Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 58.

søndag, 4. oktober 2015, 18:55

Forfatter: Bender!!!

AMD er klar med ny beta driver, der håndterer tidligere memory bug

mit kort laver denne fejl, men det er bare en driver fejl og man skal bare sætte opløsning op i mens den fejl er der, så forsvinder fejlen.. HUSK at sætte flueben ved "Enable virtual super resolution" https://www.youtube.com/watch?v=2GjtsaoEtnY

søndag, 4. oktober 2015, 18:41

AMD er klar med ny beta driver, der håndterer tidligere memory bug

Jeg er godt nok skuffet at de ikke kan finde ud af at lave bedre driver, og med det mener jeg især deres Fury kort som laver fejl på grund af driverne..

torsdag, 1. oktober 2015, 00:55

Valg af grafikkort

nu ved jeg ikke hvor tit du skifter kort, men det starter allerede til næste år http://hexus.net/tech/news/software/8230…mandatory-2016/

onsdag, 30. september 2015, 23:25

Valg af grafikkort

Hvis du kun har de 2 valg muligheder, så vil jeg klart vælge 390x kortet for det er bedre til DX12 support end det 970 kort er..

lørdag, 29. august 2015, 10:11

Ingen pointe mere

Der var en gang det var sjovt at eje et lightning kort, men i dag er de låst fra Nvidia af, så hvorfor så give mere for sådan et kort, det bedre med EVGA kort..

mandag, 29. juni 2015, 01:29

optimere din pc først

Hvorfor prøver du ikke at se om dine ram kan køre 1600mhz og et 390x er et godt valg og ja det kan godt køre på dit bundkort, hvis du vil have mere kraftig pc, så er du nød til at skifte bundkort og CPU, men det er heldigvis ikke dyrt for AMD system. MEN din strømforsyning er for lille til det 390x kort..

søndag, 28. juni 2015, 19:14

Cool

Damn ! men det er genialt ;-)

torsdag, 26. marts 2015, 13:53

hmm

Uhm ... lade os nu se "Med Noctuas SecuFirm2™ beslag"

søndag, 22. marts 2015, 00:53

tja...

Jeg tror så det lige meget, folk køber det bare ikke :-p

mandag, 19. januar 2015, 12:34

zzzz

Nah nu den for gamle af en mobil at være nu :-p

lørdag, 3. januar 2015, 12:23

hmm

dato er 03-01-2015 zzzzzzzzzzzzzzzzz de har dummet sig.. gamle vin på ny flaske...

søndag, 21. december 2014, 22:47

Gta 5

Jeg synes spillet er lidt ødelagt eftersom det er udkommet, og der mange som har gemnemført det.. så kan det godt være der komme en masse nyt og ny grafik, men det stadig sammen baggrund af spillet.. trist jeg skal så have det, men jeg venter til det er på tilbud..

søndag, 23. november 2014, 14:58

TEST

jeg vil godt se nogle test med dem :-D

tirsdag, 18. november 2014, 00:11

hmm

du kender tydeligvis ikke denne side G2play.net

tirsdag, 4. november 2014, 12:57

MSI GTX 970 Gold Edition knipset på Beat IT 2014

Citeret fra "Michael Hermansen" Nu kan du så ikke lige regne med, at der ikke er garantimærker på skruerne, når retailkortene udkommer Dette er jo blot et kort til fremvisning under en IT messe. Det vil ikke blive solgt Når ja pis, jeg håbet på det var slut med de latterlig klistermærker :-/

mandag, 3. november 2014, 23:21

Gold Edition

dejligt at se de har fjernet de latterligt klistermærker på skruerne, så man kan få køleren af ;-)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.