Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 953.

søndag, 4. maj 2014, 20:11

Forfatter: Eth0

Projekt *KILDE* HAF XB

Jeg har idag fået samlet alle rørene og hældt vand på. DOG med det resultat at jeg har en fittings der er utæt. dette har så resulteret i at jeg har valgt at gå så meget bort fra EK 45 Graders vinklerne da jeg slet ikke har tillid til dem da jeg har 4 der er utæt. jeg har istedet måtte bestille nogle 90 graders og ændre lidt på designet. og de kommer først engang i næste uge. men i får da lige et par billeder af hvordan det ser ud nu. må selv indrømme det ser sku sprøt ud og så lige et billede a...

torsdag, 1. maj 2014, 17:25

Projekt *KILDE* HAF XB

Hej igen jeg beklager rigtig meget der ikke er sket mere i build loggen. men pga. arbejde og div konfirmationer har jeg slet ikke haft tid til at lave noget. dog har jeg de sidste par dage lavet lidt så her kommer en lille update. og projektet er ved at være færdigt for nu. dog mangler jeg stadig min fan controler som åbenbart hænger fast i et transport bånd et sted.. da jeg døjede med at styre røret når jeg bukker det har den gamle lidt opfundet denne smarte holder så er det meget nemmere at st...

søndag, 16. marts 2014, 21:12

Projekt *KILDE* HAF XB

Så kommer der lige en lille update igen!! jeg faldt desværre i fælden lørdag. Titanfall er udkommet, så det sku prøves (4 timer i streg.. ) men jeg fik tiden idag til at gå med at sleeve lidt. og valgte lige at lave en serie om hvordan jeg har fundet min nemmeste måde at gøre det på. så her er lidt billeder. Kablet som det ser ud på en corsair HX1050 fårst fjerner med krympflexen og den strips i hver ende. så bruger man et moolex tool til at tage stikket ud med så er stikket ude. så lavede jeg l...

fredag, 14. marts 2014, 14:28

Projekt *KILDE* HAF XB

Build log #4 Så fik jeg endelig gang i projektet efter en del arbejde og ventet fra levereandøren. men så kom dagen hvor de første dele kom. og ja!. man har selfølgelig ikke købt nok. så har bestilt det mere jeg mangler. men her er lidt billeder af det seneste der er sket. LED er blevet limet fast på fronten. vil gerne have skiftet farven på power knappen samt HDD dioden. det var dog ikke så nemt som jeg troede idet selve knappen er lavet inden den er loddt på boarded. så løsningen blev en ved s...

fredag, 21. februar 2014, 23:53

kabinet

Hey i følge linke er det fra EU så derfor ingen moms eller told og prisen er i bund efter min mening. http://www.cmstore.eu/cases/haf/haf-xb/haf-xb-toppanels/

søndag, 16. februar 2014, 23:26

Projekt *KILDE* HAF XB

Build log #3 Så kom jeg endelig igang igen efter en lille pause. pausen skyldes arbejde samt lidt økonomi problemer. men er stille gået igang igen og det var hvad det blev til denne omgang Jeg kasserede den plade jeg selv lavede og fik en god ven til at CNC skære en til mig. dog var det tætteste på sort de havde på arbejde denne her. dog er det slet ikke så tydeligt i virkeligheden. det er blitzen. Han lavede også lidt en grill til under kabinettet til mig. en stor tak til ham. Vinduet skal skær...

lørdag, 15. februar 2014, 23:10

Projekt *KILDE* HAF XB

Citeret fra "BPM" gået helt i stå ? Hey. desværre er jeg gådt lidt istå pga økonomien er skredet lidt pga privaten. dog har jeg været lidt igang i weekenden og der vil komme lidt billeder senere når jeg er færdig :-) men helt i stå går det aldrig.!!

mandag, 27. januar 2014, 20:29

Projekt *KILDE* HAF XB

#build log 3 så blev det weekend igen. dog var den plaget af fødelsdags gæster hele weekend. kunne dog snige mig hjem til den gamle Søndag eftermiddag og lave lidt på trods at det massive snevejr som plager nordjylland lige PT. men denne weekend fik jeg lavet noget af det sidste skærearbejde. og da jeg arbejder rimelig meget og kun kommer hjem i værkstedet i weekend går det lidt langsomt her i starten. her er lidt billeder af weekendens opnåelse. De indledene øvelser laves på at skære bunden ud....

mandag, 20. januar 2014, 22:37

Projekt *KILDE* HAF XB

Citeret fra "Garfield" Citeret fra "shtennek" Det ser godt ud! Glæder mig til at se mere! Citeret fra "jesper101996" Hvordan er kabinettet at arbejde med? For har selv to gange arbejdet med CM kabinet og begge gange var jeg skuffet. Sendt fra min SM-N9005 Jeg er heller ikke videre imponeret over det. Har det som kabinet til mit X79 test-setup. Det er ikke alle USB porte bagpå jeg kan bruge, da bundkortet lige sidder en tand for højt på bundkortbakken. Dertil kan jeg ikke få min PSU ud fra kabin...

mandag, 20. januar 2014, 20:24

Buildlog #1 20-1-2014

så fik jeg skudt gang i projektet trods det massive snevejr der er over nordjylland lige nu. trodsede mig ud i sneen og hjem til min "lokale" værksted for at begynde. dog gik der mere tænketid end arbejdstid i denne weekend. her er et par billederne af projektet Her skal det meste af projektet foregå. hjemme ved min Far. som har dette vidunderlige værksted hvor alt kan laves. Sku der blive behov for et omjekt der skal drejes klare vi også den. 5.25" samt Hotswap afmonteres da der ikke er plads t...

