Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 11:23

Forfatter: dwmc

Søger 13" bærbar taske

yep det lader til at være en mappe :-) du går virkelig ikke galt i byen med crumplers tasker :-) den du har fat i der passer ret perfekt til et dslr og et ekstra objektiv btw ;-)

I går, 14:54

Søger 13" bærbar taske

helt vildt og mega god kvalitet ! har selv haft 17" versionen brugte den som kamera taske :-)

I går, 12:38

Søger 13" bærbar taske

crumpler burde også have nogle. http://www.crumpler.eu/all-bags/messenge…y-khaki-dk-navy

mandag, 19. februar 2018, 15:42

Hjælp til hjemmeside

hvorfor ikke bare bruge square space ? de har en kvart milliard templates at vælge mellem så skal man bare selv smide tekst og evt billeder ind :-)

søndag, 18. februar 2018, 14:19

Min router bliver ved med at koble til og fra internettet....Hjælp!!!

som noxon skriver tjek alle kabler en ekstra gang ellers må den tilbage til forhandleren.

lørdag, 17. februar 2018, 21:25

Ny mekanisk harddisk

Wb black er så hvidt jeg ved rated til mange flere timer end blue :-) jeg har simpelthen haft så mange døde hhd'er mellem fingrene så hvis jeg køber til mig selv holder jeg mig til wb black og des lige :-)

lørdag, 17. februar 2018, 13:13

Ny mekanisk harddisk

Hastigheden er vel den største forskel. Jeg ville. Personligt gågefter wd black dem Har jeg virkelig gode erfaringer med.

lørdag, 17. februar 2018, 13:10

nyt mobil os

Nej amazonAhar låst telefonen til fire os. Så før du kan omgå detdskal du have root adgang.

onsdag, 14. februar 2018, 09:53

V: Z97x, i5 4690, DDR3 16gb

jeg ville sige omkring en 1000 kr +/- for mobo ram og cpu og ja 5-700 for gpuen.

fredag, 9. februar 2018, 10:18

Tastaturt skifter sprog.

den her artikel kan måske hjælpe https://www.windowscentral.com/how-chang…yout-windows-10

onsdag, 7. februar 2018, 01:25

Tastaturt skifter sprog.

Prøv at kigge på sprog indstillingerne og slet engelsk. Du skal formodentlig sætte dansk som standart før du kan slette det engelske. Har haft samme problem for mig var Det wow der var skyld I det /dwmc

torsdag, 1. februar 2018, 14:31

AMD Ryzen 7 1800x lag

det var da spøjst jeg har samme problem emd min ryzen 1700x men det er kun når det er youtube eller twitxh der kører i fuld skærm samtidig med at jeg spiller. netflix skaber ikke samme lag. har du prøvet at køre streams som ikke full screen ved siden af ??

tirsdag, 30. januar 2018, 22:13

Anbefaling af mobil

du kan bare installere en wp skin itl din android phon ;-) jeg har faktisk et tykt cover på min one plus 3t så den ikke døør når den bliver tabt XD men ja den er lidt stor at håndtere når man lige får den men man venner sig hurtigt til det. fullrate har lige nu et tilbud på en gratis mobil med et abonnement :-) en p9 lite mini. itl prisen af 0 kr en virkelig god mobil :-)

mandag, 29. januar 2018, 20:13

Anbefaling af mobil

one plus 3 /3t det er en klasse telefon har selv t modellen og det spiller bare :-)

mandag, 29. januar 2018, 13:16

Tweak News - Uge 4 - fede giveaways på menuen

det er vel på youtube man skal kommentere ??

torsdag, 25. januar 2018, 19:22

Gigabyte ga-z170x-ud3 vil ikke starte. Fejlkode 01

det lyder som en eller anden update gone wrong :-/ ellers må skidtet jo til rma :-)

torsdag, 25. januar 2018, 16:14

Gigabyte ga-z170x-ud3 vil ikke starte. Fejlkode 01

det lyder som en bios der ikke spiller med din cpu eller noget i den stil ? har du tjekket om der er updates til bios hos producenten ? har du evt en anden cpu du kan teste med ?

torsdag, 25. januar 2018, 12:01

V: Fx8230 , asus MB , 16gb ram

pt ikke til salg. smider et opslag når det er, hvis det kommer til salg :-)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.