Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 277.

tirsdag, 4. november 2008, 04:10

Forfatter: psyco

Ekstern CDrom drev på USB

Hej måske et lidt Newbie spørgsmål men jeg tager chancen alligevel. kan windows finde ud af formatere med et eksternt cdrom drev som køre på USb istedet for IDE ?

tirsdag, 28. oktober 2008, 23:13

Computer kan ikke boote op

Hej kære brugere Jeg har et problem som jeg ikke kan løse, det drejer sig om at min shuttle ikke kan boote op når jeg starter min computer. Fejlen ligger i at inden windows billedet kommer frem så genstarter den bare igen. og når jeg går ind i bios så kan den nogen gange ikke finde min harddisk og cdrom. Jeg har på fornemmelsen at det er Bundkortet der desvære er røget da jeg også har prøvet at skifte IDE kablet og Harddisken ud. Har desvære ikke mulighed for at skifte GFX, Cpu og ram ud. Håber ...

mandag, 11. september 2006, 20:10

Hjælp TIl ny CPU

tak for det

mandag, 11. september 2006, 17:25

Hjælp TIl ny CPU

Hey der ude jeg leder efter en ny cpu som skal erstatte min nuværende amd 64 3000 +. Har kigget på en AMD 64 X2 4800+ men jeg har ikke fulgt med i hardwaer i langtid. så ville lige høre jeres mening hvor meget bedre er de nye dual cores i forhold til de gamle single cores ?. eller rosinen i pølse enden hvor meget forskel er der på en amd 3000 + og den nye X2 4800 + ? håber i kan hjælpe mig tak

onsdag, 23. august 2006, 19:24

probs med shuttle sn25p

hmmm 350 watt burde være nok især når de selv skriver det !! på deres hjemmesider

onsdag, 23. august 2006, 19:05

probs med shuttle sn25p

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=128642&Bedom=true Nogen der kan forklare mig hvorfor min nvdia driver siger at der ikke er nok strøm til mit gfx og derfor at nedsat ydelsen når jeg er startet op i windows ? har en shuttle sn25p (link foroven) mit sys består af: AMD 64 3000+ 2 * 512 mb ddram en 80 GB ide Harddisk et DVD drev og et Geforce 6800 ultra 256 GFX af hvad jeg har hørt fra folk så kan shuttle sn25p sagtens trække deres systemer med større processor og bedre gfx så kan slet ikke...

torsdag, 25. maj 2006, 19:25

Hjælp Til TFT

hehe takker for de hurtige svar har også kigget på de LG og brænder meget for den!!! da jeg trodsalt har haft en før

torsdag, 25. maj 2006, 18:56

Hjælp Til TFT

Hey der ude det et stykke tid siden jeg har fulgt med i TFT skærmenes produktion så ville gerne hører hvilken TFT i ville anbefale? Det skal være en 17" have DVI og kunne klare cs 1.6 uden ghosting havde før en med 16 ms det gik lige men den skal tilgengæld koste mellem 2-3k max! og billedet skal self være skart og behageligt at se på har i nogen bud ?

onsdag, 24. maj 2006, 14:34

Købes MMC kort Til Nokia

Hey nogen der ligger inde med nogen 512 mb ram mmc korts ? som de ikke bruger ? som de ville sælger billigt ??

søndag, 21. maj 2006, 16:10

Købes Nokia 6230i

Hej er der nogen der har sådan en mobil til salg ? ville ikke give mere end 700 kr kommer an på stand alder kvit osv skriv hvis i har noget at byde på eller add mig på msn jackie_chan112@hotmail.com

søndag, 30. april 2006, 16:24

Ændre sin Online ip ?

Hey nogen der ved om det er muligt at lave sin faste ip om til dynamisk ip hvis man har cybercity ?

søndag, 16. april 2006, 16:50

Popup Pga for lidt strøm til gfx

ja men det er en af de største strømforsyninger man kan få til en shuttle en 350 watts .det er en shuttle sn25p jeg har og har kun 1 ide harddisk i 6800 ultra og 2 gange 512 mb ram i den

søndag, 16. april 2006, 13:56

Popup Pga for lidt strøm til gfx

Hey der ude håber i kan hjælpe mig med at fjerne denne popup da det er skide irreterende at ryge ud i windows når man spiller fx cs har smidt et link til det. min comp virker 100 % også i spil, dengenstarter ikke men den der popup forekommer bare og det er bare nedtur og håber i kan hjælpe med at fjerne den http://img20.imageshack.us/img20/3205/lol1hw.jpg

tirsdag, 14. marts 2006, 01:03

Sælges Antec Lanboy Kab

Dav sælger hermed mit brugte antec lanboy kabinet der er nogen få ridser for oven ellers er den i god stand og i siden er der klistret en grå drage på BYD http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=146728

torsdag, 9. marts 2006, 17:34

Sælges Thermal take PSU

Dav ville gerne sælge den her psu : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=130729 har kvit og den er fra 13-4-05 god stand og det hele fejler intet BYD !! MSN : jackie_chan112@hotmail.com

mandag, 6. marts 2006, 00:29

S: revoltec ram freezers & creative audigy

kan det hvis den har pci hmmm 100 kr du betaler porto

søndag, 5. marts 2006, 20:50

mener det er ca 9 månder gammelt og fejler intet!

søndag, 5. marts 2006, 20:50

kunne desvære ikke finde kvit på dem, men det svarer stortset til alle de andre audigy lydkort forskellen ligger mest ved hvor mange højtalere den understøtter og lige denne understøtter op til 5.1 kunne desvære ikke finde link til den mere på edbpriser

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.