Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 134.

mandag, 11. december 2006, 11:57

Forfatter: Thams

DVD regioner

Hej Her for en uge siden modtog jeg "My Name Is Earl" dvd'en fra AxelMusic. De skrev at dvd'en var under en anden region og dvd-afspillere i Danmark ikke ville kunne afspille den. De skrev så at de godt ville hjælpe med at løse det, men siden da har jeg ikke hørt fra dem. Har prøvet at kontakte dem, men niks. Er det noget jeg selv kan fikse, med jeres hjælp selvfølgelig På forhånd tak

onsdag, 14. januar 2004, 22:30

Nyt kabinet???

Skal nok have nyt kabinet. Hvilket ville i anbefale 1 krav det skal være så let som mulig

onsdag, 24. december 2003, 17:40

NFS:U Bedste bil til drag og jeres bedste tid?

Promp rimlig syg tid må jeg sige hvornår bruger du nitro i starten eller i slutningen eller bare under hele løbet??? Jeg bruger det for det meste i starten for hurtigt at komme op i fart, og fyrer det sidste af i slutningen men der n jeg ikke den helt vilde topfart

onsdag, 24. december 2003, 17:33

Fandt lige denne liste har vedlagt den, da jeg ikke tror alle bliver glade for at se et laaaaang indlæg :] Anyway, har lige prøvet at køre nissan skyline og med 6 ud af 6 perfekt shifts, fik jeg en tid på 22:55sec. Så det må jo være noget med at bruge nitro rigtigt. Hvornår ville i mene det bedste tidspunkt til nitro er ???

onsdag, 24. december 2003, 12:17

Som overskriften siger hvilken bil er den bedste til drag når den er fuld opgraderet Skulle mene det er en toyota supra, da det er den bil i spillet med flest heste men ville lige spørge herinde Og lad mig da også lige høre jeres bedste drag tid. min er 21.76 sec.

lørdag, 20. december 2003, 20:45

Noget jeg mangler?

Jeg har lige gennemført spillet, men jeg har ikke en Miata stående i garagen? Hvorfor det?

lørdag, 13. december 2003, 13:12

NFSU probs!

Ville bare lige nævne at mit spil fungerer igen efter en gang update Jeg takker for svarene

torsdag, 11. december 2003, 18:44

NFSU probs!

Citeret Originally posted by Alaza Prøvet at patche det ? Hvor finder jeg den?

torsdag, 11. december 2003, 15:51

NFSU probs!

Hej! Jeg har lige anskaffet mig et eksemplar af Need For Speed Underground. Humøret var højt oppe, da jeg har glædet mig meget til at det skulle udkomme. Nu har jeg fået det installeret og kørt et ræs i "Underground mode", men når den går tilbage til menuen efter ræset, går alt i "skvuddermuder", altså menuen er væk, en stor tyk streg er der og 3/4 af bilen kan kun ses! Jeg kører med catelyst 3.9 med et 9500pro. Håber nogen kan hjælpe for jeg vil godt "køre" med det igen. /Thams

søndag, 9. november 2003, 23:17

Netværkskabel hvilken farver hvor

Så når jeg skal forbinde 2 switchs så skal kablet være krydset??? ps. det skal lige siges at kablet er ca. 110 meter langt

søndag, 9. november 2003, 19:40

Kablet skal bruges til at forbinde 2 switch'es som skal ligge i hver sin ende at et lokale. Skal det så være krydset eller ik krydset??? Mvh. Thams

søndag, 9. november 2003, 19:35

Er der en bestemt rækkefølge til et patch kabel??? Hvis ja, er der så nogen der kender den??? Mvh. Thams

søndag, 2. november 2003, 02:37

Yndlings skuespiller!!

Martin Lawrence, thats my man!

søndag, 26. oktober 2003, 19:45

Hvorfor har I valgt netop jeres brugernavn?

Fordi det er mit efternavn Ikke så kendt et navn så derfor bliver jeg, tit istedet for mit fornavn, kaldt Thams.

fredag, 24. oktober 2003, 21:07

RE: Vis Din Dulle Frem

Citeret Originally posted by The Hans Citeret Originally posted by Thams Så skulle du se Sehesteds med "show us your face". 2204! Ok, den tænkte jeg ikke lige på. Troede ikke den gik så højt op, men den er nu slået af denne tråd Tjaa... Tiderne skifter

fredag, 24. oktober 2003, 15:48

RE: Vis Din Dulle Frem

Citeret Originally posted by The Hans Over 2000 klik på denne tråd. Imponerende.... Tror det er første gang jeg har set det på Tweak ? Så skulle du se Sehesteds med "show us your face". 2204!

fredag, 24. oktober 2003, 15:37

Ode til tweak-folket !

Citeret Originally posted by The Hans Citeret Originally posted by Comp-n00ben ...jeg synes faktisk også sproget herinde er ret grimt...faktisk er det MEGET grimt nogen gange. nogen generer det ikke og andre gør det, personligt GENERER det mig ikke, men jeg kunne da ligesom bentzin, godt tænke mig at man måske prøvede at forandre det, det virker til bandeordene hver gang bruges hvis folk vil understrege deres mening, eller hvis de bliver ophidsede...mange gange begge dele... ...og jeg er da ogs...

fredag, 24. oktober 2003, 14:18

Musik smag

For det meste hører jeg House, Trance eller Dance. Men en smule rock og hiphop kan der også komme ud af højtalerne

fredag, 24. oktober 2003, 13:17

Ode til tweak-folket !

Citeret Originally posted by DarkhorZe Citeret Originally posted by Torque Citeret Originally posted by bentzin Citeret Originally posted by Torque Tag den nu med ro. Bandeord er ikke nødvendigvis negative. Hvis der er et problem med sproget her, synes jeg Tweak.dk skulle tage det op, og ikke dig. I øvrigt, så skulle du nødigt snakke. Følgende .GIF fil er nok den fil der bliver loadet mest fra min internet-cache for tiden, eftersom du har en mani med at poste skidtet for hver 3. tråd (poll) der...

torsdag, 23. oktober 2003, 14:29

15-20 min. på så slutprut...

Citeret Originally posted by Getalife Jeg har fået den fejl 1 gang den sidste måned. Heldige svin Jeg får den hele tiden...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.