (!) - har ikke HDMI udgang, kun DVI men der medfølger en DVI/HDMI adapter, så det virker vel...

lørdag, 5. december 2009, 09:02

Hej. Er der nogen der har erfaring med en 32 tommer HD LCD skærm som PC monitor? Mere specifikt: At bruge den til spil - MS Flysimulator? Har et XFX 9600 GT temmelig overclocked kort, som forhåbentlig kan trække den... Kan man sidde foran sådan en skærm (60 cm afstand) uden at blive bims i hovedet?!

fredag, 6. november 2009, 09:08

OS på Samsung ell. WD?

Tak for hurtig svar... Jeg flyver videre paa Black Caviar, indtil der er penge til en Raptor eller SSD! mvh Laurits

fredag, 6. november 2009, 06:41

OS på Samsung ell. WD?

Jeg har lige købt en Western Digital Caviar Black HD 1 TB 3 Gb/s 32 Mb cache, hvor jeg har lavet en partition til XP 64, og en anden (600 Gb) til MS Flight Simulator X. Samtidig har jeg min "gamle" Samsung HD 501 500 Gb 16 Mb cache, hvor jeg har installeret Windows 7. Nu er jeg så kommet i tvivl om det egentlig er smart at ha' inddelt WD'en i 2 partitioner, da HD "pick up'en" så skal fræse frem og tilbage mellem OS part. og FSX part.? Vil det være mere smart at ha' OS på min Samsung, som dog er ...

søndag, 16. august 2009, 00:17

Coretemp, RealTemp ell. Speedfan?

He-he! Ja det er en hidsig krabat sådan en Q6600. Ville jo gerne ha' haft en G0, men på det brugte sæt jeg har købt var det uheldigvis en B3... Nå, må klare mig med det, og jeg kører jo heller ikke 24/7, højst 1 til 2 timer med MS Fligth Sim X, enten fordi flyet skvatter ned eller løber tør for fuel! De belastninger i Prime95 er vel heller ikke noget en CPU bliver udsat for til daglig brug vel?

lørdag, 15. august 2009, 23:56

SV: SV: Coretemp, RealTemp ell. Speedfan?

Citeret Oprindeligt indlæg af Rasmus66 en B3 bliver bare fandens varm sådan er det bare.. Realtemp til 45 nm processore og coretemp til 65 nm processore sådan var tommelfinger reglen før. Men hvad siger bios temperaturen er? For hvis den siger noget som ligger tæt op af hvad en af programmerne siger så er det den jeg vil sætte min tillid til. Har du evt prøvet at se om din cpu kan køre samme clock ved lavere vcore? Yep, alt for varm.. OK 65 nm, så er det Core, men jeg prøver at tjekke med BIOS ...

lørdag, 15. august 2009, 23:18

Coretemp, RealTemp ell. Speedfan?

Hej. Har en lidt ældre Q6600 B3 som altså bliver brandvarm. Nu har jeg så smidt noget vandkøling på den (Siberian Tiger II) - og det har hjulpet betydeligt. Men hvilket af de disse tre bruges til at aflæse korrekt temperatur: Coretemp - lav Realtemp - høj Speedfan - endnu højere Der kan være en forskel på optil 15 Gr. C. fra Coretemp til Speedfan, så hvis nogle ville være så venlige at fortælle hvad der skal bruges til den der Quad6600. P.t. kører den 3,6 Ghz ved 1,47 V.

lørdag, 18. juli 2009, 20:59

SV: SV: SV: SV: SV: Q6600 /ASUS P5NT-T Deluxe / nForce 780i

Det hjalp ikke at lade den stå nattenover, den er DØD! Den gjorde det her inden den lukkede helt ned forleden: På BIOS siden flg. melding, cirka... "New CPU detected", osv. - "DO NOT PRESS OFF" osv.!! Sådan hang den i 30 min. - og så lukkede jeg ned, og den har været lukket lige siden... Nyt bundkort tror jeg. Det var også et elendigt ASUS P5NT nForce780i..

fredag, 17. juli 2009, 21:44

SV: SV: SV: Q6600 /ASUS P5NT-T Deluxe / nForce 780i

Ehmmm... Jeg tror dæl'me jeg har kvajet mig godt og grundigt med alle mine justeringer! PC'en starter fint, men der ikke nogen enkelt "beep" lyd, og der er intet på skærmen... Alle blæsere, dvd m.m. kører, men den starter ikke med BIOS siden, kun sort skærm (blå var dog bedre!). Har prøvet at hive CMOS batteriet ud, og flytte jumper, det nytter bare ikke.. Betyder det mon nyt bundkort/CPU? Nogle erfarne kommentarer, pls.!

fredag, 17. juli 2009, 12:30

SV: SV: Q6600 /ASUS P5NT-T Deluxe / nForce 780i

Ja, det er jeg osse selv nået frem til, selv som nybegynder i "faget" o'clocking! Nå, jeg eksperimenterer lidt med det, men pokkers ærgerligt jeg ikke fik tjekket om det var en B3 ell. G0 inden jeg købte den brugte PC.

torsdag, 16. juli 2009, 18:55

Q6600 /ASUS P5NT-T Deluxe / nForce 780i

Hej. Vil nogen venligst oplyse max./hvilke o'clock settings for denne CPU? Desværre er det en B3, hvilket jeg først fandt ud af EFTER jeg havde købt den! (brugt) Alt i BIOS er på AUTO, undtagen CPU Volt som er 1,4... Jeg blev træt af at justere og glo på blå skærm konstant... Regulerer derfor via Nvidia kontrolpanel, hvor den ligger OK omkring 3,1 Ghz, og temp. fra 38 til 55-58 C. Kan den virklig ikke klare mere? Hjælp, pls... PS: Har en Zalman på fuldt blæs.

fredag, 3. juli 2009, 17:19

Intel E6750/ASUS P5B

Kan det være så simpelt? En "newb" som mig er jo lidt forsigtig med at skrue for meget på knapperne! Nå, jeg prøver at justere lidt mere. Tak! Mvh laurits

fredag, 3. juli 2009, 10:14

Intel E6750/ASUS P5B

Temp. 38 i tomgang, optil 48 load (MS Flight Sim X)... Det er vel og mærke CPU underclocked til omkring 2,3 Ghz, skruer jeg op lukker den ned med blå skærm og STOP melding. Tror du P5B er OK til denne CPU???

fredag, 3. juli 2009, 09:58

Intel E6750/ASUS P5B

Har denne udmærkede lidt brugte ASUS PC, men kan ikke engang køre CPU på standard hastighed (2,66 Ghz), PC lukker ned med blå skærm konstant. Forstår det ikke, for E6750 kan clockes helt vildt har jeg læst... Kan det være fordi P5B ikke supporter 1333 Mhz? Jeg har den sidste bios-update (1803). RAM er 4 GB Kingston PC 3 5400. CPU køling er ok med en Zalman. Hjælp og gode råd efterlyses, tak!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.