Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 162.

onsdag, 9. september 2009, 18:36

Forfatter: AcetaL

SV: Talens point

Hunter spec & glyphs: http://www.wowhead.com/?talent#cZ0eVooZx0ci0cIhedAhsd:NfAMzm Stable din tiger og tæm en wolf istedet. Raiding pet nr. 1. Pet spec: http://www.wowhead.com/?petcalc#0Md00sc00hooo Shot rotation: Vent 6 sekunder for sniper training, apply hunters mark. Explosive Shot, Black Arrow, Aimed Shot, Serpent Sting, Explosive Shot. Indtil din black arrow er klar igen bruger du Explosive > Aimed > Steady i den rækkefølge. Explosive har 1st prioritet, Aimed, og så brug steady hvis begge e...

torsdag, 27. august 2009, 15:02

SV: Feral vs Resto druid

Ferals er blevet til en flok omvandrende melee affliction locks istedet for de "rogues med et twist" de var en gang. Resto druid har fået fjernet næsten alt der bare minder om skillcap. HoT spamming i ToL form fra start til slut. Druid classen er i et meget sørgeligt stadie.

torsdag, 27. august 2009, 15:00

World of Warcraft: Cataclysm

Cataclysm er en perfekt titel. Et eller andet sted på et politi kontor i Frankrig ligger der en voldtægtsanmeldelse fra frk. Lore om at hun er blevet voldtaget godt og grundigt af Ghostcrawler og hans bande af devs Køber nok spillet alligevel, men det at de har valgt at skide så meget på noget der tidligere var en vigtig grundpille i spillet er skræmmende. Et klart bevis på at de har travlt med at få de sidste expansions ud inden de fokuserer 100% på D3.

onsdag, 12. august 2009, 18:12

SV: SV: Ægte WoW nørd?

Citeret Oprindeligt indlæg af duls Det er vildt, men jeg tror at det er privat server siden der er en der skriver: " BG works?" i /1 Nej, det er det ikke. BGs er nede en gang imellem. Længe siden jeg har oplevet det sidst, men det var typisk i fx Misery i s2-s3 at BG serverne var fucked

fredag, 8. maj 2009, 11:05

Fra Dun Morogh til havet?

Du kan ikke spille på US servers med en EU account

mandag, 27. april 2009, 19:13

WoW Links

Citeret Oprindeligt indlæg af andersm www.wowhead.com ? bedste side ever QFT Ellers så wowdb.com Bare tanken om at der stadig er folk der bruger failbot får det til at løbe koldt ned af ryggen på mig.

onsdag, 1. april 2009, 14:31

[A] The Great Danes @ Al'Akir søger folk - 9/9 hardmodes cleared. Arbejder på Algalon for tiden.

Citeret Oprindeligt indlæg af Bone Citeret Det er vel relativt, på horde siden puggede vi Immortal før TGD. Hehe og hvad har det med sagen at gøre? Her har du en grøn pind, brug den vel Ikke sikker, men måske en hentydning til at det blev pug'ed på den samme server før at danmarks førende raiding guild fik klaret det. Højst sandsynligt en hentydning til: Citeret Oprindeligt indlæg af ralle222 Jeg vidste faktisk ikke at der fandtes så dygtige danske raiding guilds Men nok bare mig der gætter for...

søndag, 29. marts 2009, 14:50

Recruit a Friend?

Hmm kan godt være du har ret Kasper. De grunde jeg har fået af vide er følgende RAF: Det falder ind under pyramide virksomhed (du rekruterer en til os, du får en belønning) hvilket er, så vidt jeg har hørt, ulovligt i Danmark. Arena Torunament: Danske Spil, som har monopol på gambling i Danmark, stiller sig på bagbenene fordi at de ikke kan tjene noget på det. Og da der er indskud samt gevinst inblandet i arena tournament eventen, falder det ind under "gambling", og så har vi ikke lov til at vær...

onsdag, 25. februar 2009, 20:54

SV: SV: Deathknights stats og Northrend..?

Citeret Og jeg vil sige Expertise er noget af det mindst vigtige for raids, og især leveling. HIT, indtil capped > STR > AP > STAM > Du er godt klar over, at for en pure melee er expertise bedrer end hit, og ellers ligger den som nummer 2 for melee dps'ers med de få spells (ench shaman fx)? Det gælder også for Death Knight.

onsdag, 25. februar 2009, 09:42

Deathknights stats og Northrend..?

