Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 116.

fredag, 20. december 2013, 11:29

Forfatter: Dropz

Hvorfor spiller du (stadig) wow ?.. er det stadig det værd?

De har allerede sagt at de for første gang er igang med udvikling af en expansion før den kommende er udgivet. Så ja, der kommer helt sikkert en expansion mere - og sikkert mange flere http://www.polygon.com/2013/11/11/509285…ce-next-already

tirsdag, 10. september 2013, 14:11

Beskyttelse af personlig data

Eller brug Windows eget (BitLocker) til at kryptere din disk - kræver du har en TPM chip, men det har de fleste bærbare idag.

mandag, 9. september 2013, 09:08

Mærkeligt DHCP problem

Yup gør de Har læst en hel del om dette problem, og kna forstå at det ikke er helt unormalt for Yousee kunder :/ Jeg har nu slået wake on LAN fra på mit NIC, da jeg har læst at det kan afhjælpe problemet. Har har ikke haft nogle disconnects her i weekenden og det ser ud til at DHCP lease renew virker nu Krydser fingre

fredag, 6. september 2013, 13:05

Mærkeligt DHCP problem

Hej, Jeg håber der er nogen der kan hjælpe med dette problem da jeg selv er kørt fast. Problem: Jeg mister netværksforbindelse 1 gang i timen på minuttet. Afbrydelsen var i ca. 5 -10 sekunder. Det er pisse belastende når man spiller online spil, har skype kørende mm. Jeg kører en kablet forbindelse. Årsagen til problemet: Jeg har en Netgear CG3000 kabel modem/router fra Yousee. Denne er sat til at give en lease tid på 1 time til klienterne. Dette passer også præcist med at jeg mister forbindelse...

torsdag, 29. august 2013, 11:20

Diablo III Expansion: Reaper of Souls - Hvad mener I?

Jeg synes det ser spændende ud. Jeg tror (og håber) at de kommer med endnu en class - jeg ved godt at de siger at de ikke gør, men lad os se hvad der sker ved BlizzCon i år Glæder mig også til at se hvordan Lootruns bliver. Jeg kommer uden tvivl til at købe det - det kan godt være at D3 har mange fejl og mangler (som jeg synes de efterhånden er ved at komme godt efter) - men jeg har trods alt bruger over 300 timer på spillet, så helt skidt kan det ikke være

fredag, 26. juli 2013, 11:48

Søger hjælp til hvordan man updateringer sin computer ordenligt

Hej, Ved godt at din tråd er næsten 2 måneder gammel - men ville nu gerne give et svar alligevel Lige præcis BIOS opdateringer ville jeg holde mig fra hvis du ikke er 100% på hvad du laver. Du skal være helt sikkert på at den opdatering du har hentet og flasher din BIOS med passer - hvis ikke kan det gå meget galt. Du kan hente Speccy til at se detajler om dit hardware, og dermed går det nemmere at finde opdateringer: http://www.piriform.com/download Mht. rev. 1.0 vs. 3.0 - så er det selve hardw...

torsdag, 18. juli 2013, 10:15

Nyt tastatur, råd, forslag og vildledning søges ;)

Jeg købte for ca. 1½ år siden et G19 brugt. Efter jeg havde brugt det i ca. 1 måned stoppede 8 tallet på numpaden med at virke, det samme gjorde L CTRL, V H og 4. Da jeg ikke kunne fremskaffe en kvitering og logitech ikke kunne hjælpe mig, måtte jeg til sidst bruge vold Jeg fandt ud af at hvis jeg tager fat i det øverste venstre hjørne af keyboard og det nederste højre hjørne og derefter vrikker det frem og tilbage, så fungere knapperne igen. Jeg har måtte gøre denne øvelse ca. 4 gange det sidst...

onsdag, 10. juli 2013, 10:02

Kender i et godt og gratis DVD brænder program der virker?

CD Burner XP : http://cdburnerxp.se/da/ IMG Burn: http://www.imgburn.com/ Det er de 2 programmer jeg bruger - håber det er hvad du leder efter

fredag, 28. december 2012, 15:19

Ny samlet computer vil ikke starte ??

