Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 226.

fredag, 12. juni 2015, 09:22

Forfatter: shtennek

Smartphone til musik elsker

iPhones går nu ikke lettere i stykker end alle andre telefoner - eller det gør de i hvert fald ikke længere Arbejder i Telenor, og iPhone 6 er faktisk en af de telefoner vi får færrest ind af, uanset om det gælder software/hardware fejl eller flækkede skærme Jeg skiftede selv fra Android til iOS for 3-4 måneder siden, grundet jeg ikke havde andet end problemer med mine Android devices. I forhold til lyd (er selv musiker, så sætter stor pris på god lyd), så er iPhone 6 også den telefon jeg har ha...

tirsdag, 15. juli 2014, 21:30

Tweak.dk bygger system

Citeret fra "KeyzerSoze" GFX, bliver der ikke monteret vand på, og ren luft build frister mere og mere. Tanken og pure MSI frister også da Deres nye Xpower kommer på tale Evt. kunne der komme et sødt lille loop på CPU'en Måske med Swiftechs Apogee Drive II?

mandag, 14. juli 2014, 15:36

Tweak.dk bygger system

Citeret fra "Ebo" Anmelder og skærmtrold , er det dig som kommer til at stå for buildtet og du gerne vil have et hvidt bundkort, så er der vel kun Sapphire, som laver det standard idag. Mvh Sam Ja, det er det :-) ASUS fremviste, som tidligere nævnt her i tråden, hvide bundkort til Computex, så derfor jeg nævner det :-) Citeret fra "leonona" Asus viste et hvidt motherboard frem på Computex, men det er vist ikke kommet på markedet endnu. Galaxy laver hvide grafikkort som her 780ti HOF De er nemli...

søndag, 13. juli 2014, 17:03

Tweak.dk bygger system

Mht. et scratch kabinet, så tror jeg ikke rigtigt det bliver en mulighed. Det er mig der kommer til, at stå for buildet, så det hele kan blive filmet osv. Og jeg har desværre ikke værktøjet til, at kunne bygge noget fra bunden, selvom det kunne være enormt fedt! Mht. farvetema, så skal det ikke være sort/rød - det er simpelthen for kedeligt og almindeligt. Så noget sort/gul (eller omvendt) eller sort/blå... Eller endnu bedre (hvis det kan lade sig gøre) hvid/blå. Det kræver så bare, at vi venter...

lørdag, 5. juli 2014, 16:52

Nyt Kabinet

Enthoo Pro

torsdag, 3. juli 2014, 12:07

En gennemgang af bundkort typer og form faktor

En formfaktor der måske ikke er så relevant, da meget få bundkort laves i denne, er HPTX Blandt andet EVGA SR-2 og SR-X er lavet i denne form faktor, og kan bryste sig med, at have plads til 2 CPU'er og 12 RAM :-)

fredag, 27. juni 2014, 22:02

Test Cooler Master MIZAR

En smule paradoksalt, at kalde en mus for noget der mest af alt lyder som "Misser"

torsdag, 26. juni 2014, 05:16

Red din PC i sommervarmen - del 2

Citeret fra "MichaelH" Give 'EM hell, Kenny-boy ;-) Er du fuld!?

onsdag, 25. juni 2014, 22:39

Citeret fra "JESUSMAND" Citeret fra "shtennek" God artikel! Kunne dog være godt hvis der stod lidt om positivt og negativt tryk inde i kabinettet og hvad det gør for/mod dine komponenter. Positivt tryk er at foretrække, da der så ikke er så stor risiko for, at dine komponenter dør grundet støv. Det positive tryk gør nemlig, at der bliver presset luft ud af alle de åbninger der er i kabinettet, og derfor bliver støvet "skubbet væk", så at sige. Det giver måske en temperaturstigning på 1-2 grader...

