Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 21. oktober 2010, 13:13

Forfatter: Overgaard

S: Logitech X-230 Computerhøjtalere

Jeg sælger mine Logitech computerhøjtalere. Det er et 2.1 sæt (2 satellitter og en sub). Det spiller som da jeg købte det. Det er i rigtig god stand, dog er der ridser på siden af sub. Se annonce og billeder her HBO: 200kr. pp Kan afhentes i Randers eller sendes for købers regning.

søndag, 5. september 2010, 14:29

Køb af MacBook.

Du kan fint nøjes med den lille hvide. Du skal bare købe den med mindst 4gb ram - så er det en ganske god maskine.! Og husk at købe med studierabat: http://store.apple.com/dk-edu/browse/hom…mco=MTAyNTQzMzg

søndag, 29. august 2010, 17:38

Ny stationær til video-redigering

Citeret Oprindeligt indlæg af Heinzie Citeret Oprindeligt indlæg af Overgaard 4k var ikke meget for en PC til video.! Hvis det er til noget professionelt, bør han i hvert fald runde de 10k.! 10k er slet ikke nødvendigt.. Med en saml-selv kan det sagtens lade sig gøre for ca 6-7k Men igen, må give dig ret at 4k er i underkanten.. Fx dette bud: Bundkort: ASRock 880GMH/USB3 651,00 DKK Grafikkort: ATI FirePro V4800 1.363,00 DKK Harddisk: 640 GB WD Caviar Black 505,00 DKK CPU: Phenom II X6 1055T 1.4...

søndag, 29. august 2010, 17:35

"Apple forsikring værdiløs"

Jeg håber ikke der er nogen der siger at protection plan er en forsikring.! Det er mere en ring-og-få-hjælp-til-min-Mac-ordning.. Forstår ikke på nogen måde princippet i den.! Har selv en all-risk hos Edbforsikring.dk

søndag, 22. august 2010, 20:12

Ny stationær til video-redigering

4k var ikke meget for en PC til video.! Hvis det er til noget professionelt, bør han i hvert fald runde de 10k.!

fredag, 20. august 2010, 08:14

1920x1080 virker ikke via Docking Station?

Sagde du ikke at det var en USB dock? Med mindre det er USB3.0, tror jeg ikke du skal satse på du kan køre HD gennem - slet ikke sammen med andre signaler.!

søndag, 15. august 2010, 01:54

Lydsvag bærbar

Der er fan i alle Mac's (selv MacBook Air) men ved normal drift (2000rpm) larmer de næsten ikke. Har selv en MBP, og den kan kun høres, når jeg renderer video eller en sjældent gang starter et stort spil op.. De tre MacBooks i klassen er ud af et par af 20 klart de mest lydløse. (Måske sammen med de 2 netbooks - men de kører også med atom.!)

søndag, 15. august 2010, 01:50

64gb Usb stick format fat32 ?

Fat32 er ikke bygget til så store størrelser.. Ellers kan du jo dele den op i partitioner, selvom det er træls. Et andet program end Windows er nok vejen frem..

mandag, 2. august 2010, 22:28

HDMI-kabel - Fra computer til Fladskærms TV

Hvis du ikke har købt vil jeg anbefale dig det dyre. HDMI er ikke bygget til mere end 5m træk, så du ligger lige på grænsen, til det kan klares problemfrit med det billige.. Citeret Oprindeligt indlæg af HerrMansen Kommer an på længden. Under og til 5m fungerer det fint. Har selv samme kabel i en 1m udgave og det kører fint i full HD og over. (1920x1200) Signalet er digitalt så det bliver ikke påvirket på samme måde at støj, så guldbelægninger og oxygenfri kobber (osv osv..) er ikke lige så vigt...

mandag, 2. august 2010, 22:16

Leder efter en STOR skærm

Citeret Oprindeligt indlæg af Gehenna Virker Mac skærme med PC'er? Kunne ikke se hvorfor de ikke skulle, men synes jeg har hørt en masse vrøvl om kompatiletit.. /Gehenna Deres 24" er bygget med minidisplayport stik, så den passer ikke til meget, men deres 30" har Dual-DVI - den passer til næsten alt..

mandag, 2. august 2010, 13:52

Leder efter en STOR skærm

Hvorfor ikke Apples 30" skærm? Citeret 2560-by-1600-pixel resolution Den er ret fed - også selvom man ikke har Mac.!

mandag, 19. juli 2010, 23:14

Skrivebeskyttet

Kig på siden af kortet - sidder der ikke en lille tap? Med den plejer man at kunne låse (skrivebeskytte) kortet..

fredag, 16. juli 2010, 22:00

Første HDR billede. You like?

Sej båd.! Hvad er det helt præcis HDR billeder er? Kan godt se det er anderledes, men er det en effekt, eller er det noget kameraet kan?

onsdag, 14. juli 2010, 22:11

S: iPhone 3GS, 32 GB i hvid (oplåst)

Citeret Oprindeligt indlæg af Mr. White På 3G docken er der ipod interface og 3,5 mm jack stik til lyd, samme med universal docken som dog har infrarød til den medfølgende fjernbetjening. Af kabler er der kun 1 USB kabel som ligger i kassen med opladeren. 75,- for 3g laderen og 100,- for laderen? Det er jo den gamle lader..

tirsdag, 13. juli 2010, 15:12

Hvad stik er der bag på docken og hvad følger der med af kabler?

mandag, 12. juli 2010, 13:53

hjælp..

#1 aldrig brug Norton! #2 prøv med avast, bullguard, ad-ware. #3 hvis du ikke finder noget må du gen formatere..

mandag, 12. juli 2010, 13:50

Nyt Video Kamera.

Tag ud og prøv nogle. du kan ikke læse meget af specifikationer, da de opgiver på mange forskellige måder. Du går ikke helt galt, hvis du holder dig til de "gode" mærker, som Canon, Sony og Panasonic og holder dig fra de helt små modeller.

mandag, 12. juli 2010, 13:46

Digital spejlrefleks til nybegynder

Ved godt der er mange Canon folk herinde, men jeg vil alligevel anbefale Nikon's D3000. Det er super enkelt og rigtigt godt for begyndere. http://vefafoto.dk/product.asp?product=4789 http://nikon.dk/da_DK/products/product_d…uery=l3&ID=1821

mandag, 12. juli 2010, 13:41

Tæl til 30 tweak

(Air Force One)

mandag, 12. juli 2010, 00:28

Har selv telefonen, så vil du måske sælge tilbehør for sig selv? Er intra i dock og det ekstra usbkabel..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.