Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 20.

lørdag, 2. januar 2010, 20:05

Forfatter: Mai

Søger test-personer der er særligt Apple interesseret.

Hejsa. Jeg går på Multimedie designer uddannelsen på 2. semester og skal til eksamen om 14 dage. I min gruppe har vi lavet en hjemmeside hvor vi simulerer, at det er firmaet Apple, der er afsenderen. Den primære målgruppe er ejere af et Apple produkt mellem 20 - 29 år og jeg skal bruge mellem 2 - 8 test personer i den målgruppe der vil gå hjemmesiden igennem for derefter at svare på et spørgeskema. Til min individuelle eksamen vil jeg snakke om målgruppe valg og den bruger test jeg laver på hjem...

mandag, 22. december 2008, 13:50

Grafisk design site

oki tak, det vil jeg kigge på. Jeg har lavet et nyt forslag igen. Jeg kan ikke bare lave en side uden bare lidt for øjet. Det SKAL sgu se lækkert ud. Jeg kan ikke bare sætte et forum ind og det dét. der skal sgu være NOGET...det er bare min mening. http://duddimai.dk/Diverse/yourdesigns.dk/img/design.jpg Jeg synes selv dette er pænt dæmpet og vil ikke tage fokus fra de ting brugerne poster og er så tilfreds nu, at jeg tror det er dette her det skal være, men kom stadig gerne med input også selvo...

mandag, 22. december 2008, 12:11

Grafisk design site

årh, det er virkelig hårdt at høre sandheden...men godt i den sidste ende Hvad skal jeg gøre for at komme ud over det "private" og over på det professionelle plan? På et andet forum, fik jeg afvide at der ikke var nok farver og at en side som denne, skulle være en WOW oplevelse med en masse pang farver, hvorfor jeg lavede fanebladene i forskellige farver. Men jeg kan jo godt se i har ret, mere eller mindre. Jeg synes selv det er et flot design, men ja..nok ikke til formålet. Jeg prøver igen... o...

mandag, 22. december 2008, 11:56

Grafisk design site

Citeret Oprindeligt indlæg af Zjapper Lad mig give dig et råd - Hvis du vil vise ting frem, så lad resten af siden være 'ren'. Du køber heller ikke en ramme til dit nye billede i skrigende pink med flammer og lir ud over det hele, og hvis du gør har du ihvertfald haft muligheden for at lade være. Din side er såmænd ok, bare ikke til dit formål. Havde det været en personlig side, hvor du skulle fortælle om din urtehave og gårsdagens date havde det været ganske fint, men som et seriøst site funge...

mandag, 22. december 2008, 11:54

Grafisk design site

Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ Sry må holde macimuz syntes ikke det er et videre tiltalende design og jeg kommer lyn hurtigt til at tænke side der ikke er opdateret designet hænger for mig ikke sammen med det du vil ud med. Det virker ikke seriøst og professionelt nok. Jeg har lige skrevet en ny adresse til et nyt design, snakker du om det? eller snakker du om det første, som er det macimuz har kommenteret på?

søndag, 21. december 2008, 18:13

Grafisk design site

har lavet et nyt forslag. http://duddimai.dk/Diverse/yourdesigns.dk/ Synes selv det nye ser bedst ud. Men hvad siger i?

onsdag, 10. december 2008, 19:48

Grafisk design site

Ja, jeg sidder lige og retter lidt i skyggerne, det er bedre når de er dæmpede. Jeg startede egentlig ud med en rød farve, men det blev bare så tøset. Jeg er bange for, at der kommer formeget pang på farverne hvis jeg skruer op for dem... Den blå ude til højre som sidder fast i ringene, var egentlig for at sitet ikke skulle "vælte" når der var en menu ude i den anden side. derfor synes jeg den var nødvendig. Det skulle bare være et eller andet dér, men måske skulle jeg finde noget relevant at pl...

onsdag, 10. december 2008, 19:07

Grafisk design site

Du virker bare mere, teknisk minded end design minded. Specielt når du siger det skal være indholdet der holder værket. Der er ingen af delene der kan mangle i min verden. Det skal være 50/50 indhold og design. Designet er efter min opfattelse ligeså vigtigt som indholdet. Det er jo designet der gør, om folk mener de hører til dér som bruger eller om de ikke gør. Målgruppen skal være folk der primært arbejder med design, og som godt tør udfordre "reglerne" i fremstilling af design, fremfor at fø...

onsdag, 10. december 2008, 18:44

Grafisk design site

Jeg skal ikke bruge et gratis forum, så det er egentlig udelukket med sådan ét. Jeg tror det måske er fordi du ikke er målgruppen at du tænker som du gør, du synes det skal være stilrent uden grafik, og bare et forum alene, men bliver det ikke lidt kedeligt i længden? Dem jeg vil henvende mig til er folk der godt kan lide design med lidt edge, og som tør lave noget anderledes, end alle de stilrene sider der allerede findes. Jeg går normalt endnumere amok i mine designs, men ville prøve at lave n...