Hmmm, har du tjekket at din tænd/sluk knap på kabinettet ikke sidder fast? Ellers er der mange der har connectet med 24pin istedet for 8 pin, men har du som sagt tjekke Jeg lidt tom for idéer - jeg ville prøve at gå alle PSU tilslutninger igennem igen, og ellers få fat i forhandleren. Held og lykke!

tirsdag, 9. oktober 2012, 12:37

Smarthub til Samsung TV

Vil jeg gøre - men tvivler desværre på det, da det er solgt som et TV uden smarttv og derfor til en billigere pris. Men det skrader selføgelig ikke at prøve

tirsdag, 9. oktober 2012, 11:47

Smarthub til Samsung TV

Hej, Først og fremmest er jeg ikke klar over om dette er den rigtige sektion jeg poster i - dog den der giver mest mening for mig. Jeg købte tidligere i år et nyt Samsung TV - det skulle være til at betale, og det blev det - 51" 3D full HD plasma. Er rigtig glad for det. Det var dog først efter at jeg havde modtaget mit nye TV at det gik op for mig at det var solgt uden SmartTV (Smarthub?) funktionen, og det forklarer selvfølgelig også prisen. Mit spørgsmål er - er der nogen der ved om det er mu...

tirsdag, 9. oktober 2012, 10:46

Cisco simulator

Har du prøvet Cisco Packet Tracer? Er godt nok lang tid siden jeg har rodet med det (kan også godt være at man skal være registeret som student hos Cisco for at kunne downloade det).

tirsdag, 9. oktober 2012, 10:31

World of Warcraft fryser min PC

Kunne det tænkes at det er et addon? Havde selv problemer med en maskine hvor der var en masse underlig lag (virkede som hardware lag) som jeg aldrig har oplevet før. Alle addons var opdateret (undtagen dem der ikke bliver udviklet på længere) - problemet forsvandt da jeg slettede alle addons og geninstalleret dem jeg havde brug for. Dette ville også forklare hvorfor du har problemet på 2 forskellige maskiner.

fredag, 14. september 2012, 15:41

iPhone 5

Jeg forstår det ikke, jeg forstår det bare ikke! Hvorfor løber folk ud som sindsyge og anskaffer sig nye telefoner til 4-5000 kr fordi de lancere en nyere (der for mig at se er en minimal opgradering). Jeg forstår generlt slet ikke hypen omkring appel. Er det designet? Er det stemningen omkring brandet? Jeg har endnu ikke set en produkt fra dem som jeg kunne få lyst til at købe. Jeg må nok indrømme at jeg nok er en smule "gammel dags" på dette område, men jeg fatter slet ikke at folk uden at bli...

fredag, 17. august 2012, 10:16

BF3 Live Stream?

http://da.twitch.tv/directory/Battlefield%203 Er ikke sikker på om dette er hvad du leder efter, men her er der streams - iøvrigt også en hel del andre spil der inde

mandag, 14. maj 2012, 23:26

Forlængelse af trådløst net

Lyder som om at du skal bruge en range extender / repeater. http://www.edbpriser.dk/access-point/net…extender&sp=all Denne er rimelig billig efter min mening.

mandag, 14. maj 2012, 22:57

Samle pc selv for første gang

Hehe - det er da ikke ensbetydende med at der ikke er noget om det. At du set andre gøre det og selv har gjort og det er gået godt - ja fint, og det vil det sikkert også gøre for det meste. Men når du nu har de antistatiske poser ser jeg absolut ingen grund til ikke at bruge dem. I værste tilfælge rister det dine kort, så som du selv sagde, better safe than sorry.

mandag, 14. maj 2012, 15:19

PC slukker af sig selv, intet umiddelbart mønster

Er den staig OC'et? eller har du ændret tilbage? Kunne meget vel lyde som et varmeproblem - hvad siger temp. i BIOS? Skulle også til at sige at det kunne lyde som en for lille PSU - men det er der vist ingen fare for Et GFX problem vil normalt (jeg har ihvert fald aldrig oplevet det) slukke for din maskine.

mandag, 14. maj 2012, 11:15

Reservering af Diablo 3 fra CDON

Mener at du modtager en mail med din key kl 00:00 idag. Har selv kigget på det inde hos coolshop og mener at det var den konklusion jeg nåede til.

tirsdag, 17. april 2012, 10:35

Bruger Chi

Hvordan har han fået pengene? Bankoverførelse? Hvia ja - kan du så ikke bede din bank om at trække det retur? Jeg er ikke sikker på om man bare kan gøre det uden videre, men det er da et forsøg værd. Hvis det ikke kan lade sig gøre og han stadig ikke svarer dig, så prøv at tale med politiet - det ville jeg i hvert fald gøre.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.