Søg i resultater

Søg i resultater 1-2 af 2.

mandag, 13. februar 2017, 18:18

Forfatter: Holst98

Kan Mine Højtalere Opnå 24 Bit 192khz Lydkvalitet?

Citeret fra "Jan Blaszkevizc" Hej Ja det vil du kunne gøre helt uden problemer. Når højttalerne får signal ind via phono stik, kan de sagtens håndtere de 24 bit og 192 khz Mvh Jan Mange tak for det hurtige svar! Glæder mig til at høre foreskellen! Citeret fra "Jan Blaszkevizc" Hej Ja det vil du kunne gøre helt uden problemer. Når højttalerne får signal ind via phono stik, kan de sagtens håndtere de 24 bit og 192 khz Mvh Jan

mandag, 13. februar 2017, 17:21

Forfatter: Holst98

Kan Mine Højtalere Opnå 24 Bit 192khz Lydkvalitet?

Jeg sidder inde med et par Argon 7460A højtalere. Én af højtalerne er aktive og den anden er passiv. De køre på 48Khz 16 Bit og jeg ville rigtig gerne kunne få dem op på 192Khz på 24 bit. Højtalerne har TRS indgange hvor der kan gå 1/4 jackstick ind. Ville det være muligt at opnå en lydkvalitet på 192Khz 24-bit hvis jeg køber en focusrite Scarlett 2i2 (2gen) samt 1/4 jackstick og sætter det til min pc og højtalere. Focusrite - <a href="http://www.4sound.dk/computer/lydkort/usb/focusrite-scarlett...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.