Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 766.

mandag, 21. februar 2011, 22:14

Forfatter: PolluX^

S: 8800gt m. Zalman VF1000

Hey Jeg har et velfungerende Inno3d nvidia Geforce 8800gt 512mb PCI-Express grafikkort liggende. Det har kørt stabilt med en OC clock på 680/1000 de sidste par år, så det fortsætter det nok med lang tid endnu. Der er monteret en Zalman VF1000 som holder kortet på en behagelig temperatur. Derudover ligger jeg inde med et "nyere" AGP kort "Sapphire ATI Radeon HD3850. Dette smider jeg med i pakken til ovenstående højestbydende (hvis det har interesse) hbo 200+pp //Pollux

onsdag, 11. august 2010, 09:04

Samling af gammel stikkontakt - Hjælp!

Tak for svaret. Ok, så den "dut" jeg har i hånden hjælper ikke på at skruen er for kort, men grunden til at jeg opretter denne tråd er at de skruer er blevet brugt til at spænde kontakten til væggen, jeg havde bare haft den skruet af. Det er det jeg ikke fatter Men vil købe nogen længere, da jeg absolut ikke kan genbruge de eksisterende.

tirsdag, 10. august 2010, 23:24

Samling af gammel stikkontakt - Hjælp!

Hej guys Jeg ved godt det ikke ligefrem er problemstilling der ses så tit her på tweak, men jeg vil nu forsøge mig jeres ekspertråd alligevel. Og jeg er helt sikker på der er nogen der kender løsningen. Jeg er virkelig ikke den største elektriker-handyman. Derfor får i følgende billede at se og problemstilling: http://peecee.dk/upload/view/261532 Den skrue der ses til højre (der er naturligvis en mere i den anden side) er for kort til at blive skruet direkte ind i den grønne kærv i væggen. Og so...

tirsdag, 1. juni 2010, 00:50

Online køb af barberblade/skraber

Hey guys Jeg er godt træt af at bruge unødvendig tid og for mange penge på at finde tilbud på Gilettes kvalitets skrabere i diverse fysiske butikker. Derfor ville jeg høre om nogen af jer har erfaringer med køb af ligende kvalitets skrabere på nettet? Det jeg primært søger er naturligvis en skraber hvor hovedet kan skiftes og hvor disse hoveder kan købes i økonomikøb. Anybody ? På forhånd tak

søndag, 9. maj 2010, 22:52

Hvad hedder filmen?

Det var "The Beastmaster" fra 1982 jeg søgte, har endelig fundet den. Lukker tråd

søndag, 9. maj 2010, 00:04

Hvad hedder filmen?

Hej guys Jeg sidder med et nostalgisk barndoms minde som jeg gerne vil genopleve. Da jeg var barn ca. 1992-4 så jeg en film som efter hvad jeg husker lignede en film fra 1975-85. Men er ikke sikker. Filmens omgivelser, stemning og tidsalder minder meget om den i gamle Conan eller Red Sonja. Hovedpersonen er "manden med dyrene" (Troede dengang den hed "manden med dyrene" men det er hvist ikke tilfældet) som har en loyal ørn som han kan sende ud og derved se ud af ørnens øjne. Tror også han havde ...

søndag, 2. maj 2010, 20:19

Bandwidth Monitor der kan tracke hver enkelt programs traffik

Sorry jeg var lige for hurtig der.. windows Resource Monitor kan vise lige præcis det jeg mangler.. så jeg lukker tråden igen.

søndag, 2. maj 2010, 20:16

Bandwidth Monitor der kan tracke hver enkelt programs traffik

Hey guys Jeg søger et program som skal kunne i real-time holde øje med hvor meget båndbredde hver program på min computer måtte bruge. Egentlig bare det windows task manager viser under networking bare lige med den ovenstående funktion. Anybody ? På forhånd tak

fredag, 30. april 2010, 13:53

Skype + spil

Dette er desværre ikke løsningen i de to tilfælde jeg sidder med

fredag, 30. april 2010, 13:03

Skype + spil

Min bror og en anden bekendt har samme problem, problemet lader til at være et steam / skype problem, da det kun er spil er startes den vej igennem der forårsager dette problem. Men en løsning har jeg desværre ikke, så jeg er med på en lytter.

tirsdag, 2. marts 2010, 22:22

Bedste og billigeste sted at købe DVD skiver?

