Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 25.

mandag, 14. december 2015, 14:51

Forfatter: MENIX

Konkurrence - Vind et grafikkort med MSI og Tweak.dk

A:50 grader celsius B: Torx-fans Så kan jeg lege med sli!

torsdag, 21. maj 2015, 12:09

[LUKKET] Vind en biograftur med Tweak.dk!

Jeg vil gerne ind og se Mad Max Fury road! - med min gravide kæreste, inden hun skal føde i slut juni!

tirsdag, 21. april 2015, 21:59

Opgradering til GTA V

Citeret fra "HerrMansen" Den seneste update har hjulpet på FPS - Har dog måtte sætte flere indstillinger nedaf. Jeg har dog ikke prøvet siden 'Update 1' på første dagen

tirsdag, 21. april 2015, 21:11

Opgradering til GTA V

Citeret fra "HerrMansen" Det vil jeg se før at jeg tror det Altså mit GTX970 clocket til 1500 MHz og fx8320 ocet til 4.4 Der kører jeg alt på veryhigh/ultra (selvfølgelig med lav AA) - ved ikke med fpsen da jeg ikke har kigget på den, men på min 120hz skærm kørte det ekstremt smooth!

torsdag, 26. marts 2015, 14:33

Forfatter: menix

Ny GIVEAWAY! Vind med Tweak.dk og Noctua!

A: Med Noctuas SecuFirm2™ beslag selvfølgelig! :-)

mandag, 23. marts 2015, 22:11

LUKKET! Kæmpe BitFenix GIVEAWAY på Tweak.dk

Så kan jeg endelig få skiftet mit 10 års gamle kabinet ud, så det passer bedre til hardwaren inden i!

lørdag, 21. marts 2015, 14:35

LUKKET! Vind Corsair H110i GT med Tweak.dk

Ej hvor fedt! Så kunne jeg eventuelt få skiftet mit gamle H80 ud! Det larmer som en bavian

onsdag, 18. marts 2015, 19:50

Bedste bærbar til 6k

Citeret fra "Lars Jensen" Citeret fra "Renegger" Y50-70 er nogle rigtig lækre maskiner, men jeg ville gå udenom i5 og tage en model med i7. Det hæver så også prisen, og en i5 er alt nok til hans krav. Det vil være meget tvivlsomt, om opretter udnytter den i7. Jo, hvis der skal redigeres. Det kommer jeg ikke til - det er til min veninde, og hun spiller egentlig kun Sims & surfer. Sims 3 med 20 udviklingspakker kræver en del, på trods af lave krav - og dog. Derfor leder jeg egentlig bare efter de...

onsdag, 18. marts 2015, 18:13

Bedste bærbar til 6k

https://www.fcomputer.dk/computer/b%C3%A…t-gamer-pc.html Hvad med denne? Specsmæssigt burde den være en tand bedre. Har lige fået afvide hun har et optisk drev med USB. Så det er egentlig ligemeget med drevet, om det er indbygget eller ej

onsdag, 18. marts 2015, 18:13

Bedste bærbar til 6k

Citeret fra "Lars Jensen" Den du har kigget på, er faktisk ok til prisen. Den har så DVD drev :-) Du får ikke nemt ved at finde en, der "kun" har CDROM :-) Det var selvfølgelig bare generelt optisk drev jeg mente!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.