Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 20. marts 2016, 13:40

Forfatter: Simonthk

Sammensæt PC

Hej Tweak Da man altid skal følge med og jeg ikke længere er med i hardware universet, måske der er nogen som kan hjælpe mig med at sammensætte en nice pc. Har set lidt på: http://topdata.dk/product.asp?product=10605 og syntes det er ganske godt. Der er hvertfald intet rigtigt dårligt.. Jeg kan dog godt samle en selv, hvis der er nogle herinde der kan sammensætte noget bedre? Eller give nogle forslag eller lignende. På forhånd tak

torsdag, 11. september 2014, 11:22

Erfaring med Kia Picanto?

Suzuki Alto er en bedre bil. Begge biler er fantastisker og besparende, men Suzuki holder hvad de lover I km/l, det gør Kia Picanto ikke. Men begge er fine biler

torsdag, 14. august 2014, 22:14

PØlse JØrgen Lukker!

Mario lad værre med at skrive uden relevans

torsdag, 14. august 2014, 21:57

PØlse JØrgen Lukker!

"Alle listeria-pølser fra Jørgen A. er væk fra butikkerne" NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO http://politiken.dk/forbrugogliv/forbrug…fra-butikkerne/

torsdag, 31. juli 2014, 00:11

Tæl til 30 tweak

3

lørdag, 24. november 2012, 11:24

Nissan Almera til salg :)

Havde lidt fornemmelsen at køb/salg var kun hardware her ppå Tweak http://www.guloggratis.dk/nissan/almera/…agepos=4#images

lørdag, 24. november 2012, 00:21

Nissan Almera til salg :)

Argh alle billeder for store til attach, gider ikke rode med det lige nu så

torsdag, 15. november 2012, 12:09

Video editor til at lave timelapse

evt at jeg klipper det hele sammen og så lige sender det til dig for speedup

torsdag, 15. november 2012, 12:06

Tak, jeg er stadig igang med at filme lidt af det og det er i mange små klip så jeg vil prøve at se om jeg kan selv først

onsdag, 7. november 2012, 21:10

Citeret fra "jacobask" Hvad med VLMC eller http://avidemux.sourceforge.net/? /ask Ved du om programmet kan det jeg beder om?

mandag, 5. november 2012, 15:51

Tak det kan da være det bliver muligheden men ikke endnu for den er ikke klar endnu. Jeg kontakter dig hvis ikke jeg kan få det fikset selv og når det er klart.

mandag, 5. november 2012, 13:31

Jeg har en lang video hvor jeg gerne vil have den til at vare ca 3 minutter, altså gå meget hurtigt. Et timelapse hvor man kan se noget jeg har lavet. Hvilket program kan gøre dette? Har prøvet pinnacle videospin, men det kan ikke.

tirsdag, 8. maj 2012, 02:27

Et program lignende grooveshark, bare lovligt?

troede spotify var ulovligt også. Men er gratis versionen med musik? For så det da nok ikke lovligt.

mandag, 7. maj 2012, 10:38

Et program lignende grooveshark, bare lovligt?

Hej Jeg kunne godt tænke mig at have en nem tilgang til alt musik som der er på grooveshark, men jeg vil gerne betale for det. Er der nogle sider hvor på man kan det? Og hvilke sider er bedst? Jeg mener at det ville være nemt hvis jeg kunne spille de betalte sange online i stedet for at downloade dem til computeren. Så kan jeg jo spare plads og bruge min account nemt på forskellige computere. Findes der sådan et site endnu?

mandag, 2. april 2012, 22:34

The End of Days approaches...

det jo også en helt anden pris kan du sige god for sitet?

mandag, 2. april 2012, 10:12

The End of Days approaches...

Jeg bruger nu ikke så meget tid på at udtænke mine svar Kan godt være at spil koster 450kr ved udgivelsen, men så må jeg bare være vant til at købe dem en 3 måneder efter eller noget. BF3 kostede for mig ikke mere end 250kr og det var forholdsvis nyt. Jeg har prøvet diablo II men aldrig rigtig været en "spiller". Men ja ok, der er mere historie siger du, jamen hvis det så er det så var det ikke meget.

mandag, 2. april 2012, 01:12

Diablo III 450 kr

Hey Jeg spillede aldrig rigtig diablo II og syntes III er meget dyrt. Forstår ikke helt hypen ved spillet? Minder utrolig meget om wow dungeons set fra oven

mandag, 26. marts 2012, 00:11

mono bridge på stereo forstærker

Her er det korrekte svar på problemet http://www.epanorama.net/circuits/linesum.html og jeg har læst op på det. At lave en bridge mono connection er ikke umiddelbart den rigtige metode medmindre ens forstærker er lavet til det, hvilket de ofte ikke er. Måske andre kan bruge det en dag.

søndag, 25. marts 2012, 22:52

Jeg kommer 100% ikke til at skulle bruge stereo igen. Mit eneste problem er at jeg har denne forstærker som kun kan spille stereo og jeg vil have mono. Jeg har læst om mono bridge og parallel mono. Men jeg mener at kunne forstå at parallel mono skal være 2 mono forstærkere i parallel og altså ikke en stereo. Derfor er det kun en mono bridge jeg kan forsøge mig med. Meeen jeg forstår godt princippet i en mono bridge, men kan det overhovedet virke på 2 indvendige forstærkere (de 2 stereo forstærke...

søndag, 25. marts 2012, 20:36

Hej tweak Jeg har en stereo forstærker som skal spille mono. Jeg har læst man kan lave det der hedder en mono bridge. Kan det lade sig gøre på alle forstærkere eller skal de være specielt bygget til formålet? Jeg vil selv gå ud fra at alle forstærkere kan gøre det, men er ikke sikker før jeg prøver mig frem. Tak

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.