Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 42.

fredag, 2. januar 2009, 19:15

Forfatter: welsyng

wii hardware, hvor?

Står og mangler et nyt cd drev til min wii da den nuværende ikk virker mere, nogen der ved hvor man kan bestille sådan en henne på nettet?

torsdag, 18. september 2008, 13:16

wii access point - xp

Har fået mig en wii og har problemer med at få den på nettet. Jeg har en trådløs router og fibernet, desvære kan jeg ikke komme på nettet fra min wii pga at jeg skal indtaste brugernavn og adgangskode når jeg skal på nettet med fibernet. Har så været ude og købe en psp link, og har læst mig frem til at jeg skal oprette et access point. Problemet er bare at jeg ikke ved hvordan man gør. Har søgt på google efter det, men kan ikke finde noget brugbart. Nogen der kan hjælpe? Og det er en computer me...

søndag, 9. marts 2008, 08:51

Ingen OC?

har fået løst problemet, flashede min bios med den nyeste update og nu køre det bare!

torsdag, 6. marts 2008, 18:53

Ingen OC?

Hejsa. Har en E6750 CPU og et IN9 32X-MAX MB Jeg har et problem når jeg vil OC. Hvis jeg hæver FSB bare med 1 enkelt i bios og genstarter pcen, så kommer der en blå skærm med hardware malfunction lige når den begynder at loade windows. Jeg har prøvet at ændre FSB'en både i linked og unlinked, men lige lidt hjælper det, hva kan der være galt? Den står til PSB1333 inde i bios, og når jeg prøver at ændre multiplier fra 8x til 9x så laver den det automatisk om til 8x igen når jeg genstarter? Pls Hel...

lørdag, 10. juni 2006, 23:47

min pc køre ikke spil optimalt

er 7800GS det bedste kort i den prisklasse??

lørdag, 10. juni 2006, 23:27

Er der nogen der kan komme med et direkte link til et kort jeg skal købe hvis jeg vil spille de nyeste spil? Helst i samme prisklasse (1500 kr)

lørdag, 10. juni 2006, 23:26

ARHGGGGGGGGGGGGGG Hvad er det med mig og grafikkort? Jeg ender altid med noget lort. Har bestilt kortet for en uge siden, men modtog det først i torsdags så kan vel stadig nå det. Driver cden var os ødelagt da jeg fik den

lørdag, 10. juni 2006, 19:20

Det jeg mente med at jeg har instaleret frame er at det gjorde jeg før jeg instalerede driveren. På atis hjemmeside er der 3 punkter man skal 1. instalere frame 2. instalere driver 3. instalere et eller andet codec, men det var kun til x1000 serien.

lørdag, 10. juni 2006, 19:10

Nogen bud overhovedet til hvad jeg kan gøre?

lørdag, 10. juni 2006, 19:03

harddsike forsvundet?

Hvordan? Den er forsvundet helt ned i hullet, der er ikk noget der stikker op

lørdag, 10. juni 2006, 14:36

Har lige kigget i enhedshåndtering og der står mit grafikkort 2 gange? der står under skærmkort: ati all in wonder x800 ve ati all in wonder x800 ve - secondary skal det stå to gange? Nogen der ved hvad jeg kan gøre? Det kan satme ikk pas at det her kort ikke kan score mere en 2199 i 3dmark03 og at det hakker i med laveste opløsning i de spil jeg prøver at spille (hitman blood money og oblivion)

lørdag, 10. juni 2006, 14:18

har instaleret frame, det hjælper stadig ikke?

lørdag, 10. juni 2006, 12:35

har lige formateret min harddisk igår så der lå ingen drivere på den, heller ingen spyware eller virus, har lige scannet den Jeg har lige købt computeren for 1 uge siden, det er en packard bell og motherbord er P5S800-VM ved ikke om det så er intel chipset? Jeg køre med 3dmark03 Skal lige siges at det ikke er den strømforsyning der står i min tag der er sat i, den der sidder i er den der fulgte med computeren. Ved ikke hvor mange watt der er i den der sidder i da jeg hverken kan få den ud eller ...

lørdag, 10. juni 2006, 12:02

Har købt det Radeon x800XT som du linkede til og nu score jeg 2199 i 3dmark? Ved ikke om det er en forkert driver jeg har insaleret, den driver cd der fulgte med var istykker, den var knust på læsesiden ligesom når et spejl er knust. Så jeg hentede en på nettet, catalyst 6.5 tror jeg, er det den rigtige? og nogen forslag til hva H***** der nu kan være galt siden den får en ringere score med at bedre grafikkort? Den hakker også endu mere i de spil jeg spiller end da jeg jørte med mit gamle kort

lørdag, 10. juni 2006, 11:43

harddsike forsvundet?

Det var en pin i stikket der var trykket helt ned i hullet, så nu må jeg ud og købe ny harddisk :-(

fredag, 9. juni 2006, 16:56

RE: harddsike forsvundet?

har fået det til at virke, men nu får jeg dette når jeg prøver at starte min pc : NTLDR is missing tryk ctrl+alt+del for at genstarte

fredag, 9. juni 2006, 16:28

harddsike forsvundet?

hejsa... jeg har været ved at sætte et nyt grafikkort i min pc idag. Efter jeg har skiftet grafikortet starter jeg min pc op men det vil den ikke? Så går jeg ind i bios og kigger og der står der at der hverken er en harddisk i master eller slave. Jeg har prøvet alt for at den skal kunne finde mine harddiske i igen har byttet på ide kablerne flere gange og prøvet at sætte mit gamle kort i, men inter hjælper, man kan stadik ikke finde mine harddiske i bios. Nogen der kan hjælpe?

søndag, 4. juni 2006, 23:33

overclock p4 uden bios

hmm ved det ikke? kan det her hjælpe? BIOS Vendor American Megatrends Inc. BIOS Version 0204 BIOS Release Date 10/14/2005 BIOS Properties Plug and Play, Flash ellers ved jeg ikke hvad det er for en?

søndag, 4. juni 2006, 21:03

overclock p4 uden bios

Jeg kan godt se min fsb speed den står på 533 mhz, men jeg kan ikke ændre den. Der står en masse ting skrevet med grå en nogen skrevet med blå, dem med blå kan jeg godt gå ned og ændre i, men dem skrevet med grå kan jeg ikke? Jeg kunne heller ikke finde noget sted jeg kan slå pci-e/agp til...

søndag, 4. juni 2006, 19:19

overclock p4 uden bios

hejsa jeg står og overvejer at overclocke min pc. Har ikk så meget forstand på det, så ville lige høre om i havde et par gode råd. Jeg har været inde i bios og det ser ikke ud til at jeg kan overclocke der så jeg skal have fat i et program til at gøre det. Min computer: P4 3,06 GHz 1 gb ram bundkort: P5S800-VM har set et sted at der står Internal Clock Maximum 3.8 Ghz, er det det høheste den kan clockes til? Alle bud er velkommen

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.