Søg i resultater

Søg i resultater 1-18 af 18.

onsdag, 25. oktober 2017, 12:05

Forfatter: Fritzpuddel

kan nogen hjælpe mig

Prøv at hive alle dine ramblokke ud, og så kør med dem en efter en. Så burde du finde frem til den blok der er fejl på

søndag, 7. juni 2015, 14:59

!

Jeg skal da vinde den! Hvorfor? Fordi jeg er på SU og er ved at bygge et nyt system. Så kunne jeg spare pengene på en PSU ville det da ikke gøre noget !

onsdag, 20. maj 2015, 09:39

Hmm

Tror der er gået noget galt med tal værdierne, da teksten blev oversat til dansk !

fredag, 8. maj 2015, 21:33

1. person?

Mig bekendt er der da 1. person view på PS4 og Xbox One? Jeg spiller i hvert fald med det på min Xbox One .. Men det kan være jeg bare har været heldig ?

onsdag, 18. marts 2015, 15:47

Nope!

Ejer slet ik noget headset, så nej ! Men kunne godt bruge et!

mandag, 29. december 2014, 17:58

Resident Evil bliver crossbuy på PS for Preorder kunder

Ik for at være en flueknepper, men er nu ret sikker på, at det blev lavet til playstationen i 96, og ik til gamecube i 98.. Især ik, hvis man tænker på at gamecuben er fra 200x !

mandag, 19. maj 2014, 21:25

DTU studerende vil finde det billigste mobilabonnement til dig

Citeret fra "HijackedName2000" Men der findes jo Mobilpriser.dk? Den fungerer da ganske fint. Mobilpriser er jo beregnet til at finde ... tadaa mobiler med. Den her side er til at finde abonnementer med ikke helt det samme.

tirsdag, 13. maj 2014, 12:11

Ugens filmforslag: Godzilla

Hvis man ku li den fra '98, eller bare generelt er vild med monster/sci fi film, så er den helt klart værd at se ! Sindsygt flotte effekter!

fredag, 11. april 2014, 07:11

...

Citeret fra "Sakkura" Nanovæske? Rend mig i marketing-vrøvl... Den er god nok Det findes og bruges til varmeoverførsel.

tirsdag, 4. marts 2014, 12:13

...

Mad Catz = For meget af ingenting Stort nej tak her fra!

mandag, 27. januar 2014, 10:58

Test af ENERMAX Liqtech 240 vandkølingen

Ligner virkelig kvalitetsprodukt, og ja god og gennemført test ! Men lige en hurtig kommentar, så er kølehovedet nok nærmere lavet af alu, og ikke af jern !

fredag, 17. januar 2014, 13:39

Dårligt konsol salg fra Nintendo

Jeg tænker bare, hvad havde de forventet? Med en controller på størrelse med en tablet, så er det jo dømt til, at mislykkedes allerede inden produktion!

torsdag, 16. januar 2014, 01:25

Test af Google Chromecast

Citeret fra "Joddler" Tak for en fin anmeldelse, syntes dog der mangler et par uddybende ord om streaming. Blandt andet giver følgende sætning mig ikke meget svar: "så man kan afspille egne mediefiler via Wi-Fi også" Er det kun filer der ligger lokalt på ens enhed, eller også fra ens PC? Du kan installere en udvidelse til din google chrome browser

mandag, 13. januar 2014, 20:52

Server til RUST

Hey! Hvis nogen mangler en dansk server at spille RUST på, så har mine venner og jeg en. Vores gennemsnitsalder er 24, så der er no kids .. Indtil videre ! https://clanforge.multiplay.co.uk[...] ip: 5.153.39.84 port: 28015 Join endelig og vær med til episk byggeri af dimensioner!

torsdag, 29. august 2013, 22:09

Steam account, 146 spil, er fra 12/9 2003 og har aldrig været VAC banned

Jeg vil sælge min account, da jeg ikke har tid til at spille mere. Ifølge steam gauge er den 1867$ værd -> http://www.mysteamgauge.com/search?usern…561197960315922 . Men da det er en ordentlig mundfuld penge, synes jeg bare i skal byde, og så ser vi om der kommer en pris, som jeg synes den er værd, og kan acceptere Mvh René

onsdag, 28. august 2013, 14:54

Steam account

Jeg vil høre om der var nogen der ville vurdere min steam konto, så jeg ved om det kan betale sig at sælge den. Den er fra d. 12/9 2003, har aldrig været VAC bannet, og der er 150 spil på den -> http://steamcommunity.com/profiles/76561…/games/?tab=all .

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.