Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 22. februar 2018, 00:50

Forfatter: AT0MAC

Killer Panda - Z370 X Code

et par updates fra idag, nu skal jeg i seng I don't think I have mentioned it, this build is only financed by me, no sponsors. So at every decision I have to make the right choice as I can't afford to make mistakes. So I am back to the drawing board, or boards. I'm drawing on my phone when I commute I draw at work I mock up at home and I'm about to get back into SketchUp for some more 3D modeling. I think I have found a way, a combination of all this planning, will do a 3D drawing soon to make s...

fredag, 16. februar 2018, 22:32

En lille update, igen får i den på engelsk da klokken som altid er blevet mange og jeg er for træt til at oversætte retur: Some of you might know I'm a little Sketchup addicted... I admit that... But nothing beats real life 3D! I now have so many parts I can try out some of my ideas in real, one of being - should I use push or pull on the radiator fans?? No doubt it would look nicest with pull, but I imagine I would be getting a little better airflow in push mode... Also, if I do push and place ...

onsdag, 14. februar 2018, 21:11

Citeret fra "HerrMansen" Bliver spændende at se delene sammen. Ja enig Jeg er lige pt syg pga det åndsvage vintervejr så der er ikke sket så meget, men her en lille update jeg endnu engang ikke orker at oversætte retur til dansk: about a week has passed and not much have happened because I'm currently struck by a annoying case of winter flu. It's been snowing here the past many days and my kids have been un-well so of course its also hitting me. energy levels are really low, so even that i have...

tirsdag, 6. februar 2018, 23:27

Jeg ender altid ud i at poste ret sent på dagen så jeg er rimelig træt. Undskyld men I får altså lige endnu en original engelsk post fordi jeg ikke orker at oversætte til dansk. Jeg tænker og taler i min dagligdag mere på engelsk så det virker efterhånden mere naturligt for mig at skrive det end dansk, sorry bare with me I'm hoping I can soon start actual work, but there are quite many pieces going into this and still packages to pick up. Today something interesting arrived: * Thermal paste, Hyd...

fredag, 2. februar 2018, 19:57

Jeg er træt idag, så I får altså den uredigerede engelske update jeg lige har postet på de andre sider: Well, this build is certainly a situation of old dog, new tricks. I learned something new today. I wrote a email to Highflow.nl were I have bought the radiator from. Just to be sure if the strange looking threads was a RMA or not. Got an answer back that this totally looks like the brazing technique Hardware Labs use to join pieces together, like to make the threads stick to the tank, and is n...

onsdag, 31. januar 2018, 19:17

Endnu en dag, endnu en pakke: Laing DDC 18W 3-pin controlled 12volt pumpe, EK XTOP Alphacool metal base Se længere forklaringer på hvorfor lige de deler er valgt ved at kigge på en af de udenlandske sider (gider ikke skrive det hele igen på dansk, srry)

mandag, 29. januar 2018, 20:53

Jeg har ikke vist mine front panel forlængere fra ShakMods i hvid og sort for at følge temaet hele vejen igennem. Her er også kasserne fra mine 2 Halos Lux fan frames. Udover det, der kom en pakke fra Alphacool idag. Jeg skriver ikke meget om det her men kig med på de udenlandske sider, ellers får I bare billederne her Cape Corp Coolplex HF Metal 10 Jeg vender tilbage med flere updates når der sker nyt på byggepladsen

søndag, 28. januar 2018, 22:13

Jeg har lige taget chancen og bestilt en 2.sortering CPU block. Watercool Heatkiller IV Pro med matchende backplate for bedre køling og nemmere installation, et sleeved extension cable til min DDC pumpe som er på vej, Hydronaut kølepasta fordi jeg efterhånden er rigtig træt af den mudrede Kryonaut. Prisen er lidt på den høje side, men egentlig ikke når man ser på hvilken kvalitet det hele er.

søndag, 28. januar 2018, 14:27

Jeg har lige opdateret på de andre sider, men I får den korte udgave her. Det er i det her rum det hele sker, der er 5 stationære computere og 1 bærbar alle sat til samme skærm/tastatur/lyd. En af de udfordringer der er i det setup er at finde et kabinet som passer ind i skabet hvor computeren står, men Lian Li PC-V33 passer perfekt. Det er et lidt sjældent kabinet, så her får du lige lidt billeder af hvad jeg arbejder med: Front Bag Side Top Der er ikke nogen egentlig hdd holder, så jeg skal mo...