onsdag, 10. december 2008, 16:52

Grafisk design site

Nåh, er det virkelig så slemt? Hvad er det der ligner 90'er? Er 90'er ikke firkantede sider med dårlig grafik? Synes det var en hård dom, har du ikke nogle indput til hvad jeg så kan gøre for at gøre det mere 2009 agtigt??

onsdag, 10. december 2008, 16:08

Grafisk design site

Hey.. http://www.duddimai.dk/Diverse/mygraphicdesign/index.php Formål: Midtpunktet på siden bliver forummet, hvor man kan vise sine ting frem. give og få kritik. Der bliver også en masse om hjemmesider generelt, men målgruppen bliver folk der allerede godt kan selv. Det skal være stedet for ligesindet designere. Jeg har længe ledt efter et design forum, men det eneste danske der var, blev lukket ned, så nu laver jeg sgu et selv. Jeg har kun lavet designet, men inden jeg går for godt igang kunne ...

mandag, 3. november 2008, 13:45

Byt link med mig

Det skal jeg gøre... Der er ikke noget link til tweak

fredag, 31. oktober 2008, 12:16

Galleri på min hjemmeside HJÆLP

http://winged.info/project/gallery Dette er et php script og det er såååå nemt. Du smider dine billeder i en mappe og lægger dem op på din side og vupti.. Du kan se galleriet i action her: www.duddi.dk/foto.php Jeg har godt nok tilpasset mit en hel del. Jeg har selv oversat tekster til dansk osv. Hvis du ikke er hjemme i php og kan gennemskue koden lidt, kan det være en smule svært. Du kan kontakte mig gennem kontakt formularen på www.duddi.dk, hvis du vil have galleriet som jeg har tilpasset de...

fredag, 31. oktober 2008, 11:12

Byt link med mig

Hejsa. Jeg har lige re-designet min hjemmeside www.duddi.dk og jeg mangler en masse at bytte Q-links med og også tekst links. Det er ligemeget hvad din side handler om, bare dit Q-banner ikke er grimt og bevæger sig. Skriv en mail til mig fra www.duddi.dk hvis du vil bytte link mvh Duddi Mai

tirsdag, 30. september 2008, 12:04

photoshop problemer

Jeg kan måske hjælpe dig med dit sidste problem. Du kan ude i layer oversigten, flytte rundt på de forskellige layers og derpå ændre hvor de står i forhold til andre layers. Håber det var dét du mente

tirsdag, 30. september 2008, 11:56

login system til hjemmeside

Hvis du vil ofre lidt penge på det er newbie.dk en god idé. Det er en side der leverer services til hjemmesider. Deres færdige community system er med forum, login, profil og intern mail system. Det ret smart, jeg bruger det selv.

tirsdag, 20. maj 2008, 17:14

4 Billetter til comedy Zoo på lørdag.

Hejsa Desværre er jeg selv blevet forhindret. derfor sælges billetterne. Jeg har oprettet en qxl auktion www.qxl.dk/search/searchelse.asp?txtUser…Adv=1&catalog=1 Hvis der ikke er bud på billetterne inden i morgen kl 16:58 kan de stadig købes. Skriv en mail: duddimai@gmail.com mvh Mai

mandag, 5. november 2007, 13:36

Min side er ikke ens i IE og Firefox (help)

uuh mange tak Jeg synes at absolute er det jeg bedst kan arbejde med, men jeg var nød til at have noget på absolute og noget på relative, ellers virkede det ikke. Så jeg bruger egentlig begge dele, men jeg laver altid en container sætter altid dén til absolute. Jeg har også haft erfaringer med at z-index ikke virker med relative, men at den skal være absolute.

lørdag, 3. november 2007, 19:53

Så fik jeg det til at virke.. efter 4 timer GAAB Jeg kan ikke engang sige hvad jeg gjorde for jeg prøvede mig egentlig bare frem med posision og float, og tilsidst var den dér

fredag, 2. november 2007, 10:14

Hellow Jeg er igang med denne her side. http://www.duddimai.dk/rocksite/index.html Den er som den skal være i Firefox, men i IE laver den problemer. I IE går menuen udover bundbilledet, og det skal den ikke, den skal være under som den er det i firefox. Jeg kan ikke bare lave baggrundsbilledet om så det passer i størrelsen, da det er meningen, at når der kommer indhold der udvider tekst diven, at resten af menu billedet så skal komme frem, som om den var stoppet ned under bund billedet og nu kom...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.