Hey guys Hvad jeg nu skulle købe 50-100stk DVD-r skiver i standard kvalitet, hvos skulle jeg så købe disse. Kort fortalt, hvilke webshops bruger i til køb af brændbare medier? Gerne udenlandske også

tirsdag, 2. februar 2010, 21:03

Bedste grafikkort på lager lige nu! ?

Hey guys Jeg SKAL havde bestilt nyt hardware idag, og det ser ud til at alt hvad der hedder ATI 5850 eller 5770 for den sags skyld er udsolgt og først på lager om mindst 10 dage.. Er der nogen der kender til steder de har 5850 på lager ? eller er der en der vil scanne edbpriser igennem på 2sek og sige at "det her er værd at købe, og det er på lager !" Jeg har 2k at gøre godt med. På forhånd tak

mandag, 25. januar 2010, 11:20

Ny computer setup

Citeret Oprindeligt indlæg af BPM hvorfor så dyre ram når du kan købe nogen som er næsten 300,- billigere og du vil ikk kunne mærke forskel... Hvilke klodser kunne det være?

mandag, 25. januar 2010, 00:23

Ny computer setup

Jeg er med på en lytter er selv ved at investere i stort set samme system og kunne ligeledes godt bruge lidt mere bekræftelse af at det er det "rigtige" man har valgt

lørdag, 23. januar 2010, 21:08

Bedste gamer-rig til 8k? ingen overclock!

Citeret Oprindeligt indlæg af puma99dk| jeg havde taget det her sæt hvis jeg skulle ha LGA1156 Gigabyte GA-P55A-UD3 (har USB3.0 & SATA3.0) el. Gigabyte GA-P55-UD4 også det her sæt Mushkin ram Mushkin SilverLine 2x2GB PC3-10666 Det ser godt ud puma, tror det er det jeg vil gå efter, medmindre der er andre der mener der er bedre alternativer ? Citeret Oprindeligt indlæg af puma99dk| men sorry for OT, hvorfor ik bare evt. få noget bedre køling til din nuværende CPU og så clock den og køb et nyt GF...

lørdag, 23. januar 2010, 14:35

Okay hvis jeg nu skiftede cpu til Intetl Core i7 I7-860 8 MB LGA1156 og skulle finde et passende MB og RAM hvad kunne man anbefale hvis det også måtte koste noget mere end det asrock og kingson ram ?

lørdag, 23. januar 2010, 12:30

Hey guys Jeg er ved at samle en pure gamer pc til brormand. Da jeg overhovedet ikke er opdateret hvad angår bedste hardware på markedet har jeg sådan set forholdt mig til hvad denne guide siger Bit-tech guide til pc køb og hvad der nu engang var mest populært på edbpriser. Budgettet lyder på 8k for alt eksklusive case, køler og dvddrev. Grunden til jeg primært søger hjælp er at denne maskine ikke skal overclockes overhovedet og det er jo ofte overclockningsvenlige produkter der er populære. Nå m...

fredag, 22. januar 2010, 12:27

Overflod af "hjælp til ny pc" tråde, er der et alternativ ?

Citeret Oprindeligt indlæg af Ebo Bit-tech.net laver en købsguide hver måned i 3 katagorier, highend, middle og budget, og under katagorier, så du kan se lidt om hvor bang for the buck er. http://www.bit-tech.net/hardware/buyers-…-january-2010/1 Perfekt, lige det jeg tænkte på. Tak for tippet

torsdag, 21. januar 2010, 22:56

Overflod af "hjælp til ny pc" tråde, er der et alternativ ?

Hey guys Jeg står selv i den situation at jeg mangler hjælp til valg af ny gamer pc. Men jeg kan næsten ik få mig selv til at lave en ny tråd omhandlende mine ønsker til pc'en. Og derfor har jeg valgt at skåne jer for en lignende tråd (indtil videre ) og i stedet høre om noget lidt inden for samme kategori. Findes der ikke sites på nettet (ikke nødvendigvis danske) hvor garvede pcsammensættere har oprettet nogen sammensætninger de anbefaler til andre. F.eks "klik her hvis du søger "bedst for pen...

søndag, 3. januar 2010, 19:18

Browser Fight!

Chrome af den useriøse simple grund at den udnytter skærmbilledet mest effektivt.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.