Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 745.

onsdag, 19. december 2012, 23:22

Forfatter: Ganda

opgradering af gamer PC

Yep, er helt med på mit 7770 måske ikke var det bedste køb, men jeg skal vel stadig købe ny bundkort, processor og ram. Core 2 duo halløj og grauballemandens bundkort og DDR2 ram er ikke meget værd hvis jeg køber til grafikkort til 3000kr nu. Ville det være bedre at købe for ca 2000kr bundkort, ram og cpu nu og så gemme resten af pengene og købe et "rigtigt" grafikkort når der er penge til det? Kom gerne med konkrete forslag eller er det stadig det Dnope posted tilbage in november. Prisen for CP...

onsdag, 19. december 2012, 22:25

opgradering af gamer PC

Min nuværende processor er en håbløs p4 3.4ghz core 2 duo pjat, der var toppen af poppen da far var dreng. Mht mit 7770 syntes jeg nu det score pænt og er stadig bedst value for money i de test jeg har set op til 170$ klassen. Uanset hvad skal jeg jo have nyt bundkort, processor og ram. Det er her flaskehalsen er lige nu. Kan ikke udelukke jeg køber nyt grafikkort om fx 1 år og bruger 1000-1500 kr igen og så får et der passer til den opgradering jeg laver i denne omgang. Hvad med ram ?

onsdag, 19. december 2012, 20:52

opgradering af gamer PC

Er igang med at finde dele til at opgradere min pc. Jeg har været nødsaget til at købe ny strømforsyning og grafikkort for et par måneder siden da min nuværende pc gik ned. Jeg vil derfor genbruge disse dele: kabinet, strømforsyning (550W), SATA harddisk, grafikkort (Msi Radeon 7770), mus, tastatur, skærme. mit budget til er ca 3000 - 3500 for at købe processor, bundkort, ram. Her er hvad jeg indtil nu har set på. Processor: AMD FX-8350 eller AMD FX-8320 Bundkort: ASUS M5A99FX PRO R2.0 Ram: Cruc...

fredag, 1. juni 2012, 22:47

Diablo 3: Guest Pass søges

Jeg kunne godt bruge et Guest pass. Har en halv - gammel PC, så er itvivl om det dur. På forhånd tak

mandag, 5. juli 2010, 15:17

Need For Speed World Open Beta Register NU

Jeg har samme problem som nittencss. Men sådan er det jo med beta

onsdag, 30. juni 2010, 12:46

Win7 32 eller 64 (HW tjek)

Takker for de fine svar orker desværre ikke besværet med andre opgraderinger da jeg helt sikkert ikke kan finde ud af det mere

onsdag, 30. juni 2010, 01:11

Win7 32 eller 64 (HW tjek)

Hej Tweakere Efterhånden et par år siden jeg har været herinde, da poker har taget meget af min tid. Jeg søger dog hjælp her da jeg ved mange har styr på skidtet Sagen er den jeg skal have bestilt Win7 men er itvivl om min pc (især bundkort og processer?) kan kører det som 64BIT eller det skal være 32? Hardware spec: Intel Pentium 4 650 (3,4ghz- LGA775) Asus P5B Deluxe ATI Radeon HD 4890 4 GB Geil DDR2 RAM (2x2GB) 2xT240 Samsung SyncMaster På forhånd tak

fredag, 23. maj 2008, 17:50

Grand Turismo 5

De første C-A burde ikke være noget problem, der står under hvert løb hvilke biler man må bruge. Prøv og slå så meget driving aids fra som muligt, det hjælper rigtig meget på speeden. Når du kommer til s-class kan s-7 og s-10 godt drille lidt, men her er opsætningen til min. en bronze. Køb Ford GT LM test car (købes i 'Concept by Gran Turismo') Settings: Power -13 Weight 109% downforce 10/20 height -10/-10 spring 4/4 5/5 toe -0.20/+0.20 camber 0.5/0.3 brakes 5/5 max angle 35 TCS Off ABS 1

mandag, 30. juli 2007, 20:20

Støt Michael Rasmussen

Så er der kommet en støtte side op til kyllingen pt. over 4000 underskrifter, siden er også lavet i engelsk version, så der kommer sikkert mange flere! Støttesiden for Michael Rasmussen: http://kyllingen.com/ edit: Har ingen aktier i den side, formidler bare budskabet videre.

onsdag, 25. juli 2007, 23:58

Michael Rasmussen ude af touren...

Standard, det jo også max skummelt det Rasmussen han har lavet. No big surprise..

lørdag, 7. juli 2007, 03:06

Ny Travian server

Så er der igen igen startet en ny dansk server i travian. (Server 3) Nogen der også spiller på den?

lørdag, 7. juli 2007, 02:47

Ny i LOTRO

Du er vel ikke imod at de laver nye områder og fixer bugs der måtte opstå efter spiller et lavet..? Elsker update Hvad syntes du ellers om spillet nu?

tirsdag, 26. juni 2007, 03:32

backgammon om penge

prøv www.partygammon.com Men er bg ikke ødelangt af smarte programmer der er kommet de seneste par år?

torsdag, 14. juni 2007, 21:28

Gym, klage over karakter

Sorry for OT: Nano kender du Kasper fra Thy? http://www.myspace.com/peuckert

søndag, 10. juni 2007, 01:41

Hvad bruger du flest timer på: Radio eller TV?

Mest radio og altid p3. TV ser jeg da, men det er efterhånden kun for A mennesker, der er aldrig noget godt kl 23-02 hvor jeg ellers gerne vil se TV. Fx har jeg her til aften set Speedway fra parken som startede kl 23:30 og det er sidste program på DR1!!!

fredag, 1. juni 2007, 11:13

NFS ProStreet

Glæder mig, ser fedt ud.. Har vel efterhånden prøvet alle versioner

fredag, 25. maj 2007, 15:51

Kan du kaste en frisbee

Stemte ja, har en super pro disc. Den hedder Aerobie Superdisk Ultra, koster lidt ekstra men er det hele værd og kan klart anbefales

fredag, 25. maj 2007, 12:51

Vista allerede forældet!?

Fra et af de ovenstående links: Q: So is Vienna going to be a major Windows version? A: No. Windows Vista was a major release, and Vienna will be a relatively minor, or interim, update. Microsoft is currently on a development path where every other Windows version is a major release. Q: When will Vienna ship? A: Microsoft currently plans to ship Vienna in 2009, about two to two and a half years after Vista. The next major release of Windows is expected two years after Vienna, in 2011. (Windows S...

mandag, 14. maj 2007, 22:06

Lord of the Rings online

Fik en key af Berlebrug og er fanget nu, har bestilt spillet idag.. Spiller også på eu servern Eldar. Så lige en der har brugt lidt for meget tid med sin guitar ingame http://www.youtube.com/watch?v=0_C02HAAneA

tirsdag, 8. maj 2007, 22:25

Ny Travian server

Det var godt nok kedeligt den første uges tid, men derefter kom der sq gang i den.. Nu kan jeg næsten ikke logge af, altid en mere der lige skal "høstes"

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.