Søg i resultater

Søg i resultater 1-9 af 9.

onsdag, 23. november 2011, 21:28

Forfatter: jjdenmark

Mobilt bredbånd

Jeg har testet et hav af forskellige mobile bredbånd og i den forbindelse, har jeg også testet både Telia og Oister i beton blokke. De trak begge 2 det lovede, så i det byggeri jeg tjekkede, er der altså god dækning alligevel. Jeg kan anbefale at du tjekker, hvilke selskaber der eventuelt har monteret en mast omkring dit byggeri - hvis du så køber en løsning uden binding kan du medbringe den og se, når du flytter. Du kan tjekke 3g dækning på mastedatabasen.dk, se vejledning her: 3g dækningskort

onsdag, 9. november 2011, 22:14

Taletid

Kan godt være det virker en anelse "jeg skal da lige have et link" agtigt, men jeg har netop opdateret min liste over billige fri tale abonnementer, ja og det er jo lidt det der er meningen med liste - at den kan blive brugt til at finde det billigste fri tale / taletid. Se oversigten her: Fri tale og sms Jeg vil klart anbefale Oister, deres priser er ganske enkelt BEDST.

onsdag, 9. november 2011, 22:08

SEO

Jeg kan anbefale dig at læse om linkbuilding på seoportalen.dk Der henviser jeg bla til www.linkkataloger.dk hvor der er en liste over rigtig mange af de danske kataloger - så er det bare at komme i gang med at tilmelde. Læs her: seo optimering

lørdag, 5. november 2011, 18:53

Sammenligning af abonnementer til Ipad

Jeg har fra noget tid siden lavet en lille oversigt 7 sammenligning af de abonnementer man kan få til Ipad. Måske du kan bruge den til noget? Ipad abonnement

lørdag, 5. november 2011, 18:51

Låst til 3G

IOS5 låser mig bekendt telefonen til 3G, så du slet ikke kan vælge EDGE mere. Det er lidt øv, da EDGE bruger mindre strøm

lørdag, 5. november 2011, 18:46

Guide til Mobilt Bredbånd

Jeg har lavet et ret gennemarbejdet site med en fyldestgørende guide til valg af bredbånd Guiden adskiller sig mest fra de andre på nettet, ved at gå i dybden med dæknings problematikken. Du kan bl.a læse om: - Hvordan finder jeg nærmeste mast med mastedatabasen.dk - Hvilken løsning er billigst - Anmeldelser af alle internetudbyderne - Liste med aktuelle kampagner og tilbud - Mål din internethastighed - Hvad 3G er og hvordan det fungere - Nyheder fra branchen - Stor prissammenligning Du finder d...

mandag, 6. september 2010, 22:27

Det jeg lærte de første par måneder

jeg har et 350D eller noget i den retning. jeg lærte af en fotograf at sætte focusen til et punkt i midten frem for AI focus. Derefter lærte jeg at RAW var at foretrække, og omkonverteringen skulle foregå på pcen frem for at bruge jpeg på kameraet. Ret simple råd. Ja og lad lige vær med at puste støv væk med munden i dit kamera, så spytter du bare en masse "savl" med og det kan gøre det hele langt værre, køb noget komprimeret luft på dåse. Til redigering bruger jeg fireworks cs4. Det er en lette...

mandag, 6. september 2010, 22:18

Du dør inde den bliver sjovt

Hvis du VIL starte fra bunden af, skal du følge et undervisningsprogram og det du får ud af det ligner LORT. Du vil da have en smule forståelse for hvad der foregår i koden, når du bagefter bliver irriteret over at du ikke fatter at kode en skid. Mit forslag er at du begynder med Dreamweaver og laver et par sites. Så begynder du at forstå hvad det handler om. Det handler om at være pisse go til det grafiske, koden kan alle lære eller bruge en generator. Hvis du sætter dig ned og leger kodenørd i...

mandag, 6. september 2010, 22:10

Det er da det grafiske du skal arbejde med

Sådan som jeg forstår det du skriver, er det et grafisk spørgsmål. Du vil have det til at se ud som om at din footer fortsætter ud i en uendelighed eller noget i den retning?? Beskriv venligst eller lav et linkdump.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.