Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 42.

fredag, 3. november 2017, 14:25

Forfatter: ByteMe

OnePlus 5T beholder jackstikket

3,5 tommer jackstik? Hmmm, jeg tror altså at der menes 3,5 mm jackstik. 3,5 tommer er altså ret meget, ja faktisk tæt på 9 cm.

tirsdag, 20. december 2016, 14:03

Tv boks til videoafspilning via USB

En WD TV Live kan alt det du efterspørger. Er dog med engelsk menu, men så simpel at et spædbarn kan betjene den. Menuen er billeder og enkelte ord som f.eks. Video eller Music. En WD TV Live Gen3 har både LAN og Wifi og kan købes brugt for 300 kr på DBA. Jeg har selv et par stykker af slagsen og selv om jeg også har en Raspberry Pi 2 med Kodi, så er det alligevel WD boksen jeg vender tilbage til, for den er bare så meget nemmere at bruge og virker perfekt til mit behove. ( streaming af video og...

onsdag, 24. august 2016, 12:30

Ny SSD og gammel HDD - Hvordan?

Hvis du formatterer den gamle HD ligger der da ikke en Windows på den. Så er disken jo tom. Hvis det ikke er det du mener med formattering, så må du lige forklare lidt bedre. Tænker du på en skjult partition med Windows restore filer eller sådan noget?

tirsdag, 3. maj 2016, 11:23

Gratis MP3 afspiller til hjemmeside?

Hvad med Soundcloud og så linke til musikken derpå? https://soundcloud.com/kennypeters/heart…tm_medium=email

tirsdag, 29. september 2015, 15:07

Pas på falske mails fra PostNord

Min chef var så snu at han klikkede på linket i torsdags. Fabrikken holdt stille i 2 dage mens der blev scannet for virus og genetableret en god kvart million filer fra backuppen. Det gav travlhed og kvajekage.

torsdag, 27. august 2015, 15:57

Fejl i skærmen

Din skærm er sikkert en LED skærm af typen "Edge Lit" og der er så en af LED pærerne der er stået af. Du kan se en Edge Lit skærms opbygning her: http://www.rtings.com/tv/learn/lcd-vs-le…a/how-they-work

tirsdag, 30. juni 2015, 08:40

HDMI kabel tåle frost ?

De holder ikke evigt derude i kulden, men de kan sagtens holde i mange år. Jeg har selv haft billigt netværkskabel udenpå huset i 14 år uden problemer. Men sørg nu for at lukke borehullerne godt med en god fugemasse så du ikke får insekter og fugt ind i murene bagefter.

mandag, 22. juni 2015, 14:02

Keyboards: Hvor skal jeg hen

Computercity plejer at have et stort udvalg der står så man kan røre ved dem Det samme plejer Bilka at have.

tirsdag, 5. maj 2015, 15:24

PC build.

Der ligger typisk de nødvendige data-kabler sammen med bundkortet. I hvert fald til 2 eller 4 drev. Strøm-kabler sidder jo på PSU'en eller følger med hvis det er en modul-PSU med løse kabler. Drivere ligger på CD der følger med bundkort og grafikkort. Evt kan nyere drivere hentes på producentens side.

fredag, 20. marts 2015, 12:44

Spørgsmål angående mobiloplader

Jeg har adskillige opladere med micro-usb liggende rundt om i huset og jeg har aldrig oplevet nogen problemer ved at bruge dem til min Galaxy Note 3, mit BT headset, tablet, Kindle, PS4 controller osv. Jeg griber bare den nærmeste lader.

torsdag, 12. februar 2015, 14:47

Skærmbeskyttelse - er det noget værd?

