Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 26.

mandag, 5. maj 2008, 17:29

Forfatter: equeone

Mutilate eller Combat i MH/BT?

ja det er da flot at du er prot tank i MH og BT /golfclap.. Men du er ikke rogue, så er din kommentar ikke = "ingenting"?? et forum med 20k+ posts og ingen endgame rogues, lol klart..

mandag, 5. maj 2008, 17:15

Den var nu heller ikke møntet på dig.. må indrømme at jeg syntes det er sjov, min post på druid tråden blir spammet og du er den eneste der replier på mit rigtige spørgsmål, siger det ikke lidt om dette forum?? men tester combat dagger senere, men tror dog at jeg holder mig til mutilate, idet at de andre combat sword rogue ikke kunne følge med igår.. Og endnu engang tak for dit svar.. /cheer

mandag, 5. maj 2008, 16:49

Druid balance. Hvornår?

Det sgu også fair nok.. Også kedligt at det endte i muder kastning.. Men som jeg har sagt flere gange nu... Så lavede jeg en reply hvorpå en eller anden druid følte sig totalt trådt på og gik emo og begyndte at svine mig.. sorry jeg ikke bare er typen der nikker og smiler når man disser mig, og sådan blir det aldrig.. har aldrig sagt at jeg er kongen eller nogen som helst, jeg havde et spørgsmål og lavede et par posts som I gik EMO over.. Posten har udviklet sig til noget jeg ikke i min vildeste...

mandag, 5. maj 2008, 16:40

græder i nu igen?? men tak for rådet.. prøver combat iaften i BT prøvede mutilate igår.. men de specs du har linket er stortset de samme som jeg har linket.. men mange tak ellers..

mandag, 5. maj 2008, 14:14

Ikke en eneste der ka svare på det.. Er her ingen endgame rogues eller hva?? Gætter på at tweak.dk´s Wow forum er fyldt med ZA og kara noobs så?? ikke eneste reply.. hahaah!! hvor er det weak.. nu hvor jeg alligevel er hadet herinde ka jeg sgu lige så godt slette min account.. ikke eneste der ka reply ang BT det siger lidt om det her forum.. hold jer til jeres casemods.. geeks

mandag, 5. maj 2008, 14:07

Druid balance. Hvornår?

Citeret Oprindeligt indlæg af nano Ad er det ikke på tide med en ferie til equeone? Jeg hader arto børn der fare vild på Tweak og tror de er konger ROFL!! ka være jeg tar min ferie i Thy.. har hørt at det er stedet hvis man vil stikke lidt på klumpen.. lad være med at reply to noget du ikke aner noget om bondeknold. Hva fanden er Arto?? en chat kanal hvor du hænger ud med dine 12 årige homies fra thy? Tbh er folk herinde så nærtagende så det er helt vildt, inten har i ikke noget Liv udenfor Wow...

lørdag, 3. maj 2008, 14:20

Druid balance. Hvornår?

i Citeret Du bliver sjovere og sjovere at læse, men kan se du har taget et lynkursus i tegnsætning for det ser meget bedre ud nu, man føler faktisk ikke sine glugger bliver for hårdt straffet hver gang man skal sku dine fortegnelser mere. Nu kan man ligefrem forstå hvad du siger. Men er glad for du kalder mig en knægt, for kan se på din profil vi er af samme alder Idet du whinede sådan over min tegnopsætning blev jeg jo nød til at ta mig sammen og sætte der rigtig op så du ikke blev helt forvirr...

fredag, 2. maj 2008, 17:50

Druid balance. Hvornår?

Ahh sorry mate.. vi lidt stiv igår da jeg skrev det.. tbh så jeg ikke at det var dig og ikke bubbi.. Det var ofc henvendt til bubbi da det var ham der gik emo over mit indlæg.. Men jeg er 100% enig i rigtig meget af det du siger, jeg oplever bare at DE moonkin jeg møder generalt er ret skod. Hvorpå feral og resto (især resto) er rigtig svære for en rogue at ta ned. Faktisk efter alt den diskusion startede har jeg faktisk testet det lidt på den server jeg spiller på (defias brotherhood) jeg duell...

fredag, 2. maj 2008, 04:32

Druid balance. Hvornår?

Jeg må sgu indrømme at jeg syntes det er utroligt.. Jeg laver en comment på en tråd om moonkin druid. jeg siger min personlige mening og fortæller at jeg endnu ikke har mødt en moonkin det var noget særlig. Hvorefter du begynder på dit jeg ka nakke din rogue blah blah barneting, og derfor jeg gættede at du var en knægt. Idet du tar en ligegyldig kommentar så meget til dig og du begynder at latterlige gøre det jeg skriver. Klart! så hopper jeg da med på vognen. Så bruger du din tid på at skrive e...

torsdag, 1. maj 2008, 22:27

Druid balance. Hvornår?