Citeret Oprindeligt indlæg af lga1993 Jeg vælger nu stadig Borean Tundra pga. AP. Hvad er det expertise rating gør? Nøjagtig det den siger

fredag, 6. februar 2009, 12:06

SV: Hunter DPS problem

Du bliver nød til at forklare dig lidt mer detaljeret Hvilken rotation kører du med etc? Det eneste jeg kan sige lige pt er at a: Strength ring? Køb en boe blue på AH der er bedre b: Dit gear er ikke enchanted c: Du er langt under hit cap. Hit cap for en hunter er 8%, og indtil du har opnået det, så er hit den bedste stat du kan socket. Inden jeg udtaler mig om dit pec vil jeg gerne vide om det er dit pvp spec eller ej.

onsdag, 4. februar 2009, 19:39

Sikkerhed på wow - spiltid

Citeret Oprindeligt indlæg af lga1993 Spreder Tweak.dk da virus? Hahaha. Nej jeg er bare paranoid . Men nu har vi da sat det på plads, men det er da lidt mærkeligt at der ikke er nogen der har skrevet en anmeldelse på trustpilot om wow-europe.com, ik? Der ligger om blizzard. Og ærlig talt, som folk allerede har pointeret, med 12 millioner brugere (+ det løse fra deres andre spil) tvivler jeg sku på at de overhovedet ville overveje at scamme folk. Kan godt være at det er et firma, og de skal tje...

mandag, 2. februar 2009, 17:58

Dual Wield eller 2H-weapon?

Citeret Oprindeligt indlæg af Rainwolf du har 110% ret, men mener bestemt dette er blevet fjernet igen fordi nogle bosser blev for voldsomme. exp er dog stadig en fordel fordi det increaser TPS Hvis det er blevet ændret, så er wowwiki i hvertfald ikke blevet opdateret. Sikker på du ikke tænker på crushing blows? Det er blevet ændret så det kræver +4 levels før at de træder i kraft, netop fordi at nogle raid bosser ville være umulige med det, og det var en irriterende mechanic når de skulle hold...

mandag, 2. februar 2009, 10:13

Citeret og som tank mener jeg de fjernede parry/haste problemet allerede i TBC, men selvom de har gjort det er der lavet en udregning der påviser at selv med DW vil du parry mindre som DK DW end warrior 1HA med det rette gear self. Er 100% sikker på at mobs fik increased attack speed efter et parry i TBC. Kan ikke huske hvor mange gange vores MT blev one-shotted på prince fordi han blev parry gibbed Det var også derfor at man stackede expertise som tank, da det hjalp nåde tps og survivability.

onsdag, 28. januar 2009, 14:29

I tanking tråden: 2h vs DW There are no dual-wielding specs that generate comparable threat to 2-hand tanking while retaining other essential tanking talents. There are also serious parry-hasting concerns that currently render DW tanking inferior to 2H tanking. This is subject to further study of course. Unholy dps tråden: "Ideal" Gear: (As of T7 -- Naxx/Malygos/Sartharion) Weapon: [Betrayer of Humanity] Kan selvfølgelig godt være pga at der ikke er nogen 1h weapons for DKs der kan matche BoH, m...

onsdag, 28. januar 2009, 14:26

Citeret Oprindeligt indlæg af lga1993 Altså passer http://wow-loot.com/deathknight.htm#talent ikke? (Det med talents står helt nederst på siden). Hvad er EJ's hjemmeside? http://elitistjerks.com/

onsdag, 28. januar 2009, 08:57

Medmindre de har ændret boss mechanics siden jeg tankede sidst, så øger en boss sin attack speed på næste angreb efter parry, hvilket gør at dual wield er dårligt for en tank. Har aldrig set en DK der kørte med dual wield i end-game for andet end burst, om han så var tank, blood dps eller unholy dps, men mon ikke du kan finde ud af hvad der er bedst på EJ forums

fredag, 23. januar 2009, 14:44

Deathknight pve talent build?

Citeret Oprindeligt indlæg af Uperie det er den måde jeg skriver.... du kan da ikke sige jeg skal skrive på en anden måde bare fordi jeg ikke udstråler seriøsitet :s... er stadig kun små 16 år og jeg mener normalt hvad jeg skriver og hey? lidt ikke at du snakker omkring hvordan jeg skriver ikke?? Det ville gøre dine meninger og holdninger lettere at forstå hvis du læste lidt korrektur på dit indlæg inden du klikkede "lav indlæg", hvilket jeg tror er det Try-this referer til. Kan godt være det e...

tirsdag, 20. januar 2009, 18:28

Skole spil ? =D

Hvis det ikke behøver at være online kan jeg varmt anbefale Peggle

onsdag, 14. januar 2009, 22:45

Power leveling

Forskellen på en power leveling service og så det du blev whispered om er at en power leveling service beholder du dine g, og de sætter også et minimum for hvad du har når du får din acc tilbage (epic flying, x antal gold etc) Hvorimod som du beskriver det, tager de alle gold de får skrabet sammen mens de leveler, men til gengæld gør de det gratis. Men typisk også kun fra de levels hvor man begynder at tjene penge på quests (50-60+). En lidt anden service.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.