torsdag, 19. juni 2014, 19:19

Nyt SilverStone RAVEN RV05 kabinet

Både ja og nej, Mads. Raven RV01 var heller ikke overdrevet stort. På størrelse med det her faktisk :-) Grunden til, at RV02 var en hel del større end de andre efterfølgende Ravens var fordi det byggede på Silverstones MEGET populære Fortress II FT02 - eneste forskel på de to var exteriøret :-)

tirsdag, 17. juni 2014, 14:39

Test af ASRock Fatal1ty Z97 Killer

"Find aktuelle priser via EDBpriser.dk"... Trykker man derpå bliver man ført til en søgning på edbpriser på ASRock Fatal1ty - Men dette bundkort er IKKE imellem? Hvordan hænger det lige sammen? :-)

tirsdag, 17. juni 2014, 05:58

Intel Core i7-4790K CPU over 7GHz med ASRock Z97 OC Formula

Citeret fra "NearBy?" Det sætter lidt perspektiv til de der rygter om at de max clocker 4.6-4.8 på en press edition. Nu ved jeg ikke hvad en ES version er.. Men jeg håber MAX på at retail versionen kan levere 5+ ghz Hvis vi kigger på de (retail) samples der er sendt ud til diverse anmeldere, skal vi ikke forvente et ret meget højere OC end på de nuværende Haswell CPU'er. TTL (oc3d.com) fik hans op på 4,9ghz. Eneste han vandt var nogle langt bedre temperaturer. Husk på, at de CPU'er Overclockere...

tirsdag, 10. juni 2014, 21:35

Philips klar med deres første 28 tommer 4K desktop skærm

Citeret fra "Hymn" An-meld-el-se! Den må du jo tage med Lars - hans oplysninger står under kontakt

tirsdag, 10. juni 2014, 19:21

Philips klar med deres første 28 tommer 4K desktop skærm

Citeret fra "HerrMansen" Uha - Den ville være lækker i 1920x1080 mode. Wat?! Hvorfor kun i FullHD? Jo højere opløsning, jo bedre (alt med måde selvfølgelig). Kunne godt selv tænke mig en 4K skærm - det ville give en del mere arbejdsplads på skærmen

mandag, 9. juni 2014, 20:46

God artikel! Kunne dog være godt hvis der stod lidt om positivt og negativt tryk inde i kabinettet og hvad det gør for/mod dine komponenter. Positivt tryk er at foretrække, da der så ikke er så stor risiko for, at dine komponenter dør grundet støv. Det positive tryk gør nemlig, at der bliver presset luft ud af alle de åbninger der er i kabinettet, og derfor bliver støvet "skubbet væk", så at sige. Det giver måske en temperaturstigning på 1-2 grader. Men vender man den så om, og laver negativt tr...

tirsdag, 27. maj 2014, 07:50

Test af Raijintek Agos - Miditower

Citeret fra "MRVEGA" Når for helved... Der kan man da bare se... Godt gået Jan du har sovet i timen! Sku ikke ha kombineret testskriverier og øl sidste aften Haha. Det kan jo smutte det skidt :-P Men synes nu det lyder ganske fornuftigt med øl og testskriveri - den er også brugt meget her :-P Citeret fra "KeyzerSoze" hvad er problemet Det ved jeg ikke?, hvad er problemet?

mandag, 26. maj 2014, 18:22

Test af Raijintek Agos - Miditower

"Dette kan skyldes, at det for os her på Tweak.dk er et ret nyt mærke, som vi kun har taget et kig på en gang tidligere i form af en CPU køler." Arrrgh! Vi har nu testet fire af deres kølere, hvor undertegnede har stået for de 3 af dem Anyways - lækker test!

søndag, 25. maj 2014, 21:10

Test af Buffalo DriveStation Mini Thunderbolt

Kunne man få lov, at se nogle resultater på, hvordan den yder i virkeligheden? Altså i form af nogle tal fra en overførsel? Evt. en ATTO/CrystalDiskMark? :-)

søndag, 25. maj 2014, 21:03

Opdateret ASUS FonePad 7 til kun 750 kroner

Citeret fra "jesper101996" Citeret fra "puma99dk|" måske shtennek, men synes da lige det er væsenligt at nævne at den kan upgrades til Android 4.4 KitKat her er fuld specs: ASUS Fonepad 7 (FE170CG) specs: 7.0-inch WSVGA (1024 x 600) LCD, 170ppi 1.2GHz Intel Atom Z2520 dual-core CPU PowerVR SGX544MP2 GPU 1GB RAM 4GB internal storage up to 64GB via microSD 2MP rear camera, f/2.8 0.3MP front-facing, f/2.8 dual-SIM (micro), dual-standby HSPA+, 3G, 2G WiFi 802.11b/g/n Bluetooth 4.0 GPS, GLONASS & AG...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.