Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 8. februar 2011, 03:21

Forfatter: Krillen

Ny Stationær. WTD?

Hej Tweak Søger most value for money (budget under 4-5K) Min alt andet en kreative sjæl overvejer denne, men kan man få bedre til samme pris?: http://aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_06/OFF01.SHTML og med følgende skærm: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=672016 Er det en hæderlig 27" i prisniveauet? eller er der en skærm der adskiller sig fra resten på markedet? På forhånd tak

torsdag, 29. juli 2010, 02:45

S: Gamer Pc

Er umiddelbart intr. Har du nogen billeder af maskinen/kabinet?

torsdag, 22. juli 2010, 07:18

K: Stationær computer

Søger en PC til max 2500 kr. Eksklusiv skærm osv.

torsdag, 11. juni 2009, 22:56

Quicks handel med Raymond

Citeret Oprindeligt indlæg af Quick Jeg har idag anmeldt Claus/Raymond for Svindel/bedrageri Jeg tog på den lokale politistation her i Slagelse og anmeldte det og fik en god snak med Politiet. Jeg fik følgende af vide: - Der som udgangspunkt ikke nogen nedre krone grænse for hvornår de tager i mod anmeldelsen. - Man skal anmelde sin egen sag, ikke sammen med andre. - Man kan gøre opmærksom på at der er adskellige andre der vil anmelde / har anmeldt - Man kan anmelde online, mail adresserne find...

onsdag, 10. juni 2009, 17:14

Okey... så meget for naivitet ! Lets do this! Der skal ikke spildes mere tid nu, kan se på mobildebat.dk, at mange der også er blevet cheatet. Nu må det være nok. Poliltianmeldelse på vej?

tirsdag, 9. juni 2009, 18:27

Måske er jeg naiv... men har også haft kontakt med Raymond flere gange de sidste dage både over mobil(tale og sms), samt PM på andet forum. Der er helt sikkert nogle ting som ikke stemmer i disser sager, men er overbevist om det nok skal ordne sig. Ellers er der en masse ting jeg virkelig ikke forstår er klap af. Men jeg er nu ikke så bekymret længere.

mandag, 8. juni 2009, 19:00

Koldt vand i blodet. Jeg snakkede med ham over telefon igår aftes, hvor han sagde han ville få pakkerne sendt sted imorgen. Jeg er sikker på jeg nok skal få hvad jeg har betalt for

fredag, 5. juni 2009, 07:17

NEWS: Fået endnu en mail, bare for at vi ikke pisker mere dårlig stemning op nu. Men Raymond sørger for at dem som vil have pengene tilbage kan få det. Jeg tror ikke rigtig der vil være flere problemer nu. Blev godt nok også meget overrasket, da jeg så at vi alle sammen manglede vores vare, for Raymond har 5 godé handler her og 5 gode handler på mobildebat, og ingen dårlige.

torsdag, 4. juni 2009, 23:40

NEWS: Har lige modtaget en email fra Claus(han svarede hurtigt). Efter hans ønske vil jeg ikke fremlægge hans personlige forhold her. Men for at berolige alle tror jeg nok det hele skal ordne sig inden alt for længe . Virkelig rart at komme i kontakt med ham, skulle jeg hilse og sige. Håber virkelig der kommer styr på det her - for alle parter.

torsdag, 4. juni 2009, 22:23

Er nu bange for at der er noget helt galt. Spixe, har du et telefon nr. på ham? Måske har han givet dig en andet end han har givet os, siden han jo havde hvad han solgte dig?

torsdag, 4. juni 2009, 15:36

Ved ikke om os, som er blevet snydt skulle få lavet en anmeldse sammen og evt. finde frem til hvilke info vi har om ham? Jer som har handlet med ham, hvordan virkede han som person, da i mødte ham? De gange jeg har ringet til ham(og fået fat i ham), har han virket flink og snakkesagelig. Og da han også havde fået en god "white" liste, blev jeg virkelig overrasket over at han har taget næsén på os.

onsdag, 3. juni 2009, 22:47

En der kan forklare hvorfor, at man ikke kan se hvornår han sidst har været på, når man trykker på hans brugernavn?

onsdag, 3. juni 2009, 22:41

Sindsygt!! Har også en Nokia 5800 + 1500 ude ude at svømme. FUCK HVOR NEDER. er helt klar på noget anmeldelse, vil bare blive glad hvis jeg får mine penge tilbage nu. Har flere gange kontaktet ham og ringet forgæves. Og fik fat i ham i søndags. Hvor han sagde at han havde ringet til PostDK og at de var på sagen. Ydermere ville han kontakte mig hurtigst muligt. Han lød ellers reel nok. Ingen måde man kan få pengene tilbage på? er sku ked at høre vi er blevet taget ved næsen.

tirsdag, 26. maj 2009, 23:57

Ergonomisk monitor?

Hej alle Da jeg starter på studie til efteråret, har jeg i tankerne, at få mig en ordentlig skærm at koble til den bærbare, da jeg foretrækker det til når der skal skrives opgaver. Derfor søger jeg en skærm, der kan opfylde følgende krav: -Vigtigst!: Ergonomisk (pivot-funktion påkrævet), og generelt meget justerbar i forhold til vinkler. - Max 22"(helst omkring de 20") - ikke 4:3 format(dvs. skal være længere end den er høj) - Max 3000 kr. Skærmen skal 90% af tiden bruges til opgaver og surfing(...

torsdag, 21. maj 2009, 00:11

S: Nokia 5800

Bruger man pegepind til at manurere rundt?

søndag, 25. januar 2009, 01:04

Den du frygter

gammel tråd, men så den for et par uger siden og hold da op et MAKVÆRK! Traileren lægger op til spænding og dramatik, men desværre indeholder den (næsten)alle de fede scener i filmen. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har forladt biffen med så flad en fornemmelse. Super god ide, men så dårlig udført.

torsdag, 22. januar 2009, 23:34

Styrketræning

Citeret Oprindeligt indlæg af Troels Ja, altså kører selv med dette full body/HST program 3 gange om ugen Squat Lår Extension Bænkpres incline/skrå Bænkpres Bent over Barbell Row Militær pres Tricep Extension Bicep Curl Hammer Curl Preacher Curl Læg Squat 80kg Bænk 50-55kg Dødløft 75 Kg Hvorfor har du kun valgt en enkel ryg øvelse, men tre bicepsøvelser?

torsdag, 13. november 2008, 20:34

Online tøjbutikker med størrelse 40 i bukser :)

Sundt er undervurderet af mange mennesker. Man spiser ikke sundt fordi man spiser tre æbler og banan om dagen. For 100 % hvis du spiser "sundt"/optimalt og motionere 3 timer om dagen, så taber du dig - MEGET!!!

søndag, 9. november 2008, 13:53

S: Denon, NAD, Cerwin vega...

er din dvd stadig til salg??

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.