fredag, 17. januar 2014, 11:20

Projekt *KILDE* HAF XB

Citeret fra "jesper101996" Hvordan er kabinettet at arbejde med? For har selv to gange arbejdet med CM kabinet og begge gange var jeg skuffet. Sendt fra min SM-N9005 indtil videre virker det rimlig stabilt og robust. håber dog det bliver ved med at være det selvom jeg skal have det meste af indmaden ud. men det må komme and på en prøve Mark.

torsdag, 16. januar 2014, 23:19

Projekt *KILDE* HAF XB

Så er jeg så småt gået igang med mit første rigtig projekt. navnet har jeg valgt at sku være *KILDE* da det er mit efternavn og er forholdsvis unikt.. projektet er et lille projekt på flere punkter, at anvende et lille kabinet, lave lidt om på kabinettet samt det ikke må larme mere end højst nødvendig. jeg har gjort mig de fleste tanker om projektet dog bliver mange af dem nok ændret inden jeg er færdig så vil ikke afsløre for meget projektet er helt sponsor frit så derfor kan jeg gå tid imellem...

lørdag, 4. januar 2014, 13:42

Køling af pc.

Hejsaa jeg er igang med lidt costum køling af maskineriet. jeg har de sidste mange år anvendt vandkøling og være meget tilfreds med dette. MEN. nu har jeg fået denne gode ide (synste jeg selv :-) ) at jeg vil prøve at anvende Peltier elementer. jeg har idag køling på - Cpu, ram, chipset, regulator(mb) og dertil er der en 2x120mm radiator samt en mellemstor passiv radiator. der er koblet en EK pumpe samt et EK beholder til. jeg vil så efter pumpen før den når til CPUen som er det første efter pum...

torsdag, 24. oktober 2013, 23:32

Ram problem + ny graffikkort.

Hey. jeg har 2 spørgsmål. så her kommer de 1: jeg har denne evige døje med at jeg kun kan se 24 Gb af mine 32 GB ram. jeg har slået XMP til og gjort alt hvad jeg kan for at løse problemet. i windows står der kun 24 GB. åbner jeg CPU-Z skriver den godtnok 32 gb samt de køre 1600 mhz (800mhz) men hvad vil dette så sige? jeg har 32 og kan bruge dem eller? jeg køre Windows 8.1 pro samt jeg er lidt i tvivl på hvad jeg skal sætte min CPU VCCSA voltage på. mine ram er på 1.5 V. skal den så også stå på ...

torsdag, 1. august 2013, 15:51

Computer starter ikke op

Hey igen det glemte jeg at sige. jeg har også skiftet PSU'en til en Corsair HX1050 som var sprit ny og den levere spændingerne helt perfekte. så tror heller ikke det er den det er galt med.

onsdag, 31. juli 2013, 18:12

Computer starter ikke op

Hey døjer lidt med min pc. spec. Intel I7 3930K Asus Rampage IV extreme Corsair Dominator 1866 mhz 16GB Gainward GTX 680 Phantom x 2 stk Samsung 840 256 GB SSD jeg døjer og har døjet en del med den. når jeg starter den op kommer der intet billede. den køre i 10-15 sek og slukker derefter i 4-5 sek. så starter den op igen. og nogle gange gør den det 2 gange før der kommer billede og den starter og så køre alt fint. andre gange skal jeg hive 230V stikket ud i noget tid og så prøve igen. jeg skifte...

mandag, 7. januar 2013, 19:29

Nyt grej

Citeret fra "Henrik-" Kører selv med Samsung 830 serien, og er super tilfreds .... Deres nye 840 256GB koster hvis ~1400 kr og Pro udgaven koster ~1750 kr hvilket jeg nok personligt havde ofret med det setup du kører med. Er det de nye Corsair Dominator du tænker på ? http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=755451 Rigtig lækre ram, men syntes også godt man man betaler for dem. 4x4 1866MHz CL9 koster 1299 kr, hvor at 4x4 1866MHz CL9 fra G.Skill koster 800 kr. http://www.memoryc.com/computermemory/d...

mandag, 7. januar 2013, 16:56

Nyt grej

Hey står og har fået lidt penge til overs. de skal bruges på lidt nyt til computeren. jeg er ude i jeg skal have skiftet ramene og til en ny og større SSD. Jeg har en 3-4000 kr til dette jeg har overvejet samsung 940 256 Gb. men ved ikke? og rammene har jeg overvejet dominator ram da jeg kan få komplet vandkøling/ udbygget det jeg har. men hvad ville i foreslå? har Intel I7 3930K Asus Rampage IV extreme GTX 680 x2

onsdag, 28. november 2012, 17:13

NY ssd

Hey skal ud og have ny SSD da den gamle Intel serie 320 er for lille.. jeg er ude i at jeg endten skal have en 240/256 gb som jeg deler op eller 2 x 120.. hvor jeg har windåse på en og spil på den anden. budgettet er en omkring 2 kilo. billigere gør ikke noget. den skal selv være med SATA 3. den skal sættes samme med. Intel I7 3930K @ 4.4 ghz Corsair veangence 16 GB 1600 mhz. Asus rampage IV extreme Gainward Phantom GTX 680 x 2 Corsair HX1050.

onsdag, 5. september 2012, 22:14

temp problemer 3930K

Citeret fra "Simon Bay" Hvad siger din Bios, og er den opdateret? altså den følger ca tror jeg. altså det er jo ikke nemt at se når jeg først skal genstarte så er tempen faldet + det jo er i total idle mode. men køre version 2105. og kan se det er den nyeste.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.