Søg i resultater

Søg i resultater 1-3 af 3.

onsdag, 18. februar 2009, 15:20

Forfatter: bennynh

Lys i plexigals kabinet?

Ja, det ville faktisk se rigtig godt ud med dioder i siden. Det giver et fedt lyd. Selve power led og hdd led sidder også inde i fronten. Men synes da helst jeg vil være fri for at bore huller i kabinettet. Der er jo blæserhuller, så kunne jo sætte dioder i hullerne til skruerne.. Men tror da lige at jeg vil kigge efter en blæser med uv og så knalde den i toppen.

onsdag, 18. februar 2009, 12:39

Lys i plexigals kabinet?

Der er faktisk plads til 5 blæsere, men ved heller ikke om det kommer til at give for meget støj?? (1 i front, 1 i top, 1 i bag og 2 i siden..) Men kigger lige.. Er stadig åben for flere forslag.. Hehe.

tirsdag, 17. februar 2009, 14:03

Lys i plexigals kabinet?

Jeg sidder med et lækkert plexiglaskabinet som behandlet på en måde, så det virker lidt blåt. Ved ikke om det er noget uvbehandling?? Men vil da gerne ha noget lys i det, men kan ikke finde ud af hvor meget der skal i, før det bliver for oversmart. Tænker på ledblæsere og måske enten dioder eller katodelys.. Håber jeg kan få nogle gode ideer..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.