Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 344.

onsdag, 4. maj 2011, 23:07

Forfatter: Zaxzz

SV: SV: SV: Full-HD (1920x1080) til 21,5" skærm?

Jeg har en bærbar på 15,6 " i 1920x1080 - det er fanme lækkert at sidde ved. Og jeg synes ikke det er svært at se forskel fra Full HD og 720p, selv i den størrelse.

onsdag, 22. juli 2009, 17:25

Nikon D90 Video kvalitet.

slow mo cam format: RED ONE @ 2K - 100fps w/ Canon 11-165mm Så D90 er ikke brugt til slow mo

søndag, 12. april 2009, 02:02

NTFS på usbstick hvor mange har prøvet?

Jeg har lige formateret min fars USB-stick, og den kører fint med NTFS - og nu kan den også håndtere filer større end 4 gb, det er fedt.

fredag, 3. april 2009, 00:19

Bluetooth til stationær?

Bluetooth-dongles kvalitet har jeg aldrig oplevet som særligt svingende, ligemeget hvor meget noname producenten er. Jeg vil anbefale bare at købe det billigste.

fredag, 3. april 2009, 00:16

Kan ikke køre høje opløsninger??

Warcraft III er ikke lavet til at kunne køre i højere opløsninger, så skal du fixe en genvej til at køre din opløsning Prøv at slå alle de opløsninger, som grafikkortet kan levere, til, og vælg så 1900x1200, og se hvor godt det ser ud.

tirsdag, 24. marts 2009, 16:52

OnLive - Spil crysis på din EEE!!

Det lyder også liiiige optimistisk nok at køre det på en EEE, min EEE kan sgu ikke engang afspille en facebook-video i fuldskærm uden at hakke grumt.

lørdag, 14. marts 2009, 16:41

Så er den gal igen.

Hvis du kun skal bruge den til internet, kan du jo installere ubuntu eller noget lignende på den

lørdag, 24. januar 2009, 23:57

horisont mode med et nvidia card hvordan??? er ikke løst endnu

Skrivebord -> >Højreklik -> Nvidia Kontrolpanel -> Set up multiple displays, der burde du kunne finde det...

torsdag, 22. januar 2009, 16:36

TBP.org lukket helt!

Hvis i ikke gider bruge OpenDNS, så kan i bare bruge: http://www.myspacebypasser.com/ og skriv thepiratebay.org i feltet det andet er for besværligt IMO...

fredag, 9. januar 2009, 18:35

Jeres bedste sol

Nice billeder folk er kommet med!

søndag, 5. oktober 2008, 15:28

Forslag til ''Middelalder spil''

Har gang i Medieval Total War 2 lige nu - genialt spil!

søndag, 14. september 2008, 20:33

HDMI - Ingen lyd men billede.

Kan der overhovedet komme lyd ud gennem en port på grafikkortet?

søndag, 14. september 2008, 17:50

SV: SV: SV: SV: S: alt muligt skrammel

Lyder godt - begge dele Men smid en mail til mig på jnysteen@msn.com med adresse og alt det der

søndag, 14. september 2008, 17:43

SV: SV: S: alt muligt skrammel

Dammit Burger, det var hurtigt Hurtigere end jeg kunne nå at tilføje, at modtageren også betaler indpakning. Er du stadig med på at købe?

søndag, 14. september 2008, 17:38

S: alt muligt skrammel

Hey, jeg har lige ryddet op på mit værelse, og fundet gamle ting ud af gemmerne... Så her er en liste over ting, der skal sælges (det er først-til-mølle-princippet, og salget kører også på pcplayer.dk. : Xbox(den gamle)-spil: RalliSport Challenge 15 kr Xbox 360-spil: Project Gotham Racing 3 30 kr. PSP-film: Spiderman 3 25 kr. PSP-spil: Ridge Racer 15 kr. hele lortet kan købes for 120 kr. Modtageren betaler porto og indpakning. SOLGT: iRobot 25 kr. Call of Duty 2 30 kr. Midtown Madness 3 15 kr. R...

søndag, 24. august 2008, 17:10

Hvilken voks bruger i?

Bruger selv ID Extreme Titanium. Holder mig langt væk fra Dax, da en af mine venners hår er begyndt at falde af efter et stykke tids brug.

mandag, 18. august 2008, 00:11

Disk emulator software?+

Prøv YASU skjuler Daemon Tools osv, kunne være det virker

søndag, 3. august 2008, 13:56

Gedehams

Wauw! Du bliver bedre og bedre! Keep it coming :hb:

tirsdag, 8. juli 2008, 22:26

Kritik på billeder

Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ Citeret Oprindeligt indlæg af Zaxzz Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ Citeret Oprindeligt indlæg af Zaxzz fotostart.dk er også værd at se på Syntes bare den er alt alt for rodet. Den nye version kommer snart, den har et meget bedre layout end den gamle. Så må vi jo se på det til den tid Yup

tirsdag, 8. juli 2008, 18:50

Kritik på billeder

Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ Citeret Oprindeligt indlæg af Zaxzz fotostart.dk er også værd at se på Syntes bare den er alt alt for rodet. Den nye version kommer snart, den har et meget bedre layout end den gamle.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.