Søg i resultater

Søg i resultater 1-9 af 9.

torsdag, 2. oktober 2008, 18:47

Forfatter: Ablaze^

Videor over på iphone

Den ene er lukket.. Kunne i evt hjælpe?

torsdag, 2. oktober 2008, 18:46

videor over på iphone

Lukket!

torsdag, 2. oktober 2008, 18:45

videor over på iphone

Ja, sry.. - Så er den lukket

torsdag, 2. oktober 2008, 16:22

Videor over på iphone

Heey Tweakers Jeg har lige så lige købt en splinterny iphone 3g 8gb, som jeg meget meget gerne vil have film over på, men det virker bare ikke. jeg har converted filerne om til mpeg, mp4 filer og smidt dem over i film mappen i itunes. men så når jeg har sync og taget iphone ud, så viser den stadig intet, der kommer over ikke noget frem inde i film.. - Tak på forhånd

torsdag, 2. oktober 2008, 16:16

videor over på iphone

Heey Tweakers Jeg har lige så lige købt en splinterny iphone 3g 8gb, som jeg meget meget gerne vil have film over på, men det virker bare ikke. jeg har converted filerne om til mpeg, mp4 filer og smidt dem over i film mappen i itunes. men så når jeg har sync og taget iphone ud, så viser den stadig intet, der kommer over ikke noget frem inde i film.. - Tak på forhånd

fredag, 19. september 2008, 19:11

fps drops

Ja, har jeg også prøvet, virker stadig i kke

fredag, 19. september 2008, 18:31

cs fryser ?!

den er lige blevet gjort rent

fredag, 19. september 2008, 17:54

fps drops

jeg har gjort alt hvad der står i min magt, men hvad hjælper det? INTET! .. Jeg kan bare ikke få min comp op kører 100fps stabilt, den springer fra 60. til 99 konstant, fatter det virkelig ikke. nogen der har nogen råd?

fredag, 19. september 2008, 16:35

cs fryser ?!

Hey. Nu har jeg snart spillet cs i over 3år, og lige har før nylig er det begyndte og fryse ingame når jeg har spillet et par runder, har ingen ide om hvad det kunne være. - Nogen der kan hjælpe?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.