Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 572.

lørdag, 9. februar 2013, 14:04

Forfatter: Awokeneyes

Rensing af X7 Gaming Mouse

Hej Tweak. Jeg står med et mindre problem med min X7 Gaming Mouse . Jeg vil gerne rense den indvendigt, da der sidder noget foran laseren samt scrolleren. Og jeg er lidt bange for at tage fat og ødelægge den. Så ville høre om nogle af jer har sådan en eller kan komme med et godt tip til at rense den? Tak på forhånd!

lørdag, 14. juni 2008, 18:26

Hellgate London - Hjælp!

Lige updatet til patch 1.2 og så når jeg åbner spillet og klikker på "Mulitiplayer" starter spillet op, går i sort skærm og så svarer programmet ikk Nogle som kender til problemet? Edit; Har prøvet og geninstalle det hele, ny patch osv, men det virker ikk.. Tak på forhånd!

torsdag, 17. april 2008, 14:55

Guildmaster hacked

Tror det har været en keylogger eller noget i den stil. Været meget MSN virus i mine omkredse her for tiden. Kan være han har været så dum og åbne sådan en?

torsdag, 17. april 2008, 14:53

Kalecgos - bedste forsøg?

Nice Happy Jaeh, han skulle være pæn vild når han enrager Hva nr er han i Sunwell? //Og hvor langt er I?

torsdag, 17. april 2008, 14:46

Guildmaster hacked

Citeret Oprindeligt indlæg af Prectar Vores guildmaster kan ikke rigtig lære noget af det.. tro mig Han er jo åbentlyst blevet hacked af en der har tjekket vores guildroster på armory, som så har set han er guildmaster og derfor valgt at hacke ham Tvivler stærkt tbh Han kunne også ha taget alt fra guild banken, deleted guild og sendt alt til en alt og flyttet den til en anden server? (Min teori) Skete for en af mine venner, på en anden server.

torsdag, 17. april 2008, 08:24

Skaffe penge til lvl 40 mount? Hvordan?

Mange muliger står åben. Miners; Durotar - Thunder Ridge efter Copper Veins. Badlands - Mithril / Iron Veins finder du overalt. Skinners; Badlands - Masser af beasts lige ude foran Kargath (Horde byen) som man kan skinne. (Thick Leather og Heavy Leather) Farming; RFD - Masser af trash mobs, inden du går ind i instancens. Dropper silver og Silk Cloth. SM - Masser af trash mobs, inde du går ind i instancens. Dropper silver og Silk/Wool Cloth. (Du kan også altid farme Graveyard, hvis du kan. Også n...

torsdag, 17. april 2008, 08:10

Mærkelig mail ang wow

Også det første man kan se, at det er scam. Er at de spørg efter ens password Og der står på mange af Blizzards sider, at en Blizzard ansat aldrig ville spørge efter ens password. Oplevet et par stykker, som er hoppet i med begge ben

søndag, 6. april 2008, 21:43

Netradio på mobilen?

Citeret Oprindeligt indlæg af JuiCe Jeg fandt det via telefonen da jeg sad og surfede nokia's "gratis software" sider. Må jeg lige prøve så! Edit: Alletiders, har ikke internet forbindelse på min mobil

søndag, 6. april 2008, 21:39

Netradio på mobilen?

Citeret Oprindeligt indlæg af JuiCe Du skal vel bruge et stykke software til telefonen Jeg har, til min N82, et netradio program der kan søge efter radioer....ka finde MM radio osv, virker ganske fint og nemt. Hvor kan man finde sådan et stykke software?

søndag, 6. april 2008, 21:18

Netradio på mobilen?