lørdag, 27. januar 2018, 22:58

Citeret fra "HerrMansen" Fedt projekt. Tak Det er godtnok ikke mange projekter der længere er på tweak, det er da en skam så tænkte jeg også ville dele det her med mine fellow danskere

lørdag, 27. januar 2018, 22:45

jeg købte mit grafikkort den 10. december 2016 før mining og priser gik bananas. for at vise en af mine udfordringer får I lige et billede her fra dengang, det her kort er enormt, jeg har ikke specielt små arme men bare et gigantisk grafikkort:

lørdag, 27. januar 2018, 22:42

Kabinettet er forresten det rimeligt sjældne Lian Li PC-V33. Et firkantet cube kabinet som ikke er specielt egnet til byggeri som det her, men det er nu engang det kabinet jeg har og vil ikke skifte det ud. Billede af bundkortet, high-end fra Asus: Min CPU, en særlig udgave af 8600K garanteret til 5GHz på alle kerner med 2 års garanti fra der8auer Da jeg pakkede kortet ud og installerede CPU lavede jeg en lille video, kunne ikke finde nogen andre på det tidspunkt med det her bundkort. Filmen er ...

lørdag, 27. januar 2018, 22:37

Jeg har de sidste 3 måneder været ved at planlægge hvordan min gaming PC skal være i 2018. Dele er ved at blive bestilt og det hele er ved at blive en realitet. Lets get on with it! Sådan som det ser ud lige nu ligner det ligner det mest af alt elektronik skrot: Som det kan ses på billedet, så bygges computeren inde i et skab, skabet ser nogenlunde ud som sådan her: Jeg prøver altid alting af først i SKetchUp, men har givet lidt op nu og er bare begyndt at bestille det jeg forventer der kan være...

onsdag, 3. januar 2018, 19:15

V: Zotac Amp Extreme GTX1070

tak for budet, jeg tænker over hvad jeg vil

tirsdag, 2. januar 2018, 21:20

V: Zotac Amp Extreme GTX1070

Jeg har et Zotac Amp Extreme GTX1070 men har haft det siden launch og tænker at prøve noget nyt. Hvad kan jeg forvente at sælge sådan et til? Det er det nok mest stille GTX1070 på markedet da det har den nok største køler og er et fantastisk kort, fejler absolut intet. Zotac link købt 08-12-2016, så ikke helt siden launch men et par måneder efter. kvittering har jeg digitalt. ikke-ryger hjem og computeren står i et skab 1½ meter over gulvet så det på ingen måde er nogen problemer med støv. det e...

tirsdag, 26. december 2017, 23:56

S: solgt** Silverstone DS380 NAS kabinet

Citeret fra "PsyCho" Kontakt mig gerne på Kenneth@takk.dk Jeg vil gerne købe det af dig =) jeg har egentlig en køber men skal først mødes med ham på den anden side nytår. hvis han springer fra skal jeg nok have dig i tankerne

tirsdag, 26. december 2017, 23:52

S: solgt** ASRock Z170M Extreme4 microATX bundkort

Citeret fra "Kaalund" Citeret fra "AT0MAC" kan afhentes i Køge eller leveres til København uden merpris, ellers pp. No matter what vil jeg gerne købe det til prisen plus porto jeg ved ikke om det har en bios der understøtter kaby lake da jeg ikke selv har brugt den til det. men kan se der findes både en 7.10 og 7.20 bios som giver kaby lake support på det, jeg kan bare ikke da jeg har solgt min 6500 cpu

tirsdag, 19. december 2017, 21:05

S: solgt** ASRock Z170M Extreme4 microATX bundkort

kan afhentes i Køge eller leveres til København uden merpris, ellers pp.

tirsdag, 19. december 2017, 21:03

S: solgt** Silverstone DS380 NAS kabinet

Citeret fra "Michael8960" Har du evt en sfx psu og noget mitx der kan indgå i en samlet handle? desværre, de bliver brugt i et andet build nu og ikke til salg

lørdag, 16. december 2017, 21:22

Nyt Hbo

jeg har forresten fundet nøglen til døren så nu er det komplet

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.