Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 337.

I går, 22:38

Forfatter: MacGarlic

C6250emr

tror sku jeg fandt fejlen... og hold lige fast.. modem stod oven på pceren... så kunne den ikke 2.4Ghz.. satte den ved siden af... så virkede den igen.. og så selv om computeren står tændt.... fatter hat..

I går, 20:18

C6250emr

Har denne fine ( udulige ) router fra yousee... mit problem er.. min pc kører på kabel via routeren.. og resten af huset kører enten 2.4Ghz eller 5Ghz trådløst netværk... det underlige er.. så snart min pc er slukket virker mit 2,4Ghz net... men lige så snart computeren bliver tændt.. slår det simpelhen fra hvad kan være galt

mandag, 19. februar 2018, 14:51

Sælges: 2.5" hdd

Hvad er realistisk bud? Mangler en i min ps4

fredag, 9. februar 2018, 23:52

(s) 980ti ( solgt )

Du skal nok lave en request på mobilpay igen

fredag, 9. februar 2018, 22:19

(s) 980ti ( solgt )

Faktisk det som er problemet. Nej. Det blev sendt internt i firmaet FTZ Til hans hjemby. Og derefter forsvandt kortet sammen med en medarbejder fra firmaet. Jeg har selv politiet indover nu. Så han i det mindste kan få kortet eller pengene Problemet med han ikke har fået noget retur endnu er at jeg har noget gæld til nogen forkerte typer. Og gæld jeg har sat mig i for at redde en rigtigt god vens røv. Desværre kan jeg ikke blande politiet ind i den sag. Og de penge jeg evt har til overs efter lå...

søndag, 4. februar 2018, 05:21

bitcoin kommer til falde kraftig

Fedt. Håber mange brænder røven på det crypto coin. Og sælger ud af deres skambrugte grafikkort til billige penge. Har været modstander fra dag 1. Lidt ligesom jeg har det med e-sport. Idag skal vi lærer vores børn at spille computer. I stedet for at komme ud og lege og få brugt noget krudt.

torsdag, 1. februar 2018, 15:02

AMD Ryzen 7 1800x lag

Jeg har ikke selv ryzen. Men for fælden du har mange programmer kørerne. Alene Chrome er over 600mb i rammen. Prøv lige at slå antivirus fra kort. Og set dit strømforbrug op til Power Up. Max Power whatever i stedet for balanceret. Bare i første omgang.

søndag, 17. december 2017, 10:16

Glædelig jul

Glædelig jul til jer alle sammen. Desværre har mit arbejde ødelagt alt hvad der minder om jul i år for mig. Har 12.5 times vagter fra 18 til 06.30 d. 23 til 28 december.. men sådan er det jo at være vægter. Men derfor kan man godt alligevel ønske alle en god jul alligevel

tirsdag, 12. december 2017, 23:20

(s) 980ti ( solgt )

1650 er budt på facebook

tirsdag, 12. december 2017, 02:07

(s) 980ti ( solgt )

Sælger mit 980ti kort.. byd løs. Skal have det solgt hurtigst muligt. Befinder sig i kbh området.. har garanti beviset et sted i mail Boxen. Kan sendes på købers regning. Byd løs.

mandag, 4. december 2017, 19:49

Evga Gtx 1070 Hybrid Ftw

Bytte med et 980ti??

tirsdag, 28. november 2017, 23:42

PS3 nyhed..... Fantastisk

https://spilkonsoller.dk/index.php/2017/…fw-pa-4-82-ofw/ Og det virker... Fedt fedt fedt

mandag, 27. november 2017, 13:29

Tweak News Uge 47

Hehe. Tvivler på de overhovedet vil overveje det.

mandag, 27. november 2017, 13:22

Tweak News Uge 47

Er det mon muligt i fremtiden. At lave en slags naked news med piger?? Tror i ville få langt flere views hehe

mandag, 27. november 2017, 10:34

Tweak News Uge 47

Synes det er blevet et rigtigt godt resultat med de nyheder. Følger selv med en del af det som EA Har gang i. Jeg tror desværre bare ikke det et enkeltstående tilfælde de har gang i. Og at vi fremtiden vil se flere af den slags hidden tricks for udviklerne side

onsdag, 22. november 2017, 21:39

4690k+Z97 =temps!?

Auxfanin over 65k rpm hehe. Den er helt gal

mandag, 30. oktober 2017, 22:24

Meninger om Wolfenstein - The New Colossus

Bestemt pengene værd.. eller.. den version jeg har har ikke ligefrem koster mig de store penge. Men jeg har helt sikkert tænkt mig at købe det.

mandag, 30. oktober 2017, 14:02

Meninger om Wolfenstein - The New Colossus

Jeg er med på moden. Og det skuffer på ingen måde. Der er masser af tysker blod i det. Og er lige nået frem til stedet for jeg bliver halshugget hehe

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.