Søg i resultater

Søg i resultater 1-8 af 8.

torsdag, 22. december 2016, 20:09

Forfatter: BrianIgenIgen

Internetforbindelse - hvilken forbindelse sidder du på?

Citeret fra "dwmc" har en 20/20 forbindelse hos waoo og den begynder at halte med en snart 10 årig og en 7 årig der suger internet samtidig med mig og konen. så der skal snart opgraderes. Citeret fra "dwmc" edit: den er idag blevet rettet til en 50/50 forbindelse itl 219 kr og vi slap for tv og tv boks så alt i alt sparede vi penge :-) Jeg har WAOO, kan slet ikke få noget der er lavere end 100/100, og 20/20 er flere år siden at den var den laveste her ( betaler 299 for 100/100)

torsdag, 26. februar 2015, 17:23

Android og iOS indtager størstedelen af markedet

Jeg betaler 72 kr. om måneden for 8 Timers tale og 7 GB Data, Fri MMS/SMS

torsdag, 26. februar 2015, 14:12

Android og iOS indtager størstedelen af markedet

Vi har henholdsvis Android og IOS, Prisen er faktisk tæt på eens. Vi køber kun nye telefoner ca. hver 4 år. Så syntes jeg ikke, at 5-6000 er for meget for en telefon. Det er jo kun ca. 120 om måneden. Tænk på alle dem der betaler +6000 om året for 75 tv kanaler, hvor man reelt kun ser 1/10 af dem. TV kanaler er sgu f... overpriced. Men den er en anden snak, og en anden dag.

torsdag, 5. februar 2015, 16:53

Dårlig Streaming via PC browser og via Apple TV og Chromecast

Det er ikke et Samsung, det er et Sony. Routeren er genstartet og nyeste firmware. Chromecast får nu strøm fra psu og ikke tv. Men det har jo intet med alle de andre problemer at gøre

torsdag, 5. februar 2015, 08:15

Dårlig Streaming via PC browser og via Apple TV og Chromecast

Hej Når vi streamer forx DR K ( iaftes med Johan Olsen) så stopper den afspillingen og den der velkendte runde dims i midten af billedet dukker frem, som om den ikke kan hente data nok. Dette sker også når vi caster til Chromecast og når vi bruger forx tv2 play app via iphone5s eller ipad air2. Dr.dk streamer vi via browser på en pc, der står i stuen. Den er koblet til Router med (1,5 meters ) cat 5e cable. Router er en ny ASUS AC68U. Når vi bruger det trådløst, så er der ca. 2 meter fra os og t...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.