Citeret det laveste er nok at begynde at flame igen, og begynde at kalde folk børn.. Jeg vil sige ser man på alt det der bliver diskuteret i wow så er det sådan noget her.. folk er altid bedre end hinanden.. men hvis du ikke kan lide det spec som han syns han owner med, so be it.. den er ikke meget længere Flamer jeg stadig?? er han da ikke et barn?? for så ved jeg sgu ikke.. jeg er da totalt ligeglad om han er feral, resto eller noobkin.. men svin mig til fordi jeg siger min mening og jeg slår...

torsdag, 1. maj 2008, 22:24

Druid balance. Hvornår?

hahaha yeah det er sgu den gode griner.. Forum drama ftw!! piv piv

torsdag, 1. maj 2008, 22:08

Druid balance. Hvornår?

haha ja jeg ved ikke helt hva der sker med mine 4 posts i træk lol.. My bad.. Jeg syntes det er for sjovt at det her er blevet kørt så meget op. Jeg har ALDRIG sagt at rogues er de bedste eller noget i den retning.. Det eneste jeg har sagt at jeg syntes moonkin druids er et af de dårligeste specs ingame.. Jeg siger det og blir flamet af en eller anden lille knægt som jeg åbenbart gør ked af det men min kommentar... buhhuu.. Så man ka altså ikke sige sin mening herinde uden at der kommer en lille...

torsdag, 1. maj 2008, 21:46

Druid balance. Hvornår?

Citeret Oprindeligt indlæg af AcetaL Selvfølgelig ved han ikke hvad en support class er, han er jo rouge. Den class der kræver flest buffs fra dens party for at være på højde med andre, men ikke selv bringer noget som helst andet en damage. Og han går vel ud fra at balance pvp = http://youtube.com/watch?v=Z9G0PCEGNdU Ahh yeah forresten det staves rogue.. ikke rouge.. man skal da lære børn alt nu til dages og gi dem hva de vil ha hvis de blir ved med at plage.. Så lærte du også noget nyt idag ho...

torsdag, 1. maj 2008, 21:40

Druid balance. Hvornår?

hahaha!!! hvor er det dejligt med lidt flaming.. Det flot af du booster dine venner.. Men tbh burde du booste digselv.. Dit gear er jo ikke ligefrem imba på nogen måde.. og ka godt li du tar penge for at booste og deres team er under hva der er normalt for et ny startet team. Hehe du er vel nok en super booster Ahh yeah det er dejligt at være rogue, nul buffs.. og ja det er da klart at i support nabs græder lidt for i ka ikke lave dps.. mens rogue altid ligger i toppen. Men had ik mig for det.. ...

torsdag, 1. maj 2008, 14:14

FUN: Største noob moment - New

awwwhh det bare øv..kom faktisk også en gang til at sælge legs of living growth, jeg var sikker på jeg havde sat dem op til 700g.. så da de solgte på 1min blev and ret glad, men det falmede da jeg åbnede mail og så jeg havde skrevet 70g istedet for 700g.. well der var en druid der blev glad hehe..

onsdag, 30. april 2008, 20:38

Age of Conan

Jeg glæder mig sindsyg meget til Age of Conan.. Igår fik jeg da også et par preorder keys, så jeg ka starte med at spille det 2 maj.. Vi er en flok gamle Mmorpg venner der hook op og laver et guild, mange af de folk sad på Wow eller shadowbane før..

onsdag, 30. april 2008, 18:58

Druid balance. Hvornår?

Citeret Oprindeligt indlæg af SShadowS Citeret Oprindeligt indlæg af equeone Moonkin druids er bare så LOL.. jeg mener Feral druids vs min Rogue er semi svært.. Men moonkin er bare så latterlig nemt... Resto druids der ka finde udaf at spille og har rette pvp spec er bare en plain pain.. Folk der ikke aner hvad vi snakker om er bare så lol! Hvor kom PvP ind i billedet? Og ja, min boomkin ville sagtens kunne nuke din rogue i en 1v1, og i en 5v5 ville du ikke ane hvad der ramte dig. ROFL!!! du ko...

onsdag, 30. april 2008, 14:30

Realm hjælp

Defias Brotherhood er RP/Pvp er der er mange danskere også

onsdag, 30. april 2008, 14:24

Afhængig?

Da jeg grindede High warlord var jeg dybt afhænig.. jeg blev nød til at lave over 500.000 honor pr uge for at blive ved at stige i rank efter rank 10.. endte med at lave 750.000 honor om ugen for at få rank 14.. det var for sygt..

onsdag, 30. april 2008, 14:15

PVP peeps er i der?

Jeg har 100% Pvp freak.. har 3 lvl 70s som jeg Pvp´ér med High Warlord Cellar 70 rogue (95765 kill lifetime) Varx 70 mage (16535 kills) Welvet 70 warrior (21453 kills) Så et godt stykke over 100k kills på mine characters.. damn må få et liv...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.