Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 94.

onsdag, 22. februar 2017, 17:00

Forfatter: Masoz

Så vild er AMD Ryzen 7 1700X

Og her er lidt mere hype! Linus har lagt en video op fra et Ryzen event! https://www.youtube.com/watch?v=3rUndzpdo1I

fredag, 30. september 2016, 09:49

Vind med Tweak.dk - MSI og Ubisoft

1. Airflow Control Technology 2. 22%

torsdag, 26. november 2015, 21:15

Konkurrence - Vind et grafikkort med MSI og Tweak.dk

1. De kører ikke når temperaturen er under 50 grader celsius 2. Torx Fan

lørdag, 21. november 2015, 00:09

GTX 970 vs. R9-390

Køb 390, bare for at støtte AMD i deres hårde tid! Men spøg til side, så tror jeg du vil finde dit svar via nogle reviews Og ellers vil du jo kunne nyde bedre af de 8gb Vram, hvis du kører i 4k opløsning

torsdag, 8. oktober 2015, 20:50

Star Wars Battlefront, er ude i BETA

Så er spillet prøvet, og det var da sjovt nok de første par timer at rende rundt med blasters og skyde, og med alle de lyde der nu hører til Star Wars, som gør det fedt, men det var så også det sådan set Efter kort tid føler man bare at man har prøvet det der er, og det nok ikke har mere at byde på Jeg sparer nok mine penge på det spil lige pt

mandag, 28. september 2015, 16:49

Rainbow Six Siege uden singleplayer mode

Det spil siger mig nu heller ikke så meget :o Det er blevet for fast-paced!

onsdag, 24. juni 2015, 17:08

Her er alle anmeldelserne af AMD's nye Fury X grafikkort

Jeg er heller ikke særlig imponeret AMD havde fået det hypet op til at det kunne mere? De bliver nok nødt til at sænke prisen på det kort, hvis de vil have solgt nogle af dem? Man får jo mere ud af at købe et 980Ti, når prisen er som den er

mandag, 15. juni 2015, 16:56

Tjek Sapphires nye 390(X) grafikkort

Hvis køleren er mindst lige så kanon ydende som til deres 290(x) serie, så hopper jeg da på deres GFX igen Hvis ikke jeg køber et Fury

onsdag, 3. juni 2015, 12:51

[NYHEDER] - Bliv opdateret på Computex 2015 med Tweak.dk

Jeg håber på det bedste fra AMD's side af. Da jeg også er faldet lidt for Asus' kommende MG279Q skærm

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.