Heya Tweak. Står med et problem.. Hvordan finder jeg en bestemt netradio på mobilen? Vil gerne høre http://hard.fm på mobilen, men hvordan gør jeg? Tak på forhånd!

lørdag, 1. marts 2008, 15:34

Pala macro (Bubble - hearthstone) og Scryer eller Aldore

Jeg vil mene, at det er ligemeget hvilken side du vælger sådan. Det eneste du skal gå efter, er hva de giver af recipes/patterns/formulars til dine professions.

lørdag, 1. marts 2008, 15:15

Bedste sted at lvle/queste

Du kan også få noget tid til og gå, med og farme Timbermaw reputation. Du skal mindst være Unfriendly eller Neutral med dem, ellers kommer du aldrig til Winterspring Du kan grinde reputation til dem i Felwood, ved Deadwood Village og Felpaw Village. (Deadwood Village ligger helt syd, og Felpaw Village ligger helt nord på.)

onsdag, 27. februar 2008, 11:00

Bedste sted at lvle/queste

Un'Goro Crater, Searing Gorge og Felwood Og til Winterspring ved 54-55+

onsdag, 27. februar 2008, 08:43

Hjælp til re-patch.

Endelig fået min nye computer til og køre. Fik installet World of Warcraft, kopiert alle patches fra min bærbar og smidt over på min nye computer. (C:\Programmer\World of Warcraft\) Men når jeg prøver og logge ind, går den igang med og downloade patch 2.3.0. Og patch 2.3.0 ligger i mappen. Hva har jeg gjort forkert? Tak på forhånd! Edit: Kigget rundt på Tweak og google, men kunne ikk finde noget

onsdag, 27. februar 2008, 08:15

look spec i kara

Hvis jeg endelig skulle raide på min lock, ville jeg nok vælge; http://www.wowhead.com/?talent=IiMrVRfzVtcof0cZxx0z Curse of Shadow, dot op og smide så mange SB's ind som muligt og dot op igen Kunne godt ha taget Imp. CoA men gjorde jeg ikk, pga. Curse of Shadow/Elements tager pladsen istedet for + giver raid dps. 5/5 Fel Concentration kunne jeg også ha ladet være med og vælge. Men jeg har det sådan, at det er et must hvis man går Affliction som lock.

tirsdag, 26. februar 2008, 08:40

Internets problem med Vista

Købte ny computer her igår, kom hjem og satte det til, og internettet ville bare ikke virke på den. Satte den i min router, hvor der kun var internet på min bærbar. Netkortettet er checket, og det virker. (Fra model og til computeren direkte, virker hellere ikke) Kigget på nogle af de andre tråde som var oprettet, men det var kun med trådløs, og løste ikke mit problem Kører med Vista på min nye stationær, og min internets udbyder er YouSee. Håber I kan hjælåe, og tak på forhånd!

mandag, 25. februar 2008, 11:19

Metal - hvad hører i?

Purple Rain Diamond Dogs Metallica Slayer Ozzy Osbourne Marilyn Manson Soil In Flames Disturbed AC/DC Avenged Sevenfold Hører også dansk rap (Suspekt <3) og Johnny Cash.. Afhænger lidt af humøret

mandag, 25. februar 2008, 10:36

Citat leg... play along..

Citeret Oprindeligt indlæg af Spixe Kommer da lige med en så "Do not kill, do not rape, do not steal. These are principles, which every man of every faith can embrace." The Boondock Saints Edit: Glemte vidst noget "My army is not designed for this kind of fighting. Yesterday, yet again I had to promote 25 sergeants to replace the officers shot down by the sharpshooters. Those snipers are demoralizing my people. This city is no more than a heap of ruins, but the Fuhrer's persisting. We should tr...

mandag, 25. februar 2008, 09:38

Genoptrykning af Muhammed tegninger

Citeret Oprindeligt indlæg af tAshDa Hvem har ret? Jeg vil mene det er os - danskerne. Selvom det kun bliver trykt for pengenes og provokationens skyld, kan jeg faktisk ikke se problemet i det. Jeg kan se et problem i der bliver hængt børn i Iran, at der er al-Queida der hverver små børn som selvmordsbombere og bruger religionen islam for at få dem til at udføre hate crimes. Print de tegninger.. Lav flere - jeg bidrager gerne med en.. Jeg synes enddog den der ugentlige foto tråd vi har - ja, næ...

mandag, 25. februar 2008, 09:33

Matrix kniv

Citeret Oprindeligt indlæg af Aagaard1000 http://www.refreshingoutdoorcenter.com/images/BC10165490.jpg Virkelig lækker

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.