#5 Sorry mit sene svar, men jeg har åbenbart ikke fulgt godt nok med. Jeg synes ikke det er så svært at sætte skærmbeskyttelse på og det plejer da at lykkes uden alt for store bobler under plastiken. Som regel kan de værste bobler "glides" ud til siden med et kreditkort bagefter. Det største problem er for mig at placere skærmbeskyttelsen præcist, men det er måske nemmere for en med yngre øjne og roligere hænder end mine. (er 50+) Når først skærmbeskyttelsen sidder der er den næsten ikke synlig ...

fredag, 30. januar 2015, 16:29

Skærmbeskyttelse - er det noget værd?

Kan kun anbefale både skærmbeskytter og cover. Hver gang jeg køber ny telefon er det første jeg gør at pakke den godt ind. Der fås masser af smarte covers der ikke koster ret meget. både siliconecover, læder covers med klap og andet. Og laver man en ridse i skærmbeskytteren, så tager det 2 minutter at skifte den. Jeg har forøvrigt altid et par forskellige covers liggende, så jeg kan skifte alt efter humør og hvad jeg skal lave den dag. Til gengæld har jeg altid en telefon der virker og ser helt ...

torsdag, 29. januar 2015, 07:53

pc tænder ikke efter dvale

Jeg havde en PC med de samme problemer og havde også fundet løsningen med at tage strømmen fra den i nogen minutter hvorpå den godt ville starte op. Jeg fik det råd at skifte strømforsyningen ud og siden har den startet op hver gang. Det var forøvrigt også en Corsair PSU af nogenlunde samme størrelse. Jeg kan ikke garantere det er løsningen, men hvis du kulle låne an anden PSU et sted, så var det måske et forsøg værd.

tirsdag, 18. november 2014, 13:07

Priser på spil

simplycdkeys tager 280 kr for Dragon Age Inquisition Jeg har selv handlet hos Simply flere gange og kan kun anbefale dem.

tirsdag, 18. november 2014, 10:34

Spørgsmål ang. en Samsung SL-C410W printer ?

Hej Jeg har for nylig investeret i en dejlig farvelaser, en Samsung SL-C410W. Den printer utroligt flot, men jeg har dog et par spørgsmål, så jeg håber der er nogen der har denne printer eller i hvert fald kender til den. 1. Når jeg tænder printeren kommer den med et par meget høje smæld og jeg var da ved at skulle skifte bukser de første par gange det skete. Jeg er helt med på at en printer både brummer og klikker lidt, mens den varmer op og gør klar, men disse smæld er meget høje. Er det norma...

fredag, 14. november 2014, 08:43

Gives væk: SilverStone Lascala LC-14 HTPC kabinet

Hvis det ikke allerede er væk, så vil jeg da meget gerne have det. (kan hente) mvh Mogens

mandag, 20. oktober 2014, 14:01

HDMI ind i pc

Et digitalt videokamera gemmer vel optagelserne på et kort, f.eks. et SD kort eller lign. Så kan man enten overføre videoen til en PC med et USB kabel eller flytte kortet over i en kortlæser, enten en intern eller en USB. Start med at finde ud af hvad det er for et kamera og hvordan det gemmer sine optagelser. Alt det med HDMI er jo bare så kameraet kan afspille via et TV, det er ikke til at overføre til en PC med. Det kunne måske virke med et capture card, men så skal du til at optage fra en op...

tirsdag, 30. september 2014, 20:16

Ny lækker buet SD590C LED skærm fra Samsung

Specs hos Samsung siger 1920 x 1080 pixels

torsdag, 18. september 2014, 23:33

Problemer med ekstern harddisk.

Nabelsen, du skriver jo at du har to diske i maskine. En SSD og en "almindelig" harddisk som lager. Det er aldrig en god ide at have andet end systemdisken sat til imens man installerer Windows. Det kan give flere problemer både imens og bagefter. Og så bytter du altså lidt rundt på nogen begreber når du kalder din lager-disk for en ekstern disk. En ekstern disk er en disk der befinder sig udenfor PC kabinettet, altså i sit eget separate kabinet og typisk er koblet til PC'en med USB eller E-sata...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.