Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 279.

søndag, 22. august 2010, 15:15

Forfatter: Macarized

SV: Vedr boot ved overclock

Min PSU er 1000watt. Jeg ved ikke helt med de sidste ting du skriver, hvad mener du helt præcist med det, og hvad omfatter det?

mandag, 16. august 2010, 16:54

SV: SV: Vedr boot ved overclock

Cool. Jeg prøver at køre memtest. Det sjove er, at hvis jeg nulstiller min clock frekvens på CPU, så booter alt op med det samme uden probs, det er kun når jeg kommer over de dér 3.4ghz. Det kan selvfølgelig godt være at rammene bliver påvirket, så klog er jeg ikke. PCI-bus står standard. Tak for hjælpen!

søndag, 15. august 2010, 18:58

Vedr boot ved overclock

Hey. Jeg har haft et irriterende problem længe med min computer. Når jeg overclocker min core2duo fra standard 3ghz til 3.3ghz, med siberian tiger II vandkøling er der ingen probs overhovedet med at boote. Men når jeg overclocker til over 3.4, f.eks kører jeg altid 3.8ghz, så vil den somregelt ikke boote første gang, og jeg skal slukke den et par gange før den gider starte. CPU'en er stabil i følge Orthos og bliver slet ikke for varm. Hvad er problemet siden at den ikke gider starte op første ga...

tirsdag, 24. marts 2009, 18:15

SV: "nvlddmkm"-driverfejl

nvdllmkm.sys -------------------------------------------------------------------------------- Haløjsa For en uges tid siden begyndte dreadfull nvdllmkm.sys at give mig bsod! Jeg har prøvet alt, alt alt .. Jeg kan ingen fix finde til denne fejl! - Sker også ofte at min computer fryser random, for no reason. Er der nogen som har erfaret denne fejl, som kan hjælpe mig? :-) Computer info står i min signatur. /Nicklas __________________ Dette er en copy paste af min tråd jeg lavede med nøjagtig samme...

mandag, 23. marts 2009, 14:35

nvdllmkm.sys

Haløjsa For en uges tid siden begyndte dreadfull nvdllmkm.sys at give mig bsod! Jeg har prøvet alt, alt alt .. Jeg kan ingen fix finde til denne fejl! - Sker også ofte at min computer fryser random, for no reason. Er der nogen som har erfaret denne fejl, som kan hjælpe mig? :-) Computer info står i min signatur. /Nicklas

tirsdag, 30. december 2008, 00:07

SV: død comp

hdd brændt af...

mandag, 29. december 2008, 16:16

død comp

haløjsa tweaks Jeg så en bluray dvd på min comp, og så frøs den og kunne ikke komme igang.. Jeg har leget med volts og clocks, men intet hjælper.. og har selvfølgelig også prøvet at nulstille den. Når jeg tænder computeren, starter den fint op, ingen tegn på dødt hardware! - Windows Logon billede kommer, og kører i ring, og i ring for evigt... og kommer aldrig videre! Når jeg putter Vista DVD'en i, loader den også bare Windows logon billede og kommer ikke videre... jeg ANER ikke hvad der er dødt...

søndag, 28. december 2008, 01:00

PS til PC skærm

Jamen det har den jo ikke....

søndag, 28. december 2008, 00:29

PS til PC skærm

cool, altså lyden.. jeg har en seperat forstærker som min PC går ind i.. er det ligeledes med en PS3? - at du har en indgang til lyd, højre venstre osv? eller er der en enkelt jack indgang?

lørdag, 27. december 2008, 23:54

PS til PC skærm

Cool- det vil jeg lige kigge op på, mange tak!

lørdag, 27. december 2008, 23:31

PS til PC skærm

Haløjsa, Jeg har købt en PS3 som jeg får leveret i løbet af næste uge, jeg har ingen flatscreen så vil bruge min PC skærm! ( Samsung 226BW ) , ps- skærmen er HDCP ready.. Hvilket xtra kabel skal jeg købe til PS3'en for at tilslutte den til min PC skærm?? Eller skal jeg slet ikke xtra bestille noget? :-) Tak på forhånd, og håber alle havde en god jul. /Nicklas

torsdag, 13. november 2008, 15:44

Directx 10!!!

ej men hør nu lige her. Måske forklare jeg mig extremt dårligt hér. Jeg har vista, selvfølgelig er DX10 med, men skal opdateres med tiden da Microsoft udvikler det. Nej jeg kan ikke installere opdateringer til Age of Conan uden at have denne nye Directx 10 inde, da spillet automatisk detekter min Vista. Men det ser ikke ud til at nogen har lign problemer med ikke at kunne installere DXbwebinstalleren. Jeg henvender mig til Microsoft instead. /Nicklas

onsdag, 12. november 2008, 23:55

SV: SV: Directx 10!!!

a hva? ....... Ja det er jeg godt klar over! - det er jo ikke det problemet er.

onsdag, 12. november 2008, 21:52

Directx 10!!!

Haløj Da AOC lige har updated skal jeg hente den seneste ver. af DX10 Dette kan jeg ikke, når jeg har hentet DX10 installer fra Microsoft og kører den, får jeg en medd. i hovedet "setup couldnt not downlaod the file, please retry later or check your network connection" Nogen der ved noget om dette? lign probs eller noget? . Tak på forhånd - Nicklas

søndag, 19. oktober 2008, 16:27

Dreamweaver link hjælp

jamen for satan da, så fatter den jo noget :-) Mange tak! - så må jeg fedte lidt med at få alt flyttet korrekt :-D

søndag, 19. oktober 2008, 16:23

Dreamweaver link hjælp

ja det er faktisk der jeg også har spekuleret lidt! - for nej, det gør de ikke, og jeg har rodet som en gal for at finde ud af om man kunne ligge dem derud (lige nu ligger de inde i en mappe på webhotellet, ligesom de gør lokalt) men jeg har slet ikke kunne finde ud af at flytte dem. - De SKAL måske altid ligge i roden af webhotellet, før hjemmesiden funger?

søndag, 19. oktober 2008, 16:18

Dreamweaver link hjælp

Yeah, det er præcis det jeg gør. Og forbindelsen er oprettet til FTP osv, men når den har "puttet" færdigt, så funger siden stadig ikke. - det der undrer mig.

søndag, 19. oktober 2008, 15:58

Dreamweaver link hjælp

Altså jeg har overført alle filerne til Remote serveren osvosv, og jeg er connected til den og alt det der.. Men jeg kan ingen steder finde hvor jeg ligesom kan sige "overfør til nettet" eller "åben" eller ngoet, så alle kan se siden! nogen forslag? som sagt er alt overført til remote serveren hos One.com, og der er forbindelse til den.

søndag, 19. oktober 2008, 13:25

Dreamweaver link hjælp

Det er også CS3 jeg har, rigtig fedt! mange mange tak for hjælpen! Da det nu er 4 måneder siden jeg havde dette program åbent så har jeg også glippet en anden ting, lidt vigtigt.... Hvordan man ligger sin hjemmeside ud på nettet fra DreamWeaver. jeg er helt sikker på det var inde fra DW jeg gjorde det sidst nemlig! Måske du også kunne hjælpe mig med det? 1000 tak på forhånd, endnu en gang.

søndag, 19. oktober 2008, 11:37

Dreamweaver link hjælp

Nå, ja, selvfølgelig!....

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.