Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 723.

onsdag, 26. august 2009, 18:59

Forfatter: [FDB] FifaFrazer

Core i7 & 2x GTX295 på 850watt?

Se denne anmeldelse, hvis du beslutter dig for at finde en ny strømforsyning: http://www.hardwaresecrets.com/article/484/1 Det lader til de har styr på hvad de snakker om på den side.

onsdag, 26. august 2009, 18:47

Core i7 system spontan reboot

Tak for de mange svar. I fik ret. Måske ret meget overkill, men jeg endte med at købe en Corsair HX850 efter at have læst en del anmeldelser på hardwaresecrets og nu spiller det ;-) Lige et råd til andre: Lad være med at købe et antec solo kabinet, hvis I skal have et Geforce kort fra 200-serien. Jeg blev nødt til at skære hul i harddisk-holderen for at få plads. Og hvis man installerer en tower-køler på cou'en kan man ikke få strømforsyningen ud. Ellers er det et fedt setup.

søndag, 23. august 2009, 20:01

Jeg vil tro strømforsyningen har et par år på bagen, så det kan godt være den er slidt. Wattmåleren er sådan en man stikker i stikkontakten og så sidder der et lille lcd-display, der viser effektforbruget.. Det er sikkert noget fra elsparefonden.

søndag, 23. august 2009, 18:32

18 A på to rails. De tester den i den her artikel http://www.hardwaresecrets.com/article/731 Hvor de trækker 500 W ud af 12 V linjerne, så den burde kunne trække det. Derfor er jeg ikke sikker på at det er strømforsyningen, selv om det umiddelbart kunne se sådan ud.

søndag, 23. august 2009, 14:49

hej.. Jeg har fået samlet mit core i7 system med følgende hardware: Core i7 920 med stock køler Asus Nvidia GTX 275 gfx Gigabyte EX58-UD4P 500 W akasa paxpower PSU 3 x 2 GB XMMS3 corsair ram 1 TB spinpoint F1 HDD Windows 7 64 bit RC Nvidia driver 190.62 Jeg har problemer med spontane reboots i visse spil. Jeg har ikke oplevet det i 3d mark, men i Bioshock demoen og CoD 4 single player. Har sat et wattmeter til som viser ca. 240 W både under load og idle, så strømforsyningen burde kunne klare det...

torsdag, 30. juli 2009, 23:07

4890 vs gtx 275 afstemning

Jeg ville vælge Nvidia, da de har bedre linux drivere.

lørdag, 28. februar 2009, 17:00

Gain af MP3 filer

Du kan jo prøve at smide nogle stykker igennem mp3gain og høre om du kan høre forskel. http://mp3gain.sourceforge.net/ Ifølge dem selv, forringer det ikke lydkvaliteten

torsdag, 29. januar 2009, 22:50

Hvem læser på AAU?

Jeg læser Elektronik og IT, og er i gang med basisåret.

fredag, 23. januar 2009, 11:34

Hvilket tastatur?

Logitech og Razer er noget popsmart plastic Gå efter et steelkeys, et gammelt IBM model M, Das Keyboard eller lignende

mandag, 19. januar 2009, 22:47

windows 7

@DMK Der står jo netop på linket til Microsofts side at årsagen til at man ikke kan udnytte hele 4 GB ram er en begrænsning ved at man med 32 bit kun kan adressere 4 GB ram. For at undgå konflikt med grafikkortets hukommelse har Microsoft valgt at sætte en grænse på 3,12 GB. Hvis der er meget ram på grafikkortet er det dog nødvendigt at sætte en lavere grænse, som der også står. En forsimplet forklaring er altså: En 32 bit computer kan pege på 2^32 adresser i rammene, dvs. 4 milliarder adresser ...

mandag, 19. januar 2009, 22:20

Mangler en til Photoshop!

[/url] Billedet er desuden lavet i Inkscape

søndag, 18. januar 2009, 23:37

Lag i CSS

Jeg vil gætte på CPU'en er for sløv, men det lyder alligevel lidt voldsomt med så kraftig fps drop.. Min CPU er heller ikke så glad for Source motoren.

tirsdag, 13. januar 2009, 19:42

Ram til Nehalem men hvor mange?

triple channel er overvurderet.. Det giver stort set intet ekstra i følge de tests jeg har set.. Kan bare ikke huske hvor. Mener det var anandtech eller toms hardware.

tirsdag, 13. januar 2009, 01:01

Mxm

http://filext.com/file-extension/MXM Måske det er mixmeister

mandag, 12. januar 2009, 21:15

Microsoft har lukket for Adium, hva nu?

Problemet er forresten forsvundet nu, uden softwaren er blevet opdateret. Vi burde nu alligevel skifte

mandag, 12. januar 2009, 20:44

Microsoft har lukket for Adium, hva nu?

i bund og grund burde vi alle bruge Jabber eller GTalk, som begge bruger XMPP protokol, men det er nok for sent at lave om nu. Det er nok de færreste der vil give afkald på msn-netværket. Det vil i hvert fald være en stor opgave for mig at overtale alle mine venner til at bruge det bedre alternativ. Problemet opstår kun med den nyeste version af purplelib eller hvad det nu hedder, som adium også bruger. Det kan du komme uden om ved at bruge msn-pecan, som kan bruges som en protokol i pidgin. Det...

søndag, 11. januar 2009, 14:59

Mxm

Hvilke programmer bruger du til at afspille med?

torsdag, 8. januar 2009, 22:45

Hvem spiller hvad?

CS 1.6 det andet er bare øjegejl med dårligt gameplay imo. og ja, CS var gratis, hvis man ejede Half-Life, til og med version 1.5, men så udgav de steam. Efter steam og 1.6 udkom kunne man dog stadig erhverve sig både Half-Life og CS 1.6 for under 100 kr. ved at købe de gamle Sierra udgivelser, men det fik Valve også sat en stopper for.

tirsdag, 6. januar 2009, 18:59

Små spil

crack-attack - en fri klon af tetris attack supertux - 2d platform a la super mario

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.